Plaats in de file

Ja irritant, maar aan de andere kant heb ik zelf tijdens het file rijden ook niet echt tijd om achter me te kijken.... Wat ik in zo'n geval doe is eerst zorgen dat ik gezien ben, dus zodra er een gaatje zit dan por ik me er een beetje naast en vaak krijg je dan zo'n blik opzij zo van "oh hee jij hier" en vroeg of laat komt er ruimte. En anders; er zijn meer plekken om door de file te rijden. De mooiste is natuurlijk tussen de twee linkse banen maar over rechts kan soms ook. Hup er voorbij en weer naar links.

Maar vooral: niet boos worden. heb je niks aan en kan ervoor zorgen dat je de verkeerde beslissing neemt.
 
Laatst bewerkt:
_O- _O-

Maar ben het wel met TS eens veel mensen die de motor plots pakken als de zon gaat schijnen en dan niet tussen file door kunnen (of durven) en iedereen ophouden dat je een file in de file creëert. Het zijn vaak van die zitzakken die er simelweg niet door kunnen maar altijd nors blijven kijken en als het ff kan veel gas geven in zijn neutraal terwijl ik erachter rijd.... hmm verborgen zeer blijkbaar B|
 
Hee irritant, lekker aan de kant drukken dan? Enige oplossing.. Boos worden merkt die toch niks van.. :N

Ook irritant zijn die mensen die niet begrijpen dat wanneer er een groene pijl boven de meest rechter rijbaan hangt, dat je daar dan mag rijden. Gewoon doodleuk in het midden blijven rijden.. Verschrikkelijk.. |(
 
Hmja waarschijnlijk wel, zo nu en dan :X En dan weer achter hem, om even een auto in te halen. En dan weer terug naar rechts, in de hoop dat ie een hint zou kunnen oppakken... -O-

Gewoon inhalen op dezelfde rijstrook. Doe ik ook soms. Zeker als er een automotorrijder voor me zit die 300 meter afstand laat tussen zijn voorwiel en het achterwiel van de auto voor hem ...
 
Hee irritant, lekker aan de kant drukken dan? Enige oplossing.. Boos worden merkt die toch niks van.. :N

Ook irritant zijn die mensen die niet begrijpen dat wanneer er een groene pijl boven de meest rechter rijbaan hangt, dat je daar dan mag rijden. Gewoon doodleuk in het midden blijven rijden.. Verschrikkelijk.. |(
Niet mag, maar moet... bestuurders zijn verplicht zoveel mogelijk rechts te houden...
Ik ga daar steevast rechts voorbij. Ga echt niet van rechts naar midden naar links om vervolgens weer terug te gaan, vanwege zo'n wegterrorist :N
 
Gewoon inhalen op dezelfde rijstrook. Doe ik ook soms. Zeker als er een automotorrijder voor me zit die 300 meter afstand laat tussen zijn voorwiel en het achterwiel van de auto voor hem ...
Ja... punt is dat ik motorrijders voor geen cent vertrouw... je weet nooit wat ze gaan doen!
 
Ja... punt is dat ik motorrijders voor geen cent vertrouw... je weet nooit wat ze gaan doen!
:^

Die gasten zitten vaak toch al een beetje onwennig op de motor aan het begin van het seizoen en kijken meer naar het schakel en rempedaal dan naar de weg voor hun.
Ga jij er net langs en wiebelt meneer net even een stukje naar rechts waar hij nog net op tijd je stuur even een tikje geeft :X
 
Niet mag, maar moet... bestuurders zijn verplicht zoveel mogelijk rechts te houden...
Ik ga daar steevast rechts voorbij. Ga echt niet van rechts naar midden naar links om vervolgens weer terug te gaan, vanwege zo'n wegterrorist :N

Middenvaksrijders zijn inderdaad irritant. Het hangt ervan af hoe mijn muts staat.
Ik begrijp niet dat er zoveel middenvaksrijders bestaan. Je kan altijd even verstrooid zijn, maar als je al langs rechts wordt voorbij gestoken, weet je toch dat je aan de kant moet.
 
Niet mag, maar moet... bestuurders zijn verplicht zoveel mogelijk rechts te houden...
Ik ga daar steevast rechts voorbij. Ga echt niet van rechts naar midden naar links om vervolgens weer terug te gaan, vanwege zo'n wegterrorist :N

:^

Het mooiste is dat je soms nog een hele vuile blik krijgt van de middenvakplakker ... zo van ... "BEN JE HELEMAAL BETOETERD? BEETJE RECHTS INHALEN"
 
:^

Die gasten zitten vaak toch al een beetje onwennig op de motor aan het begin van het seizoen en kijken meer naar het schakel en rempedaal dan naar de weg voor hun.
Ga jij er net langs en wiebelt meneer net even een stukje naar rechts waar hij nog net op tijd je stuur even een tikje geeft :X

_O-

Toen het motorseizoen weer begon vroeg m'n vrouw waarom al die motorrijders niet naar de weg kijken maar allemaal naar hun motor. Ik heb er even op gelet en het is waar _O- Naar hun schoenen kijken, achterom naar de achterband, naar de motor luisteren, ...
 
_O-

Toen het motorseizoen weer begon vroeg m'n vrouw waarom al die motorrijders niet naar de weg kijken maar allemaal naar hun motor. Ik heb er even op gelet en het is waar _O- Naar hun schoenen kijken, achterom naar de achterband, naar de motor luisteren, ...

Ik groete laatst een meneer op een chopper, zijn tenslotte ook net mensen ;)
Maar meneer zag dat niet want was letterlijk aan het kijken of de neus van zijn schoen wel goed onder het schakel pedaal zat _O-

Ik zeg rijbewijs innemen en motor in de shredder :+
 
Ik groete laatst een meneer op een chopper, zijn tenslotte ook net mensen ;)
Maar meneer zag dat niet want was letterlijk aan het kijken of de neus van zijn schoen wel goed onder het schakel pedaal zat _O-

Ik zeg rijbewijs innemen en motor in de shredder :+

Dat was vast die kerel die vooraan in de file van TS reed. Was nog steeds naar z'n schoen aan het kijken!
 
Ja irritant, maar aan de andere kant heb ik zelf tijdens het file rijden ook niet echt tijd om achter me te kijken.... Wat ik in zo'n geval doe is eerst zorgen dat ik gezien ben, dus zodra er een gaatje zit dan por ik me er een beetje naast en vaak krijg je dan zo'n blik opzij zo van "oh hee jij hier" en vroeg of laat komt er ruimte. En anders; er zijn meer plekken om door de file te rijden. De mooiste is natuurlijk tussen de twee linkse banen maar over rechts kan soms ook. Hup er voorbij en weer naar links.

Maar vooral: niet boos worden. heb je niks aan en kan ervoor zorgen dat je de verkeerde beslissing neemt.
Ga eens heel gauw tussen die rijen auto's uit als je niet goed kan opletten! Levensgevaarlijk.
Je hoeft je hoofd niet 180 graden te draaien om te zien dat er wat achter je zit.. mag hopen dat je je ogen ook over je spiegels laat gaan.
 
Ik dacht, okay naief, dat mensen ontspannen worden van motorrijden. Maar ik zie hier veel opgewonden standjes.
Kom op jongen de zon schijnt, ff chillen. :+
 
Ontspannen? In deze hitte op de motor? Ik wil alleen maar zo snel mogelijk naar huis; weg met al dat plezier-tuig!
 
Hee irritant, lekker aan de kant drukken dan? Enige oplossing.. Boos worden merkt die toch niks van.. :N

Ook irritant zijn die mensen die niet begrijpen dat wanneer er een groene pijl boven de meest rechter rijbaan hangt, dat je daar dan mag rijden. Gewoon doodleuk in het midden blijven rijden.. Verschrikkelijk.. |(


:Y

en.... nog erger... :+

groene pijl staat er, ze voegen in naar links terwijl de groene pijl doorgetrokken is over de invoegstrook,
ze hoeven dus helemaal niet in te voegen maar kunnen er gewoon blijven rijden!! |( :')


die mag je van mij terplekke hun rijbewijs afnemen }) })
 
welk seizoen hebben jullie het over, het is toch het hele jaar motorweer. Dat ik dan bijna alleen maar BMW's en een paar Honda's tegenkom zegt mij genoeg over seizoensrijders. Allemaal gewoon een beetje geduld met elkaar hebben, we hebben het allemaal moeten leren. Opgefokte ss rijders horen ook niet op de snelweg maar op het circuit.

Benno
 
:Y

en.... nog erger... :+

groene pijl staat er, ze voegen in naar links terwijl de groene pijl doorgetrokken is over de invoegstrook,
ze hoeven dus helemaal niet in te voegen maar kunnen er gewoon blijven rijden!! |( :')


die mag je van mij terplekke hun rijbewijs afnemen }) })

Vreselijk inderdaad!
Choppers groeten bijna nooit.... En Harleys zeker niet.. Zeker niet als je dan zelf op een wat sportiever motor rijdt! *O*
 
:^

Het mooiste is dat je soms nog een hele vuile blik krijgt van de middenvakplakker ... zo van ... "BEN JE HELEMAAL BETOETERD? BEETJE RECHTS INHALEN"
Ik wordt vaak geflashed na zo'n actie en in sommige gevallen zelfs gekleefd (dan kan er ineens wel doorgereden worden). Dan krijgen ze van mij een kushandje. (eerder ging ik wel eens van het gas tot een 40 km/h maar dat kan penibele situaties opleveren en je hindert onnodig andere weggebruikers).
 
Ontspannen? In deze hitte op de motor? Ik wil alleen maar zo snel mogelijk naar huis; weg met al dat plezier-tuig!
Vandaag zat ik toevallig in de auto rond 17:00.
Vergeleken met de motor is het in de auto heerlijk ontspannen filerijden.
Dat zouden die opgefokte motorrijdertjes eens moeten proberen. *O*
De airco deed het goed. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan