A
Anoniempje728
Guest
- Onderwerp starter
- #101
Kom op nou, het is allemaal grootspraak of trol gedrag.
Dat kan goed Rik, maar ik heb liever met hem van doen dan met jou
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kom op nou, het is allemaal grootspraak of trol gedrag.
Dat kan goed Rik, maar ik heb liever met hem van doen dan met jou
Ik niet met incontinente mensen...Prima toch, geen probleem mee, ik heb ook niets met inconsequente mensen.
Prima toch, geen probleem mee, ik heb ook niets met inconsequente mensen.
Dat kan goed Rik, maar ik heb liever met hem van doen dan met jou
Prima toch, geen probleem mee, ik heb ook niets met inconsequente mensen.
Ik zou jullie aanraden de negeerknop eens uit te proberen.
Gaat wel goed hoor we zijn best lief
Feitelijk ben je er trots op dat je je soms behoorlijk asociaal gedraagt
asociaal is wat de grote meerderheid ziet als niet aanvaardbaar.....
Dat is niet asociaal....dat is je vrijheid nemen en leven zoals je leven wilt....
ik laat mijn dagelijks bestaan niet beinvloeden door regeltjes opgelegd door een flapdrol ergens achter een bureau die vind dat ik maar 3 euro per 1/2 uur moet betalen om ergens te staan.
ik betaal niet omdat ik daarvoor kies en aanvaard eventuele financiele gevolgen van mijn daden.....
vind ervan wat je wilt...het is mijn keuze, net zoals jou keuze is om te leven zoals jij dat wilt.....
asociaal is wat de grote meerderheid ziet als niet aanvaardbaar.....loop lekker met de meerderheid mee als je je daar prettig bij voelt maar veroordeel niet gelijk iemand met andere opvattingen.....getuigd nou niet echt van empatisch vermogen.....en DAT vind ik op mijn beurt weer asociaal dan...
Ik denk er anders over.
Ik vind het een slap excuus om het jezelf iets makkelijker te maken ten koste van iemand die het toch al zwaarder heeft.
Aso typetje dus.
Worden zeker gebruikt, steeds voor korte duur wat je niet altijd ziet, maar als iemand graag de boete van geloof ik € 345,= wil betalen, ga je gang men is daar erg streng meee.Dom gelul over die invalidenplekken. Nergens is plek en die rolstoelplekken worden niet gebruikt of blijven leeg. Ik ga Dolorfins a-sociale gedrag steeds meer waarderen
Die werkt als een malle, ik zie nu alleen nog maar leuke berichten. TopKnop!!Ik zou jullie aanraden de negeerknop eens uit te proberen.
Dat er niet gehandhaafd word ligt niet aan de handhavers.
Wegbeheerders zat die de bordjes 50 vervangen door 30 en dan klaar denken te zijn, zo werkt dat dus niet.
Voor alle soorten wegen zijn er eisen vastgelegd over hoe ze ingericht dienen te zijn.
Ik durf de gok aan dat minstens de helft van de wegen waar een 30km bord hangt niet voldoen aan de gestelde eisen.
Er kan en mag niet gehandhaafd worden op 30km/u als de inrichting van de weg niet overeen komt met de inrichtingseisen voor een 30km/u weg.
Heel simpel vertaald moet een 30km weg zo ingericht zijn dat je als weggebruiker ook niet sneller kan en wil rijden dan 30km/u.
Een gladde brede weg zonder obstakels kan wel worden voorzien van een bord 30 maar geen handhaver die daar dan kan handhaven.
Zoals het heurtIn Duitsland mag je een scherpe haarspeldbocht buiten de bebouwde kom gewoon met 100 km/u proberen te nemen.
Ik vond jouw tekst ook als uitleg van een dorpsraad betreffende 2.4.1.BABW.
Eisen 30 km zone
De werkelijke tekst is echter: Verkeerstekens worden slechts toegepast, voor zover dit bepaald nodig is en nadat vervangende infrastructurele maatregelen zijn overwogen.
wetten.nl - Regeling - Uitvoeringsvoorschriften BABW inzake verkeerstekens - BWBR0009104
Overwogen betekent niet dan ze er moeten zijn om de borden geldig te laten zijn. De overweging om geen infrastructurele maatregelen te nemen is er genomen en besloten is dat dit de veiligheid nog meer in gevaar zou brengen. Ergo, er is overwogen maar er wordt nog steeds niet gehandhaafd.
De infrastructurele maatregelen die genomen zouden moeten zijn daarbij ook nergens vastgelegd. Niet in de wet nog in een uitvoeringsbesluit.
De wegbeheerders en de handhavers zijn het dan ook vaak niet eens of er is voldaan aan deze eis en daardoor weigeren handhavers te handhaven.
De teksten van de wet en de uitvoeringsbesluiten zijn maatgevend en niet de willekeurige uitleg hiervan.