Politie Blade



Het is inderdaad, zoals 4Takter het al zei, afkomstig van www.motorwereld.be.

Dit is de bijhorende tekst:

Motorwereld:
Wie nog deze…euh zomer op zoek gaat naar een paar zonnestralen in Groot-Brittannië wensen wij veel geluk en dragen wij op voorzichtig te zijn wat de snelheidslimieten betreft. Vooral in de buurt van het plaatsje Durham. Daar kocht de plaatselijke politie immers een paar nieuwe Honda Fireblades om snelheidsduivels letterlijk te snel af te zijn. Wie toch probeert te ontkomen krijgt misschien de eer en het genoegen achtervolgd te worden door Alison Bonar, het enige vrouwelijke zwaantje in heel Groot-Brittanië én gestationeerd in Durham. En naar het schijnt kan Miss Bonar een aardig stukje sturen met die Blade én totaal niet lachen met Engelse woordspelingen wat haar achternaam betreft. U weze gewaarschuwd!


@Gets: ik heb inderdaad een ongeval gehad, rijden zit er niet meer in dit jaar (geld hé). Ik weet ook niet of ik geld ga krijgen ofzo...On vera.
 
Laatst bewerkt:
Welke BMW's?!
Policeblade2.jpg

policeblade3.jpg

policeblade4.jpg

policeblade5.jpg

policeblade1.jpg

 
Lijkt me stug dat dat een politie motor is. Dan halen ze er toch echt die grote HONDA er wel af, en komt er POLICE of dergelijks erop te staan. En blauwe lichtjes monteren ze ook wel. Denk dus eerder dat dit een eigen spuitjob is van een politie agent of liefhebber, maar kan me niet voorstellen dat dit een officiele politiemotor is. Daarvoor is ie te onduidelijk gemarkeerd.

edit : hmm op pagina 2 zijn er wel erg veel blauwe zwaailichten te zien.... lama hangen dan :+
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me stug dat dat een politie motor is. Dan halen ze er toch echt die grote HONDA er wel af, en komt er POLICE of dergelijks erop te staan. En blauwe lichtjes monteren ze ook wel. Denk dus eerder dat dit een eigen spuitjob is van een politie agent of liefhebber, maar kan me niet voorstellen dat dit een officiele politiemotor is. Daarvoor is ie te onduidelijk gemarkeerd.

Bij mij staat er toch ook gewoon BMW op :? :?

Ik kan t me iig wel voorstellen ;)
 
@ k-jah : tis te hopen da ge er nog iets van terugkrijgt, want die verzekeringen... ge betaalt er veel te veel voor... veel sterkte alleszinds he
(al iets volgend op het oog? terug 400cc?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan