politie @ Megameeting 2004?

Damn...wat voelen jullie je belangrijk :P :+

Als er in mijn werkgebied zo'n aantal motorrijders bij elkaar zouden komen zou ik ook 2 man extra inzet regelen.
Maar niet met de bedoeling zoveel mogelijk bonnen binnen te halen, maar om te zorgen dat alles ordelijk verloopt, dus ook in jullie voordeel.

En ja, er zal vast iemand meelezen die in dat gebied werkt en misschien houden ze alles goed in de gaten, verplaats je eens, zou je dat zelf ook niet doen :?

Gedraag je en have fun, dan gaat alles goed, kan me echt niet voorstellen dat er razzia's gehouden zullen gaan worden, ze hebben wel wat beters te doen. al twijfelen sommige daaraan:j
 
Ik zag net een impressie filmpje van de vorige meeting.. Ik zag effe politie voorbij komen in het filmpje. Op de parkeerplaats stonden ze.

Is het verstandig om mijn DB-killer te monteren in mn Laser? Kan me voorstellen dat ze maar al te graag op zo'n meeting afkomen. B|
1 ding op te zeggen : schijterd !!!

Doe wat je zelf het beste vind.
Als je denkt gepakt te worden zit het zo ie zo niet goed.
 
Als ik zie dat Blik op de weg er is, ga ik expres foute dingen doen. Het is nog steeds een grote wens van me om eens bij Leo in de uitzending te komen :9~ :}

Ik bij die irritante k#tdwerg....kan ik die duim eens in die plek rammen waar de zon niet schijnt. B|








:+
 
Wat is er eigenlijk raar aan, dat er in ene -PLOP- bij een Mac Donalds in Veenendaal een paar honderd motoren met berijders verschijnen :+


Moet kunnen lijkt me, niks an uut handje ;)
 
Kunnen we Leo niet uitnodigen. Lijkt me een leuk item voor zijn motorspecial :P
 
Ik bij die irritante k#tdwerg....kan ik die duim eens in die plek rammen waar de zon niet schijnt. B|


:+

leo is niet die irritante k#tdwerg, das weer een ander programma , gesponsort door Spee , namelijk wegmisbruikers .

blik op deweg is wel oke .

Je kan natuurlijk ook een hemels Angel jasje aantrekken , dan mag je alles ,
En op de parkplaats je jasje over je kenteken hangen :P
 
Nog ff een kleine toevoeging O-)

Edit:
Bij nader inzicht toch maar besloten om wat weg te halen |(
Maar goed laat de Quote wel staan! Leuk stukje om te lezen :X
geen zin om weer een topc om te buigen naar politieaanval en verdedigtopic.
Maar laten we t erop houden dat ook aan korte sfeerimpressie's wel eens een heel verhaal vooraf kan gaan, wat plots alles heel wat duidlijker maakt.
Weet je die uitzendig nog van PR de Vries over parkeren van hoge functionarissen??? Leek allemaal zo duidelijk....foute ambtenaren....Peter verteld er niet bij dat ook hij meerdere malen fout geparkeerd stond op die lokatie en pas vlak nadat hij wel was aangesproken heeft hij "opvallend" onopvallende filmauto's geplaatst om e.e.a. te filmen. En verder verteld hij er NIET bij dat die auto's WEL een ontheffing hebben, dat staat nb vermeld in een van die brieven die hij laat zien en voorleest, alleen die passage laat hij maar liever even weg...komt hem iets beter uit denk ik... :z

Tv is een beetje makkelijk om te laten zien wat je wil...Ik voor mezelf weet beter. Gelukkig.
Bovendien is het idd beter om maar gewoon de hele politie af te schaffen :} :}

Edit: Maar even 1e regel aangedikt voor Q_tjoeng diegene die er anders over denken, op mij hoef je dit keer niet te rekenen ;) , ik doe niet mee 8-) :+
 
Laatst bewerkt:
kan me echt niet voorstellen dat er razzia's gehouden zullen gaan worden, ze hebben wel wat beters te doen.

Jaja, dat deden ze op de Baars ook niet zeker..

Mijn ervaring is dat de gustapo's van de 21ste eeuw alleen worden ingezet om cash binnen te halen (en het liefste zo veel mogelijk). Maar dat moet ook wel want anders kunnen we de bron: de echte criminelen niet onderhouden. (maarja wie pakt nu de bron aan, dwijlen met de kraan open is veel gemakkelijker)

Paar weken terug nog van een lege snelweg afgeplukt omdat ik te hard reed, bleken ook motorrijders te zijn. Toen ik ze vertelde dat het best verantwoord was vanwege het weer, verkeersdrukte, breedte van de weg zeiden ze: "je hebt gelijk, maar wij rijden hier dus moeten we je pakken". Ik hoop dat die 2 tegen de eerste de beste boom vliegen!

Ik heb absoluut geen vertrouwen meer in de "Politie" en zie ze serieus liever gaan dan komen (nothing personal overigens), het zal wel aan mij liggen dat ik steeds de verkeerde tegenkom :X
 
Hoe heet dat deuntje eigenlijk op die film, lekker muziekje :]
 
Hangt er toch vanaf wie je tegenkomt

Ben vorige week van de snelweg afgeplukt door twee agenten voor meerdere zaken, dit alles had mij ongeveer 700€ kunnen kosten, maar ze hebben mij gematst voor een slechte montage van mijn nummerplaat, 150€ boete, daar hadden ze ook opzettelijk onleesbaar maken O-) van kunnen maken en dat kost er 800€

Dus :} :} aan sommigen
 
Liever niet, er is nog zo'n razend interresante aflevering beloofd over vrachtauto's B| . Als die dan komt te vervallen zoek ik jou ff op :o


Gezellig, ik zal zorgen dat ik koffie heb :P

Mochten ze het nu opnemen dan wordt dat tijdens het volgende seizoen blik op de (d)we(r)g uitgezonden. Maak je dus maar niet druk ;) , je krijgt je truck-special :)
 
.....het zal wel aan mij liggen dat ik steeds de verkeerde tegenkom :X
Aan je opmerkingen te lezen wel ja.

De Baars is voor een heel ander doel dan wat jij er doet.
Dus dat is iets wat niet mag.
Met je motor ergens heen gaan en daar stoppen om wat te drinken oid en later weer verder rijden mag dus wel.

En baksteen die zelf agent is, niet eens iets van aan willen nemen.
Verklaart de plaat voor je kop wel. ;)
 
geen zin om eer een topc om te buigen naar politieaanval en verdedigtopic.
Maar laten we t erop houden dat ook aan korte sfeerimpressie's wel eens een heel verhaal vooraf kan gaan, wat plots alles heel wat duidlijker maakt.
Weet je die uitzendig nog van PR de Vries over parkeren van hoge functionarissen??? Leek allemaal zo duidelijk....foute ambtenaren....Peter verteld er niet bij dat ook hij meerdere malen fout geparkeerd stond op die lokatie en pas vlak nadat hij wel was aangesproken heeft hij "opvallend" onopvallende filmauto's geplaatst om e.e.a. te filmen. En verder verteld hij er NIET bij dat die auto's WEL een ontheffing hebben, dat staat nb vermeld in een van die brieven die hij laat zien en voorleest, alleen die passage laat hij maar liever even weg...komt hem iets beter uit denk ik... :z

Tv is een beetje makkelijk om te laten zien wat je wil...Ik voor mezelf weet beter. Gelukkig.
Bovendien is het idd beter om maar gewoon de hele politie af te schaffen :} :}

Edit: Maar even 1e regel aangedikt voor Q_tjoeng diegene die er anders over denken, op mij hoef je dit keer niet te rekenen ;) , ik doe niet mee 8-) :+


Ik heb die rotzooi maar weer weg gehaald, Maar jullie werken zelf mee aan dat soort rommel op TV.

Denk dat iedereen wel zijn goede en slechte ervaringen heeft gehad met de politie.
Maar ik persoonlijk denk niet dat de TV propaganda erg mee werkt aan het algemene beeld wat de burger heeft van onze ambtenaar vrienden.
 
Jaaaaaaaaaaa laten we die laaf uitnodigen van wegmisbruikers }) dan brandt ik ff mijn achterband op, op z'n rug lijkt me geweldig eens te doen, daarna mag iemand hem blussen met een poederblusser *D dat vindt ie lekker heb ik begrepen. :X
 
Jaja, dat deden ze op de Baars ook niet zeker..

Mijn ervaring is dat de gustapo's van de 21ste eeuw alleen worden ingezet om cash binnen te halen (en het liefste zo veel mogelijk). Maar dat moet ook wel want anders kunnen we de bron: de echte criminelen niet onderhouden. (maarja wie pakt nu de bron aan, dwijlen met de kraan open is veel gemakkelijker)

Paar weken terug nog van een lege snelweg afgeplukt omdat ik te hard reed, bleken ook motorrijders te zijn. Toen ik ze vertelde dat het best verantwoord was vanwege het weer, verkeersdrukte, breedte van de weg zeiden ze: "je hebt gelijk, maar wij rijden hier dus moeten we je pakken". Ik hoop dat die 2 tegen de eerste de beste boom vliegen!

Ik heb absoluut geen vertrouwen meer in de "Politie" en zie ze serieus liever gaan dan komen (nothing personal overigens), het zal wel aan mij liggen dat ik steeds de verkeerde tegenkom :X

Dit verklaart veel:
Post van Q_tjoeng in topic 'Waarom zit je NU niet op de bike? (zondag 28/3)'

Sterkte joh B|
 
jonges jonges...maak je nou niet zo druk...
politie doet niks....als je gaat lopen kloten grijpen ze in...logisch toch?


gewoon lekker relekst...en het zijn ook mensen...en we/jullie (sommigen)moeten zich niet druk maken..ik kom ook met mijn open uitlaten...lekker belangerijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan