Poser, schaamranden enz enz enz enz......

het zou natuurlijk ook zo KUNNEN zijn dat "men" bv een zx6 koopt omdat het gewoon een retegaaf ding is en dus niet voor zijn potentie is aangeschaft.... !!!
Dat zei ik toch al? Maar vind je 'm gaaf omdat je 'm zelf gaaf vindt, of omdat de rest dat vindt? Kijk ik wil zelf een ZX7R aanschaffen, omdat ik 'm er super uit vind zien in tegenstelling tot wat de rest van m'n vrienden er van denkt.
 
Iedereen koopt maar wat hij wil. Toch belachelijk dat men zich "moet verantwoorden" voor een rijgedrag dat niet/wel bij z'n motor past.

Dat iedereen maar schijt heeft aan dat schaamrandengedoe.
Dergelijke onschuldige opmerkingen kunnen mensen die wat onzeker over zichzelf zijn er toe aanzetten om de volgende keer maar net wat verder te gaan met alle gevolgen van dien. Lekkere voedingsbodem................

Topic's van "knietje hier, racerondje gemaakt, schaamrand weg, nog sneller gereden etc..... zijn hier tering en inslag. En als iemand zich op een klaverblad doodrijdt is het vaak van: we reden rustig, deden geen gekke dingen, het ging zo rustig etc.... Erg hypocriet soms.

Koop wat je wil, rij hoe je wilt, poos hoe je wil, maar laat je niet beinvloeden door overig commentaar dat vaak door jaloezie wordt ge-uit (shit weet niet eens of jaloezie wel goed geschreven is :) )
 
Iedereen koopt maar wat hij wil. Toch belachelijk dat men zich "moet verantwoorden" voor een rijgedrag dat niet/wel bij z'n motor past.

Dat iedereen maar schijt heeft aan dat schaamrandengedoe.
Dergelijke onschuldige opmerkingen kunnen mensen die wat onzeker over zichzelf zijn er toe aanzetten om de volgende keer maar net wat verder te gaan met alle gevolgen van dien. Lekkere voedingsbodem................

Topic's van "knietje hier, racerondje gemaakt, schaamrand weg, nog sneller gereden etc..... zijn hier tering en inslag. En als iemand zich op een klaverblad doodrijdt is het vaak van: we reden rustig, deden geen gekke dingen, het ging zo rustig etc.... Erg hypocriet soms.


Koop wat je wil, rij hoe je wilt, poos hoe je wil, maar laat je niet beinvloeden door overig commentaar dat vaak door jaloezie wordt ge-uit (shit weet niet eens of jaloezie wel goed geschreven is :) )


Kijk dat bedoel ik nou :)
 
Ik moet zeggen dat het mij ook helemaal niks uitmaakt wat voor randen iemand aan zijn bandjes heeft. En iedereen rijd op zijn/haar manier en ook dat vind ik ok.
Zelf heb ik respect voor degene die hun motor zo plat kunnen leggen, wheelies en stoppies maken want ik zal dat nooit doen maar kijk er wel graag naar :] Maar ik schaam me daar ook niet voor, ik weet wat ik wel/niet kan en ik hoef mezelf niet te "meten" aan anderen. Ze nemen me maar zoals ik ben, doe ik ook O-)
 
Daarom hebben Ralfie en ik een Rus gekocht.
Schaamranden ter grote van Siberie :+

Cool voor Gevorderden 8-)

Chicks love it!!
 
Ach... ik ben op een leeftijd gekomen dat ik me nergens meer voor schaam :+
Zeker niet voor die randen op m'n band. Ik heb plezier en daar gaat het toch
om? Ik schrok me laatst rot toen ik voor het eerst, geheel per ongeluk, m'n
linker steppie aan de grond reed! :X
8-)
 
Er is altijd wel een reden om iemand een poser te noemen.
Zelfs iemand als "ghostrider" gebruikt niet kontinu zijn topsnelheid,
Dus moet ie dan maar een langzamer model kopen |(
 
Er is altijd wel een reden om iemand een poser te noemen.
Zelfs iemand als "ghostrider" gebruikt niet kontinu zijn topsnelheid,
Dus moet ie dan maar een langzamer model kopen |(

Doh, we hebben het niet over topsnelheid. Dat kan iedereen.
We hadden het over hoe plat je de motor in de bocht legt.
 
Fout. Jij kunt gewoon niet schakelen. :+
Sh..... betrapt.

Heb puur wettelijk gezien binnen Nederland idd voldoende aan z'n 1, dus is ook niet echt nodig. O-) :+ Gaat alleen zo'n klereherrie maken op d'n duur.
(te hard rijden tijdens 't posen is ook niet verstandig, ze moeten me wel goed kunnen zien natuurlijk :) )
 
Moet ik me nu schamen....??

Ik heb nog nooit van het woord.."poser"..gehoord...!!

But what the hell...als je maar lol hebt, wat maakt het toch uit hoe of waar je op rijd.
Toen ik voor het eerst op mijn cluppie kwam met mijn Laverda uit '74 was het eerste wat men zei.."wat heb je nou voor een bakkie bij je?"

Inmiddels zijn ze wat stiller geworden.......
Laverda uit '74 ?? LEKKERRRRR !!! Durf erom te verwedden dat dat 10x beter klinkt als alle moderne supersports bijmekaar !!
PS Mensen die meer "bakkies" willen zien, moeten eens naar classic races gaan, gaan dan die "bakkies" dan wel waarderen !!
En by the way, heb ook nog steeds geen kneedown gemaakt, maak alleen per ongeluk wheely's,ben wel bezig met mijn schaamrandjes voorzichtig weg te rijden, maar wat rijdt zo'n Mille HHEEEEERRRRLLLIIIJJJJKKKK !!!!!!! :9 :9 :9
 
Wat een flauwe kul allemaal :( het is toch zo simpel:

super sporters mogen geen schaamranden hebben, stepjes dienen tot de schroefdraad te zijn afgesleten en max. dikte van kneesliders is 2 mm, tenzij aantoonbaar minder dan 1 uur voor controle aangeschaft

chopperaars moeten zich boers en nurks gedragen, midden op de weg rijden en mogen niet groeten !!!

supermotards mogen zich uitsluitend op één wiel verplaatsen (voor- of achterwiel naar keuze)

brikken dienen onder alle omstandigheden te worden voortgeduwd (bij voorkeur door de passagiere), tenzij ze worden gesleept

Iedere M-F-er dient bij aanmelding aan te geven tot welke groep hij/zij behoort en zich aan bovenstaande te conformeren op straffe van onmiddelijke ban i.g.g. van overtreding.

Dit alles geldt uiteraard uitsluitend voor tweewielers, driewielrijders mogen genieten
full
 
tja.... iedereen doet maar... maar een beetje jennen mag toch wel?

De topicstarter lijkt meer waardering te hebben voor het bezit van een stuk metaal dan wat de eigenaar ermee kan. Een leuke brommer kopen kan bijna iedereen, goed kunnen rijden is niet te koop.

bij mijn appie staat een zzr met links én rechts ruim 3cm schaamrand... dat zijn gewoon misstanden! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan