Poser, schaamranden enz enz enz enz......

Wat een flauwe kul allemaal :( het is toch zo simpel:

super sporters mogen geen schaamranden hebben, stepjes dienen tot de schroefdraad te zijn afgesleten en max. dikte van kneesliders is 2 mm, tenzij aantoonbaar minder dan 1 uur voor controle aangeschaft

chopperaars moeten zich boers en nurks gedragen, midden op de weg rijden en mogen niet groeten !!!

supermotards mogen zich uitsluitend op één wiel verplaatsen (voor- of achterwiel naar keuze)

brikken dienen onder alle omstandigheden te worden voortgeduwd (bij voorkeur door de passagiere), tenzij ze worden gesleept

Iedere M-F-er dient bij aanmelding aan te geven tot welke groep hij/zij behoort en zich aan bovenstaande te conformeren op straffe van onmiddelijke ban i.g.g. van overtreding.

Dit alles geldt uiteraard uitsluitend voor tweewielers, driewielrijders mogen genieten (Afbeelding)
:} L :+ L
max. dikte van kneesliders is 2 mm, tenzij aantoonbaar minder dan 1 uur voor controle aangeschaft
Aan te tonen d.m.v. kassabonnetje, dus altijd bewaren.
 
tja.... iedereen doet maar... maar een beetje jennen mag toch wel?

De topicstarter lijkt meer waardering te hebben voor het bezit van een stuk metaal dan wat de eigenaar ermee kan. Een leuke brommer kopen kan bijna iedereen, goed kunnen rijden is niet te koop.

bij mijn appie staat een zzr met links én rechts ruim 3cm schaamrand... dat zijn gewoon misstanden! :+


Zeg je goed lijkt ( al blijkt dat volgens mij niet uit mijn tekst), maar goed maakt ook niet uit. Naruurlijk is het fantastisch als iemand zijn machine kan gebruiken/gebruikt waarvoor het beessie gemaakt is! Ik wil alleen zeggen dat het nogal een verkeerde boodschap achter kan laten bij minder ervaren rijders. Meer bedoel ik er niet mee :) .

En jennen mag niet dat doe ik ook nooit O-) het is geen spelletje he :+
 
Ach, er zijn ook mensen zat die een sportmotor kopen puur om rechtdoor te knallen .. Ook dat kan een enorme kick geven :9
 
Ik vind het absoluut geen punt als iemand zijn motor niet tot "full lean angle" gebruikt, maar als diegene dan allemaal sterke verhalen op gaat hangen over zijn rijstijl en hoe goed hij wel niet is... (en dat is nogal eens een keer..)
 
In mijn ogen zijn "posers" enkel mensen die met hun bike buitenkomen als het +20°c is en rechtstreeks naar het dichtsbij zijnde terras rijden .
Waar ze hun bike dan nog in de weg plasseren van de garcons. De helm moet dan ook zonodig goed in 't zicht midden van de tafel liggen.
Vraag je aan zo'n persoon hoeveel km's ze al hebben gebold, blijkt dat ze 1500 km /jaar doen.>>>>>Dat zijn posers
 
quote Door Bikefreak op 04-06-2003 12:02

Iedereen koopt maar wat hij wil. Toch belachelijk dat men zich "moet verantwoorden" voor een rijgedrag dat niet/wel bij z'n motor past.

Dat iedereen maar schijt heeft aan dat schaamrandengedoe.
Dergelijke onschuldige opmerkingen kunnen mensen die wat onzeker over zichzelf zijn er toe aanzetten om de volgende keer maar net wat verder te gaan met alle gevolgen van dien. Lekkere voedingsbodem................

Topic's van "knietje hier, racerondje gemaakt, schaamrand weg, nog sneller gereden etc..... zijn hier tering en inslag. En als iemand zich op een klaverblad doodrijdt is het vaak van: we reden rustig, deden geen gekke dingen, het ging zo rustig etc.... Erg hypocriet soms.

Koop wat je wil, rij hoe je wilt, poos hoe je wil, maar laat je niet beinvloeden door overig commentaar dat vaak door jaloezie wordt ge-uit (shit weet niet eens of jaloezie wel goed geschreven is ) quote


Er zijn in dit topic wel een paar erg goede dingen gezegd. :} Daar zouden sommige onder ons wel eens goed over mogen nadenken zonder daarbij anderen gelijk uit te maken voor moraalridder e.d. Er zitten een stel kinderachtige blaaskaken op dit forum die zelf de randen van de po nog in hun kont hebben staan en andere onervaren rijders gewoon een complex proberen aan te praten. Je hoort er niet bij als je niet continu met je knieen aan de grond rijdt. Mocht je nog schaamranden op je band hebben zitten ben je helemaal een watje. Het is helemaal niet verkeerd om je af en toe te realiseren dat we een hobby hebben waar je soms een hoge tol voor moet betalen. Wat dat betreft heb ik bewondering voor diskjockey Corne Klein die ruiterlijk toegeeft niet zo goed te kunnen rijden maar er ook van te kunnen genieten. Hij kent zijn grenzen en geeft dat gewoon toe. Zo hoort het eigenlijk. Je eigen grenzen kennen.

Gevaar hoort er nu eenmaal bij en accepteren we zonder meer maar je moet je je wel blijven realiseren dat je soms letterlijk met je leven speelt als je meedoet aan het zinloos opnaaien van elkaar. Gaat het dan een keer goed fout helpen dikke tranen en mooie woorden voor de nabestaanden niet meer. Daarmee komt je maatje niet meer terug. Dus blijf in hemelsnaam je verstand gebruiken. En zeik mensen niet zo af die niet met hun oren tegen de grond rijden. Dat kan misschien mede onnodige ellende en van die nare topics voorkomen. Elke verongelukte motorrijder is er een te veel.

Ik vind dat dit ook eens gezegd moet worden..................
 
Wat een flauwe kul allemaal :( het is toch zo simpel:

super sporters mogen geen schaamranden hebben, stepjes dienen tot de schroefdraad te zijn afgesleten en max. dikte van kneesliders is 2 mm, tenzij aantoonbaar minder dan 1 uur voor controle aangeschaft

chopperaars moeten zich boers en nurks gedragen, midden op de weg rijden en mogen niet groeten !!!

supermotards mogen zich uitsluitend op één wiel verplaatsen (voor- of achterwiel naar keuze)

brikken dienen onder alle omstandigheden te worden voortgeduwd (bij voorkeur door de passagiere), tenzij ze worden gesleept

Iedere M-F-er dient bij aanmelding aan te geven tot welke groep hij/zij behoort en zich aan bovenstaande te conformeren op straffe van onmiddelijke ban i.g.g. van overtreding.

Dit alles geldt uiteraard uitsluitend voor tweewielers, driewielrijders mogen genieten (Afbeelding)

en de "naakte" onder ons wat moeten die :? ;)
 
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffff zucht.....

Toen ik in 1998 (ik had mijn motorrijbewijs toen nog niet) de eerste plaatjes zag van de R1 en de specificaties las, sloeg m'n hart op hol. Ik dacht toen bij mezelf....ooit! En toen in 2002 "ooit" aan was gebroken heb ik m'n droommotor gekocht. Omdat ik hem mooi vind! En ja ik heb schaamrandjes....pffffff lekker belangrijk. Ik voel me goed op dat ding en daar gaat het om. Hoe anderen daar vervolgens over denken is wel het laatste waar ik me druk om kan/ga maken....
 
Ik vind het absoluut geen punt als iemand zijn motor niet tot "full lean angle" gebruikt, maar als diegene dan allemaal sterke verhalen op gaat hangen over zijn rijstijl en hoe goed hij wel niet is... (en dat is nogal eens een keer..)
&
Op woensdag 04 juni 2003 15:29 schreef sp1_driver het volgende:
In mijn ogen zijn "posers" enkel mensen die met hun bike buitenkomen als het +20°c is en rechtstreeks naar het dichtsbij zijnde terras rijden .
Waar ze hun bike dan nog in de weg plasseren van de garcons. De helm moet dan ook zonodig goed in 't zicht midden van de tafel liggen.
Vraag je aan zo'n persoon hoeveel km's ze al hebben gebold, blijkt dat ze 1500 km /jaar doen.>>>>>Dat zijn posers
Dit bedoelde ik dus eigenlijk (wat kan ik sommige zaken toch slecht verwoorden).
 
In mijn ogen zijn "posers" enkel mensen die met hun bike buitenkomen als het +20°c is en rechtstreeks naar het dichtsbij zijnde terras rijden .
Waar ze hun bike dan nog in de weg plasseren van de garcons. De helm moet dan ook zonodig goed in 't zicht midden van de tafel liggen.
Vraag je aan zo'n persoon hoeveel km's ze al hebben gebold, blijkt dat ze 1500 km /jaar doen.>>>>>Dat zijn posers

:^

Ongeacht het soort motor.

Overiigens maken sterke verhalen of wat je allemaal uitspookt het poser-zijn helemaal af...
 
Fuk,bij mijn oude band zat de schaamrand op de velg,nu heb ik een nieuwe met 1 cm rand.

Ben ik nu een ex-poser of poser wannabee? :+

Anyway ben ik het wel eens met de stelling dat je een motor koopt omdat je hem mooi vind(de meesten natuurlijk ook om het vermogen/karakter).
Want iemand die een ferarri/lamborghini/etc koopt koopt hem echt niet aleen omdat ie 280 tot 340 km/u haalt :P
 
who cares of je schaamranden hebt of niet, zelsfs met of zonder tupperware geraak ik die schaamrand niet kwijt, ik schaam er me niet voor en rij meer op men gemak sinds ik weet dat ik nog verder kan (zit nu met steuntjes tegen de grond) en of je nu poser bent of niet, iedereen is trots op zen moto als bij het terras staat.

DSC01784.JPG


DSC01789.JPG


DSC01790.JPG
 
Tjesus, waar jij je druk over maakt :? :?

Of ben je een excuus aan het zoeken :? :?

kijk eens naar de smilie die er achter staat,ik maak me niet zo gauw druk hoor.
maar een paar posts geleden werd er keurig uitgelegd hoe het allemaal werkte(ook als geintje).
hij was alleen de naked bikes vergeten dus ik vroeg me af hoe ik me nu op m`n motor moest gedragen(ook als geintje bedoeld).
En ik hoef geen excuus ik rijd lekker m`n eigen tempo.
 
[edit] waarom koopt zo iemand dan een R1 ipv een R6 als hij ze beide even mooi vindt? Toch om te kunnen stoefen aan de toog? Wees eens realistisch jong.
Ik heb nochthans ook staan twijfel tussen de nieuwe R6 of een R1. Vind de R1 zeker niet mooier. Ben ook geen racer en rijd ook niet als een racer op de openbare weg. Ik rijd wel graag goed door en meestal doen we dat met zijn tweeën.

De R1 zou ik gekozen hebben omwille van het vermogen dat die heeft, niet omwille van het uiterlijk. En ik hang nog amper aan den toog, dus dat stoefen aan den toog zit er ook al niet meer in ;) , en als ik het toch zou doen => de volgende dag koppijn en een lege plek in mijn geheugen |(
 
ik lees hier en daar dat mensen het jammer vinden dat een motor niet gebruikt waarvoor hij/zij gemaakt is.
lijkt mij een zeer onzinnige opmerking omdat dat niet eens kan in nederland tenzij je een 125 cctje hebt, de max capaciteiten v/d gemiddelde motor zullen gelukkig nooit gebruikt worden.
zou het wel zo zijn dat iedereen z'n motor tot het uiterste gaat berijden zouden we heel snel van een hele hoop motorrijders af zijn.

waaronder waarschijnlijk ook een hoop mensen die juist die opmerkingen plaatsen.

volgen jullie mij nog??

rijdt lekker naar eigen kunnen rond op wat voor motor dan ook, als je maar lol hebt en kan genieten van je eigen en andermans motor.
 
ik lees hier en daar dat mensen het jammer vinden dat een motor niet gebruikt waarvoor hij/zij gemaakt is.
lijkt mij een zeer onzinnige opmerking omdat dat niet eens kan in nederland tenzij je een 125 cctje hebt, de max capaciteiten v/d gemiddelde motor zullen gelukkig nooit gebruikt worden.
zou het wel zo zijn dat iedereen z'n motor tot het uiterste gaat berijden zouden we heel snel van een hele hoop motorrijders af zijn.

waaronder waarschijnlijk ook een hoop mensen die juist die opmerkingen plaatsen.

volgen jullie mij nog??

rijdt lekker naar eigen kunnen rond op wat voor motor dan ook, als je maar lol hebt en kan genieten van je eigen en andermans motor.

heee rmdev, even off topic, ben jij van Bonaire (gezien je ikoontje) :?
 
Tis maar net wat je onder posers verstaat. Ik persoonlijk vind de mensen die de hele dag hetzelfde klaverblad rijden om die randjes er maar af te rijden, en dan vervolgens op elke meeting arrogant naast hun motor staan een beetje posers.
Zelfde geldt voor mensen die een kneedown maken op een moment waarop het niet nodig is.

Mja, dat ben ik he...
 
Terug
Bovenaan Onderaan