Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat was inderdaad de bedoeling van Mahle.Nou snap ik niet direct het nut van het schuine zuigerpenoog, dus ik moest het even laten bezinken. Werk de afschuining als een opvangbakje voor olie? Zo blijft er maximaal oppervlak aan de onderkant van het zuigerpenoog en kan er meer olie bij dat vlak komen
Met Print Screen is alles te grijpen, je PC maakt er schermafbeeldingen van.
Zo heb ik "Wankel plaatjes" op het juiste moment weten vast te leggen, ondanks het bewegende beeld.
Wankel uit balans.
===================================================================================================================Bekijk bijlage 1531953
Volgens Max is maar 1 echt geloof en dat is de HD, er is wel veel mis mee en dat gaat hij ons prediken.Zo cre-eer je je eigen waarheid, maar of je daarmee iets juist zegt is weer wat anders
gezien het specifieke vermogen per liter van een wankel, zou je zelf al moeten weten dat je dit keer ernaast zit.
Neem contact op met Super-Cycles Kapelle.Weet iemand de juiste maat van die ruimer en/of nog mooier, heeft iemand deze?
Hij heeft nieuwe geleidebussen in de onderpoten gezet, maar komt er nu achter dat die bussen op maat geruimd moeten worden teneinde de binnenpoten te laten passen.
Weet iemand de juiste maat van die ruimer en/of nog mooier, heeft iemand deze?
meet de binnenpoten op en je hebt je maat
Nog even en de oplossingen stromen binnen.Zo maken we allemaal verschillende ontwikkelingen mee.
Al is het maar om bezig te blijven.
Hij had voor het monteren van de nieuwe bussen eerst de binnenboring van de buitenpoten moeten meten.Hij heeft nieuwe geleidebussen in de onderpoten gezet, maar komt er nu achter dat die bussen op maat geruimd moeten worden teneinde de binnenpoten te laten passen.
Geef eens wat maten van je drijfstangoog en de zuigerpenNeemt niet weg dat ik het kan proberen, en ik heb ook al eens antwoord gehad
De drijfstang wil de zuiger "mee nemen" tijdens de hoekverandering.Verder snap ik de relatie tussen het kantelen van die zuiger en de pendiameter met oliefilm niet.... of moest die er ook niet zijn
Geef eens wat maten van je drijfstangoog en de zuigerpen
Wat is nu de lagering?
De drijfstang wil de zuiger "mee nemen" tijdens de hoekverandering.
Dat is wat we zien aan de cilinderwand beschadigingen.
Het ontbreken van een oliefilm is daar ook schuldig aan.
Hoe meer draaioppervlakken des te minder is de meeneemkracht.
Buigen is klemmen.
Tijdens de 20,10 mm S&S drijfstangen op big bore lange slag blokken, was een enkele keer gas geven voldoende voor het klemmen van de zuigers.
Vandaar hun inrijvoorschriften, een verhaal van angst en onwetendheid.
Er zijn mogelijkheden.Er zijn in mijn optiek wat opties om een en ander op elkaar te laten sluiten.....
Er komt geen olie uit die twee gaatjes, het zijn olievangers.Wat betreft smering van de onderkant van de zuiger zitten er twee kleine gaatjes in de drijfstang waar een "straaltje" olie uit zou moeten komen. Het plan is om onafhankelijk van dit systeem een tweede systeem in het blok te maken dat zorgt voor een flinke straal olie om de zuiger ook goed te koelen, dat gaat gebeuren met een elktrisch pompje en een oliekoeler.