Rugzak voor op de motor

Boblbee rugzakken, komen uit zweden...

met zo'n hard-case, en is bij motorrijders erg in trek blijkbaar!

nadeel: prijzig!
 
Gewoon een eastpak, blijft gewoon goed zitten hoor, op normale snelheden.
 
Ik rij nu ook met een Eastpak maar als er niet genoeg inzit kan die wel eens ophoog kruipen hoor :) Ben dus opzoek naar iets anders.. één met een gordel ofzo datie wat steviger zit.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eigelijk altijd mijn gewone rugtas van 10 euro van de markt om :) een beste rugzak die echt niet zomaar afwaait. Geen idee waar ik anders mijn spullen moet laten,
ik heb geen tanktas en op school lijkt me dat toch ook niet handig.
 
Ik heb verschillende rugzakken geprobeerd.
Wat mij opviel:
- HEt is handig als je de schouderbanden aan elkaar kunt gespen (zie hierboven)
- Het is ook fijn als er een buikgordel aan zit.
- Het is prettig als hij vormvast is, dus met een frame er in / aan. Geeh geflodder op je rug.
Dat heeft mijne van Vaude allemaal :9

Inderdaad gekocht omdat de Nomad op de Buell teveel wind ving en dus irriteerde.
Nadeel is wel dat je hem niet kan opvouwen en in een koffer kan doen door het frame.
 
Dan heb je er een aardig tempo in zitten. Tot 170 is er niks aan de hand, harder wil dat hok van mij niet(GS500).
 
@lichtuis boven de 240 is nog niet emperisch vastgesteld ivm de beperkingen van het huidige voertuig. Hij gaat dus niet harder. :(
 
Heb een rugzak van Berik. Erg tevreden over en heeft als voordeel dat je, als je dat mss eens nodig hebt, nog een helm ermee kan vervoeren in een speciale buidel, die op de rugzak vastzit


572560-7461-250x285-f.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als ik in de winter rij, gebruik ik gewoon een Eastpak om mn lunch en eventueel een extra trui of zo mee te nemen. Dat gaat prima, hoor. Zorg er alleen wel voor dat je hem goed sluit, want het is niet prettig voor de mensen achter je als ze je boterhammen met 120 of meer tegen hun voorruit / vizier krijgen.
In de zomer/herfst gebruik ik er een van Kushitani met een harde kunststof achterkant (is gelijk ook mooi waterdicht). Deze heeft een sluiting om je middel en een op borsthoogte en is verkrijgbaar bij de vestigingen van MotoPort (www.motoport.nl)

Suc6 met j e keuze! :W
 
Deze tas van yamaha, zit perfect !! Schouderbanden aan elkaar te klikken en een buikgordel, Zachte delen in de rugzijde van de tas geplaatst en met regenhoes in een apart vakje aan de onderzijde...

2100.jpg



ik weet het, Suzuki rijder met een Yamaha tas....Maar he, de tas was gratis *O*
 
Laatst bewerkt:
ik rij ook met een normale rugzak
alleen als ik naar school rij met veel boeken gaat de tas op de buddy onder het bagage netje werkt perfect bij mij
 
weet niet of hij al voorbij gekomen is maar axio maakt ook mooie rugzakken voor op de moteur
 
phpThumb.php


Ikzelf heb deze van bij de RAD, 36 euro. Met regenhoes, een buikstrap, nog een riempje bovenaan om dicht te klikken. Kan heel veel in. 12 dagen Schotland gedaan met deze rugzak en heel tevreden.
 
Nou vooruit dan.

Ikzelf heb een simpele samsonite. Doet het prima.
Verder ben ik door MF "overtuigd" dat de boblee rugzakken een leuk alternatief zijn, omdat die nog enigszins rugbescherming bieden en overweeg ik de Vanucci rugzak van Louis, vanwege vorm en functionaliteit.

Zo goed?
 
Ikzelf zit aan deze te denken :

vanucci_blackback.jpg


Is zon bubbel die je achter op je rug hebt en met hardtop case. Eventueel voor de nachtrijders onder ons nog uit te rusten met een mooie verlichting :P

Case is van vanucci btw..
 
Terug
Bovenaan Onderaan