Ruiterspoeier in je bakkes en nog lachen ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha jonges het is ook niet zo dat ik er vanavond niet van kan slapen hor :P En dan
Maar ok ik moest dit gewoon ff van me af schrijven.
En tja het kwam op mij over alsof hij het expres deed maarja dat weet je natuurlijk nooit.
Ik wilde het gewoon ff met jullie delen


@ Frederiko: Verhaal verdraaien?? Zo heb ik het beleefd en dan vind ik het vreemd dat jij gaat zeggen dat ik een verhaal verdraai terwijl jij er naar mijn weten niet bij was :P Maar de rest van je verhaal ben ik met je eens. Ik ga genieten van het zonnetje en tis verder geen ramp
 
Stoere praat allemaal :X



Je reed er gewoon te dicht achterop.


Kontverhaal , zelfs met 50 meter afstand rond 80 km per uur heb ik af en toe een citroenige nasmaak van ruitenwisservloeistof, ik heb dan natuurlijk niet zo een onmogelijk groot windscherm zoals jij natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Kontverhaal , zelfs met 50 meter afstand rond 80 km per uur heb ik af en toe een citroenige nasmaak van ruitenwisservloeistof, ik heb dan natuurlijk niet zo een onmogelijk groot windscherm zoals jij natuurlijk.


Maakt niet uit hoe groot, een vieze b*k van dat spul krijg je sowieso wel.
 
Ik denk dat ik ook erg kwaad zou zijn, maar wat kun je doen in je eentje met de motor tegen een auto vol karate-Turken :+
De eer aan jezelf houden en doorrijden lijkt me de beste optie.
En verder jezelf niet te druk maken over dit voorvalletje ;)
De stoere /bekende blufverhaaltjes van veel Forumgasten laten weinig te wensen over maar in werkelijkheid denk ik dat er bijzonder weinig gebeurd .
De meeste lef houd wel op zodra ze achter het toetsenbord uitkomen denk ik.
Als alles waar was lag het in Nederland inmiddels bezaaid met afgetrapte buitenspiegels *O*
 
Laatst bewerkt:
Wat een goeie grap _O- Ow, kom op even, alsof die gasten nu net zaten te timen om in het vizier van TS te kunnen spuiten.

Enne, hier zitten ook een stel van die relnichten die het normaal vinden dat een koekblikker in zijn spiegels moet gaan kijken als ie zijn ruiten wil schoonmaken, want er kan zomaar een motor achter je zitten. Tuurlijk jongens, keep on dreaming... |(
 
_O- _O- _O- welkom bij de motorrijders , gebeurt me wel vaker , boeie.

Ohja 3 turken in een BOUWVAKKERS busje ..................................tuurlijk ! _O-


Politie bellen, busje is minstens gestolen en misschien nog wel om motoren mee op te laaien :o

@ TS ik denk dat je weinig kan doen tegen 3 van die kansloze gevallen behalve de eer aan jezelf houden hoe graag je ook wraak wilt nemen.
 
Kontverhaal , zelfs met 50 meter afstand rond 80 km per uur heb ik af en toe een citroenige nasmaak van ruitenwisservloeistof, ik heb dan natuurlijk niet zo een onmogelijk groot windscherm zoals jij natuurlijk.


Idd dat spul blijft vrij lang in de lucht hangen om het zo maar te zeggen.
 
Lijkt Koot&de Bie wel van vroega. :Y
Die spoot ook van drie hoog iemand van zijn brommert :+

Dit voor de ouderen onder ons! O-)
 
Volgende keer op het raampje kloppen en dit naar binnen gooien....
full
 
Haha jonges het is ook niet zo dat ik er vanavond niet van kan slapen hor :P En dan
Maar ok ik moest dit gewoon ff van me af schrijven.
En tja het kwam op mij over alsof hij het expres deed maarja dat weet je natuurlijk nooit.
Ik wilde het gewoon ff met jullie delen

Je bedoelt dat je, als je even tot 10 telt, er nu weer wat genuanceerder tegenover staat?
Dan haal ik je weer uit de hoek "domme Neanderthalers" .... ;) :}
 
Vond dat je het nog netjes gedaan hebt.. Ff boos worden en doorrijden..

En verder:
- Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
 
ik vind t altijd wel lekker ruiken, en rij sowieso niet met mn vizier open, verder is het wel makkelijk want je hoeft je pak na het rijden niet meer schoon te maken!
 
ik vind t altijd wel lekker ruiken, en rij sowieso niet met mn vizier open, verder is het wel makkelijk want je hoeft je pak na het rijden niet meer schoon te maken!


Idd, zo is dat..

En dat wat in je mond komt gebruiken als mondwater en uitspugen tegen je vizier aan de binnenkant, gelijk weer blinkend schoon!
 
haha ik zou hem echt kapot slaan waarom heb ik anders carbon knokkels, een rugprotector, carbon scheenbeschermers, carbon helm en leren pak. Wat denken ze wel niet jonge :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan