Ruiterspoeier in je bakkes en nog lachen ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bouwvakker pak je terug op de bouwvakker manier ! Even het purpistool goed over de voorruit laten blazen, eens zien of ze nog lachen als de ruitenwisser aangaat })

Je mag mijn purpistool wel lenen, zolang mijn eigen voorruit schoonblijft :P
 
Bouwvakker pak je terug op de bouwvakker manier ! Even het purpistool goed over de voorruit laten blazen, eens zien of ze nog lachen als de ruitenwisser aangaat })

Je mag mijn purpistool wel lenen, zolang mijn eigen voorruit schoonblijft :P

Gewoon de volgende keer een fles vloeibare margerine meenemen en over zijn voorruit sproeien. Jij niks zien, hij niks zien,haha

Ach, vind het wel lachen. Vroeger zelf ook wel eens gedaan, maar dan om op auto's te mikken. Ach, je moet toch wat in de file....
 
Lijkt Koot&de Bie wel van vroega. :Y
Die spoot ook van drie hoog iemand van zijn brommert :+

Dit voor de ouderen onder ons! O-)

Zo oud ben ik nog niet, maar ik weet wel dat dat geen ruitensproeiervloeistof was.

@TS, het feit dat hij een ruitersproeier op zijn auto had, had je natuurlijk al aan het denken moeten zetten... Hoe vaak komt er nou iemand te paard tussen de file door? Dus die moet er dan wel opzitten om rottigheid mee uit te halen...
 
:^


Ik kan me nog wel een ritje bij mooi weer herinneren in een combi, tijdens mijn diensttijd.
Mooie voorjaarsweer en op terugreis vanuit Duitsland waren we een beetje melig, tegen de tijd, dat we dwars door Enschede moesten rijden. Dus met een naald de rechter sproeier op de weg naast ons gericht. Vooral aantrekkelijke jonge dames kregen een douche. Omdat het tshirt en korte rokjes weer was, had een straal meteen effect. De reacties waren prachtig.

Normaal staat de sproeier op de ruit gericht, dus als je hem recht in je ogen krijgt, terwijl je er naast rijdt, is dat meestal geen toeval. Vooral als er dan ook nog 3 lachende bouwvakkers zijn.
Het linke is, dat als je ogen vol zitten, je even totaal niets kan zien, door de combinatie zeep en vaak alcohol. Een kwajongens streek, die dus onbedoeld verkeerd af kan lopen.
 
sorry hoor maar zie er de humor wel van in , zelf vaak genoeg bij het rijden
tussen de file door in tenen van vrouwen geknepen die op de bijrijdersstoel van
een cabrio liggen te zonnen met de voeten rustend op de deurpost,buitenspiegel.
de reactie is altijd _O- _O- _O-

oplossing voor dit probleem is echt heel erg low-tech , je vizier dicht houden
of gedeeltelijk dicht 8-)
 
zijn afdoende maatregelen voor hoor :Y :Y

ik hem in mijn kuipvak een spuitflacon met naaimachine olie..
spuit dat maar eens over z'n voorruit _O- _O- ruitenwisser aan en gelijk matglas })
of neem een paar rauwe eieren mee.
gooi op z'n voorruit ..bij gebruik ruitenwisser één spierwitte ruit :Y :Y

beide opties zijn reden genoeg om de automobilist naar de vluchtstrook te sturen })
 
En dan met diezelfde vettige handschoen je stuur weer vastpakken???

Achterkant van je handschoen :?

of je gebruikt alleen je wijsvinger. Kun je mooi een drieletterig woord schrijven. Wel in spiegelbeeld natuurlijk....
 
Tijd voor het James bond olie spoor, vlammenwerper, rook gordijn en kraaienpootjes op iedere motor! :P dat zal ze leren!, is het al vrijdag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan