SBS6 Wegmisbruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh god veranwoord rijden
ik doe het ook hoor als ik mijn topsnelheid ga opzoeken dan ga ik naar duitsland

maar die jongens waren niet 250 aan het rijden door zwolle
of zie ik het verkeerd

en voor de andere automobilisten is een motor ernaast gewoon een sensatie
of je moet weer zo een ik ga bijna dood fosiel achter de stuur hebben
 
Vind het erg irritant als politie agenten zo gruwelijk bijdehand doen. Ik doe dat ook niet naar hun, verwacht ik dat ze dat ook niet bij mij doen tenzij ik er zelf mee begin (dan mogen ze terug pesten).

Waren die gasten nu hun rijbewijs kwijt omdat ze daar rechts/ links inhaalden ? Of hoe zat dat nu ? En voor een wheelie, rijbewijs ook kwijt ? Wist ik niet !
Niet dat ik daar last van heb want ik kan nog geen wheelies trekken :+
 
dat kunnen ze wel ik koop toch een andere en rij dan verder zonder kenteken en rijbewijs

Wat hebben dat soort uitspraken nou voor nut man ? Slaat toch nergens op, zeg nou zelf.

'k weet ook m'n god niet waarom ik er op inga. Je zal me wel weer lekker zitten te stangen B|
 
Ik word zo moe van dat domme gel*l

En als die bestuurder van die auto schrikt en wijkt
uit ligt de ander eronder.

En dan maar weer zeiken dat die automobielisten niet opletten!!

Echt jammer !!
 
what the hell ik hou me nu rustig

Maar ik denk dat als je een zx10r of een gsxr1000 of een blade koopt
dat je toch zo nu een dan over die 120 km/uur rijdt

Als dat niet het geval is dan zou ik de motor onmiddelijk verkopen en een suzuki
SAVAGE halen
 
Tuurlijk rijd je dan harder maar zeg nou zelf
zonder die stoere praat.
Dit kan toch niet of word ik nu ECHT oud :?
 
:r

Nu weet ik alweer waarom ik op de politie schijt :(

Om voor een wheelie iemand zijn rijbewijs in te nemen |(

En die 3 motorrijders ook hun rijbwijs weg.

Alsof een beetje motorrijder niet weet wat hij doet B|

en ZX7RR, ik deel je mening en gevoelens ;)
 
heb ook net zitten kijken, vond het grappig tot spee over motoren begon te lullen, door de file rijden mag niet :? :( |( B| hebben wij het hier allemaal dan mis?!?! weer een bevesting voor die koekblikker die denken dat het niet mag, daarom zijn koekblikker ook de schuldige als ze een motor in de file aanrijden |( de rest van de voorbeelden zal ik maar niet herhalen.
 
ZX7RR, post eens normaal.

Over wegmisbruikers, af en toe begint mijn bloed te koken van woede. Die Spee met zijn constante belerende toontje (moet hij wel, maar okay) en dan die presentator, wat een smerig mannetje zeg, BAH!

En het feit dat die motorrijder hun rijbewijs verliezen voor een wheelie of een keer echtsa inhalen...wel ERG overdreven.
tuurlijk, ze doen iets wat niet mag, maar ik vind de straf wel ERG zwaar. Vooral die gozer die een wheelie trekt, kom op hé! Geef dan een boete van €150...

Sinds ik ergens las dat wegmisbruikers gesponsord wordt door justitie werd mijn vermoeden bevestigd...walgelijk subjectief programma.
 
Als je goed had gekeken naar de hele opname en niet alleen op de wheely en de motorrijders dan was je opgevallen dat er aan de linker kan een witte minibus aankwam (weet niet meer welk merk). Ik vindt persoonlijk dat een wheely moet kunnen, mits op een toelaatbaar moment en wegtype.

Zo had het dus ook ongeveer kunnen aflopen:

http://senna.bikepics.com/wmv-416-96/Anonymous-SlapperCrash-345sec.wmv

En wat een eikels die 3 gasten waarvan 1 met zijn grote bek, zeker toen ie begon te bleren dat ie een fantastische motorrijder is. Ik schaam me diep voor hun rijgedrag.

Ik ben het met de politie eens dat ze het rijbewijs hebben ingenomen. Hoef ik ze in ieder geval niet tegen te komen op de weg.

Oja ik rij ook Honda, dus mischien verklaart het iets ? :]

B.T.W. waarom zijn de meningen erg verdeeld over wel of niet kunnen. er zijn immers regels en wat het meest zou moeten gelden: Jouw veiligheid en die van anderen.

Ik moet er niet aan denken dat mijn vriendin tegen mijn dochter moet vertellen dat ik mezelf tussen de vangrail en een auto heb gevringd en dat ik er niet meer ben.

En dan te denken wat de automobilist gaat zeggen: Normaal halen ze me rechts in dus ik nam geen risico zeker niet als je een motorrijder aanziet stormen dus ik ging op de linkerbaan iets meer naar links, maar het bleek dat deze mij links wou inhalen !!

** Maar hij was wel een fantastiche motorrijde ** |(
 
Laatst bewerkt:
ZX7RR, lijkt mij een typisch gevalletje enorme grote bek ,verschrikkelijk klein lulletje! Maar dat geeft niks hoor , tof man die stoere praat van je ,ik ben echt onwijs onder de indruk (en met mij enorm veel mensen hier geloof ik).
De 7 in "ZX7RR" staat waarschijnlijk voor je IQ (= net genoeg om zelfstandig te ademen geloof ik) O ja, iemand afzeiken die op een 550cc rijd ,zeggen dat hij pas mag mee praten als hij er 450cc bij heeft????????? SLIM HOOR.!!!! PRAAT DAN GEEN POEP MET JE 750CC HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O ja dit was ook maar een geintje van mij hoor.

nog een prettige dag verder.

[modbreak]
Voor jou geldt precies hetzelfde, doe eens normaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en die kleuter op die grijze fiets (wat was dat ook alweer kawa ofzo??) eerst een wheelie doen en dan zo dom gaan lullen |( zeg dan nix

of lul die agent eruit zoals een kennes van mij heeft gedaan.... hij maakt een wheelie rijd 1 hele km voordat hij het wiel de grond laat kussen, wordt aangehouden
agent: blablabla..... dan heb je de fiets niet onder contole
kennis: niet onder contole??? als ik een km op mijn achterwiel kan rijden dan
laat ik toch zeker zien dat ik de fiets onder controle heb en weet wat
ik doe, als je die fiets niet onder controle heb dan is dat wiel maar
een paar meter van de grond en kus je waarschijnlijk de grond.
agent: uhhhhh... uhhhhh...uhhhhh...uhhhhh...uhhhhh...nou laat ik het bij een waarschuwing...blablabla.....
 
Blik op de weg is in elk opzicht een stuk objectiever ja :)

Daar hoor je ook nog later het verhaal van een andere kant.
De producer van het programma blik op de weg is de presentator (leo d8 ik)en hij is zelf ook een motorrijder.
 
Als je goed had gekeken naar de hele opname en niet alleen op de wheely en de motorrijders dan was je opgevallen dat er aan de linker kan een witte minibus aankwam (weet niet meer welk merk). Ik vindt persoonlijk dat een wheely moet kunnen, mits op een toelaatbaar moment en wegtype.

Zo had het dus ook ongeveer kunnen aflopen:

http://senna.bikepics.com/wmv-416-96/Anonymous-SlapperCrash-345sec.wmv

En wat een eikels die 3 gasten waarvan 1 met zijn grote bek, zeker toen ie begon te bleren dat ie een fantastische motorrijder is. Ik schaam me diep voor hun rijgedrag.

Ik ben het met de politie eens dat ze het rijbewijs hebben ingenomen. Hoef ik ze in ieder geval niet tegen te komen op de weg.

Oja ik rij ook Honda, dus mischien verklaart het iets ? :]

B.T.W. waarom zijn de meningen erg verdeeld over wel of niet kunnen. er zijn immers regels en wat het meest zou moeten gelden: Jouw veiligheid en die van anderen.

Ik moet er niet aan denken dat mijn vriendin tegen mijn dochter moet vertellen dat ik mezelf tussen de vangrail en een auto heb gevringd omdat ik en dat ik er niet meer ben. Maar hij was wel een fantastiche motorrijde |(

Je hebt net zulke oogkleppen op als die geldophalers, die geloven er ook heilig in, in die onzin die ze verkondigen. :r B|
 
Relax, relax mensen. Voor een 1/2 uurtje uitzending zitten die gasten dagen op de weg en genereren ook filmmateriaal waar we allemaal :} tegen zouden zeggen.

Neem nou die agent T...... (regio Gelderland). Die beste man heeft mij afgelopen zomer 3 keer aangehouden.
1e) ik was op Ressen aan het jakkeren, de bordjes 50 stonden er toen nog niet. Hij (en collega) hielden me aan. Ik dacht ik krijg een boete voor klaverbladrijden maar nee in plaats daarvan hadden ze verbetertips voor me en heb ik ca. 3 kwartier rijles gehad van die 2 agenten gehad. (heb ik ooit een topic van gepost) :}
2e) staande gehouden voor volledig omgebogen kentekenplaat. Agent T: "kijk dat is een bekend gezicht, buig dat ding terug en je kunt verder" :}
3e) was mijn sliders wat aan het "oproken" op takenhofplijn (nijmegen) totdat me opviel dat er telkens weer dezelfde auto achter me opdook. Ik rij door naar een tankstation een paar honderd meter verder. Die auto ook. En jawel hoor weer agent T..... Ditmaal stond ik op video. Hij vond mijn "oefening" ongepast maar merkte wel op dat ik goed anticipeerde op het verkeer. Agent T "blijkbaar weet ik jou overal te vinden. Je krijgt een waarschuwing maar denk eraan je geluk raakt ooit op." En ik kon er weer vandoor :}

Kijk zo kan het dus ook. Maar ja dat soort dingen kun je in een propaganda campagne van justitie niet in je programma opnemen.

Dit jaar ben ik hem nog niet tegengekomen. Misschien maar beter ook want het gaat allemaal weer net wat harden dan vorig jaar.......... O-)
 
Je hebt net zulke oogkleppen op als die geldophalers, die geloven er ook heilig in, in die onzin die ze verkondigen. :r B|

Inderdaad, ik heb een hele grote helm !

Die kon ik kopen van het geld dat ik aan bekeuringen heb bespaard :}

Natuurlijk ben ik het niet met alles eens, integendeel.
Alleen beoordeel ik het rijgedrag van een boel wanna-bee/think motorrijdertjes

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan