Schijfremslot?

Als mijn motor 'snachts bij mijn vriendin staat dan staat
deze ook gewoon buiten op straat. Achter met een kabelslot
vast met een oog aan de muur en voor met een kryptonite
schijfremslot. Die laatste gaat idd niet door de gaatjes in
de schijf zelf maar als extra heb ik op mijn achterschijf nog
een xenalock zitten en deze gaat wel degelijk door de gaatjes
van de schijf heen. Op een andere manier past die echt niet.

Het is dan ook meer een extraatje dat deze erbij zit. meer voor
het beetje herrie dat ie maakt dan voor de anti-diefstal. :+
 

Ja? Wat voor schijfslot past er dan door die kleine gaatjes ?

p012-front-discbrake-001.jpg


En dan bedoel ik dus nog steeds de buitenste gaatjes, waar je blokjes dus echt overheen gaan. Dus waar de topicstarter ook naar vraagt.
Dat er genoeg mogelijkheden meer naar binnen van de schijf zijn, ziet zelfs m'n oma nog !


En ga me niet zeggen dat je opel 230 rijd :P
 
O, leg es uit?
Volgens mij zit je dan met een losse remschijf om je vooras, een niet langer functionerende voorrem, en om die remschijf zit dan ook nog eens dat zelfde slot.
Succes als je daarmee kunt wegrijden :?

Edit: Oops, de "LC4 man" was me te snel af. Dat heb je, met die LC4's ;)


hihi :+
 
als je je schijfremslot -altijd- gebruikt heb je dat oranje/gele draadje toch helemaal niet nodig? Bij mij zit het gewoon in de routine, schrijfremslot er af, onder de seat stoppen en gaaaaan :]
 
als je je schijfremslot -altijd- gebruikt heb je dat oranje/gele draadje toch helemaal niet nodig? Bij mij zit het gewoon in de routine, schrijfremslot er af, onder de seat stoppen en gaaaaan :]

Bij mij ook, als ik erop ga zitten zonder mijn schijfremslot eraf haal weeti k dat ik iets vergeet en stap ik weer af en loop ik een rondje om mijn brommer heen :P
 
Ja? Wat voor schijfslot past er dan door die kleine gaatjes ?

(Afbeelding)

En dan bedoel ik dus nog steeds de buitenste gaatjes, waar je blokjes dus echt overheen gaan. Dus waar de topicstarter ook naar vraagt.
Dat er genoeg mogelijkheden meer naar binnen van de schijf zijn, ziet zelfs m'n oma nog !


En ga me niet zeggen dat je opel 230 rijd :P
Ik heb er geen plaatje van, maar mijn gele schijfremslot past er precies doorheen, en bleef ook heel toen ik mijn slot vergat en op terschelling, voor de brandaris, ermee op mijn bek ging.

Als je per se een piccie wilt moet je het maar zeggen, maar dat wordt dan morgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan