schuur beveiliging

nx250

MF'er
8 okt 2005
119
0
utrecht
ik heb waarschijnlijk net als zoveel teveel last van "mensen" hoe je het ook noemt die azen op me motor.
nu met beetje hulp de perfecte oplossing!!
werkt alleen als je een schuur hebt waar de motor instaat.

ga naar een bouwplaats en "leen" een steigerpijp.

kijk even wat je een mooie hoogte vindt zodat de motor er niet onderdoor kan.

boor in de deurposten een mooi gat waar de pijp inpast(met ruimte om hem dieper erin te schuiven)

doe de pijp erin en meet tegen 1 post een mooi gat waar een flink beugelslot doorheen past. en boren maar.

doe vervolgens een dikke massief stalen pijp in de steigerpijp zodat als ze gaan zagen de massiefe pijp mee gaat rollen zodat ze heeel lang bezig zijn.

het is simpel en als je je even druk maakt is het in 1 uur klaar.
en ik zie ze nog niet zo snel een motor er overheen tillen..

zet wel sloten erop(afhankelijk van waar je woont)

oh ja..hou mij niet aansprakelijk voor als de woningbouw aan klopt.. :N
 
Nog een dan:

Doe je garage op slot, zet je auto ervoor en de Duitse Herder erin.

Knappe jongen die jouw motor meeneemt voor jij wakker bent.
 
idd was ik ook bang voor maar het blijkt dat in 9 van de 10 keer er ook beton in de lijsten zit.. ik heb bij mij alleen gipsmuurtjes om me schuur maar ik kan nu springen op die pijp tot ik een ons weeg gebeurt niks mee.. en idd dan is dat slot weer de zwakke schakel..maar een beetje goed slot kan een hoop hebben..ik doe nu alles om mijn trots te beschermen en als dat ook niet echt werkt pak ik een jachtgeweer en schiet alles af wat beweegt :}
 
Ik denk wel eens aan hetvolgende:

je kunt nu goedkoop aan camera-systemen komen voor aan je pc. Zo'n camera sluit je aan en de meeste hebben ook een lichtsensor, zodat ze ook 's-nachts opnamen kunnen maken. Camera's met bewegingssensoren bestaan ook al... dus aansluiten en de smoeltjes van de inbrekers meteen op internet posten...

Natuurlijk een bordje op je garage "Smile! You're on the internet!" helpt dan wel als afschrikmiddel...
 
Ik denk wel eens aan hetvolgende:

je kunt nu goedkoop aan camera-systemen komen voor aan je pc. Zo'n camera sluit je aan en de meeste hebben ook een lichtsensor, zodat ze ook 's-nachts opnamen kunnen maken. Camera's met bewegingssensoren bestaan ook al... dus aansluiten en de smoeltjes van de inbrekers meteen op internet posten...

Natuurlijk een bordje op je garage "Smile! You're on the internet!" helpt dan wel als afschrikmiddel...


maar camera beelden heb je ook niks aan..toen mijn scooter een paar jaar geleden gejat is toen had ik de beelden van de beveiliging camera in handen kunnen krijgen en die zijn via kennis naar de tech. recherche gegaan..het was een heel duidelijk beeld maar ze konden er niks mee |( |( :?

komt waarschijnlijk omdat al die lui op elkaar lijken die motoren/scooters/fietsen stelen
:Y
 
'k zet gewoon m'n vriendinnetje op wacht

full
 
neem me niet kwalijk

maar ik vind dit zo wel heel erg dom |( en een beetje onnodig O-)

ik heb geleerd ; pak het bij de BRON aan :W *O* :W *O* :W *O* :W *O*

dus hard aanpakken mensen die jou doen om dit soort maatregelenen te nemen :9~

maar tog succes (het is/was persoonlijk)
 
ikwil het wel bij de bron annpakken maar dat mag niet van de regering en justitie.
en het kost mij ongeveer 4 miljoen kogels en dat wordt mij te duur dus daarom dit maar hé B|
 
Als extraatje kan je natuurlijk ook nog een bepaald voltage op de des betreffende buis zetten , dan gaat dat zagen ook niet zo makkelijk O-)
 
Nog een dan:

Doe je garage op slot, zet je auto ervoor en de Duitse Herder erin.

Knappe jongen die jouw motor meeneemt voor jij wakker bent.
:^ doe ik ook altijd. zet mn auto zo voor de deur dat ze er nooit langskomen met de motor. overdag kunnen ze er wel bij maar dan is het licht he.

een vriend van me heeft een alarm met bewegingssenzor gekocht bij een bouwmarkt. geloof dat ie maar 25 euri koste
 
Komen allemaal uit Marroko, vandaar die Duitse Herder, daar zijn ze bang van :+
hehe, voor die gasten heb je aan een klein kuthondje ook genoeg })
ik zie ze vaak zat naar de overkant vd straat lopen als ik eraan kom met mijn zwarte viervoeter :W


En idd gewoon 380 volt erop :P
Die krengen kunnen al helemaal niet tegen spanning :)
 
Allemaal mensen die erg moeilijk doen hier...


923592_p_p.jpg



Benodigdheden:
1 - Relais 220V
1 - Stopcontact, 220V
1 - iR bewegingssensor
1 - Lang stuk kabel
1 - Sleutelcontact
1 - 190DB sirene


Zorg dat je schuur potdicht is, geen lichtinval en een hele sterke deur. Zet aan de muurzijde tegenover de deur een iR bewegingscensor, knoop die op een relais en schakel met die relais een 190DB sirene.

Wedden dat ze na het openen van de deur meteen weg zijn :)

Overigens: Het alarm is op afstand in en uit te schakelen via een sleutelcontact in de muur binnen in huis.

Oh en er zijn ook digitale fototoestellen die op spanning direct schieten, meteen een leuke foto schieten van de inbreker tijdens de inbraak, zo kan je de dag erop langs de politie :+

http://www.conrad.nl heeft altijd veel electro spulletjes *O*
 
Laatst bewerkt:
ik heb waarschijnlijk net als zoveel teveel last van "mensen" hoe je het ook noemt die azen op me motor.
nu met beetje hulp de perfecte oplossing!!
werkt alleen als je een schuur hebt waar de motor instaat.

ga naar een bouwplaats en "leen" een steigerpijp.
Dat "leen" gedeelte is natuurlijk veel netter dan het "lenen" van jouw fiets :? B|


kijk even wat je een mooie hoogte vindt zodat de motor er niet onderdoor kan.

boor in de deurposten een mooi gat waar de pijp inpast(met ruimte om hem dieper erin te schuiven)

doe de pijp erin en meet tegen 1 post een mooi gat waar een flink beugelslot doorheen past. en boren maar.
Heb je hier een foto van? Ik snap het niet helemaal denk ik :9
Als ik het zo lees schop je dat pijpie met gemak weg :X
 
Allemaal mensen die erg moeilijk doen hier...


(Afbeelding)


Benodigdheden:
1 - Relais 220V
1 - Stopcontact, 220V
1 - iR bewegingssensor
1 - Lang stuk kabel
1 - Sleutelcontact
1 - 190DB sirene


Zorg dat je schuur potdicht is, geen lichtinval en een hele sterke deur. Zet aan de muurzijde tegenover de deur een iR bewegingscensor, knoop die op een relais en schakel met die relais een 190DB sirene.

Wedden dat ze na het openen van de deur meteen weg zijn :)

Overigens: Het alarm is op afstand in en uit te schakelen via een sleutelcontact in de muur binnen in huis.

Oh en er zijn ook digitale fototoestellen die op spanning direct schieten, meteen een leuke foto schieten van de inbreker tijdens de inbraak, zo kan je de dag erop langs de politie :+

http://www.conrad.nl heeft altijd veel electro spulletjes *O*

ROFL :+ _O- _O-

@ TS, zou je een mooi foto'tje van je systeem kunnen schieten :) ?
 
[...]
Heb je hier een foto van? Ik snap het niet helemaal denk ik :9
Als ik het zo lees schop je dat pijpie met gemak weg :X
[/quote]


ik heb nu ff geen foto..zal ik ff proberen te regelen.. maar ik weeg zelf bijna 80 kilo en kan er lachen op staan springen gebeurt helemaal niks mee
want de pijp zit in de laag beton geboord..
 
ik heb nu ff geen foto..zal ik ff proberen te regelen.. maar ik weeg zelf bijna 80 kilo en kan er lachen op staan springen gebeurt helemaal niks mee
want de pijp zit in de laag beton geboord..
Dat begrijp ik wel, maar als je er zijwaarts tegenaan schopt dan?
Dan denk ik dat je er zo doorheen bent, omdat je muur maar tien cm breed zal zijn en als je daar een steigerpijp in boort, je weinig sterks meer overhouden kan.
Maar misschien begrijp ik je wel helemaal verkeerd hoor.

[me]Xtra snapt dat je niet op het "lenen" in wil gaan :( [/me]
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk zullen vast binnen kunnen komen, maar als het maar vertragend genoeg werkt. Dan bedenken ze zich wel twee keer denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan