Sepang Test to kick start 2012 season !!!!!!!!!!!!!

Wie denk jij wie de snelste tijd gaat neerzetten ???!!!

  • Stoner

    Stemmen: 24 35,8%
  • Lorenzo

    Stemmen: 10 14,9%
  • Spies

    Stemmen: 4 6,0%
  • Pedrosa

    Stemmen: 9 13,4%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutchlow

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rossi

    Stemmen: 15 22,4%
  • Bautista

    Stemmen: 4 6,0%
  • Bradl

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dovisiozo

    Stemmen: 1 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
dan heb je barros nog op de 500 langs zien komen *O*

Die heb ik zeker nog rond zien denderen op de NSR500.
Die zwarte witte Sito Pons Honda.. hij maakte het Rossi op de RCV regelmatig nog moeilijk..
Toen hij de laatste races ook de beschikking kreeg over een RCV won die gelijk races!!
Maar dat waren tijden joh.. haha exploring the world op mn 18de haha..
Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk?
Kijk.. dat Gerrit vroegah in de tijd van de MV's al over Ago riep 'kikt um goan, die unne spaghetti vretende snotaap' dat wist ik wel.. maar de rest?? Kein ahnung...
 
dan heb je barros nog op de 500 langs zien komen *O*

Heb ik ook nog gezien samen met(dacht ik) teammaat Capirossi.
Om eerlijk te zijn geef ik de voorkeur aan het gebrul van de 4-takt ipv het gegil van de 2-takt.
In 2001 reden ze nog gezamenlijk en vond ik de 4-takten indrukwekkender
Barros_LHFL_Oz_1024.jpg
 
Heb ik ook nog gezien samen met(dacht ik) teammaat Capirossi.
Om eerlijk te zijn geef ik de voorkeur aan het gebrul van de 4-takt ipv het gegil van de 2-takt.
In 2001 reden ze nog gezamenlijk en vond ik de 4-takten indrukwekkender
[afbeelding]


Voutje :$ ,verkeerde fiets zie ik nu maar was toen wel met west sponsoring

122026165.jpg

Deze dus van idd teammaat Capirossi 8-)
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik zeker nog rond zien denderen op de NSR500.
Die zwarte witte Sito Pons Honda.. hij maakte het Rossi op de RCV regelmatig nog moeilijk..
Toen hij de laatste races ook de beschikking kreeg over een RCV won die gelijk races!!
Maar dat waren tijden joh.. haha exploring the world op mn 18de haha..
Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk?
Kijk.. dat Gerrit vroegah in de tijd van de MV's al over Ago riep 'kikt um goan, die unne spaghetti vretende snotaap' dat wist ik wel.. maar de rest?? Kein ahnung...

ik ben van 1972 :P
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook nog gezien samen met(dacht ik) teammaat Capirossi.
Om eerlijk te zijn geef ik de voorkeur aan het gebrul van de 4-takt ipv het gegil van de 2-takt.
In 2001 reden ze nog gezamenlijk en vond ik de 4-takten indrukwekkender
[afbeelding]

echte kenner zie ik _O-
 
Ze moeten gewoon met die norton wankels gaan rijden dat geluid slaat alles.
Vroegah donderdagavond lekker naar die f1 klasse kijken en speciaal naar die 2 nortons.
Tja vroegah 3,4,5,6 en zelfs 8 cilinder(guzzi)viertakten en ver na deze technische hoogstandje's kwamen de 2 takten waar ook wel weer hoogstandje's van technisch vernuft tussen zaten (konig en cresent bootmotoren)en zo zal er altijd wel een golfbeweging in de sport blijven.
Persoonlijk mooiste 500 tweetakt :Cagiva met Eddie aan boord (hij kon er zelfs mee winnen.)
En nog even dit ben ouder dan Gerrit Pfff
 
Ze moeten gewoon met die norton wankels gaan rijden dat geluid slaat alles.
Vroegah donderdagavond lekker naar die f1 klasse kijken en speciaal naar die 2 nortons.
Tja vroegah 3,4,5,6 en zelfs 8 cilinder(guzzi)viertakten en ver na deze technische hoogstandje's kwamen de 2 takten waar ook wel weer hoogstandje's van technisch vernuft tussen zaten (konig en cresent bootmotoren)en zo zal er altijd wel een golfbeweging in de sport blijven.
Persoonlijk mooiste 500 tweetakt :Cagiva met Eddie aan boord (hij kon er zelfs mee winnen.)
En nog even dit ben ouder dan Gerrit Pfff

Paginaatje terug kon je lezen dat je niet de enige ben die de cagiva's de mooiste 2 takt ever vind :}
De guzzi v8 ook zien rijden op de centennial..duurde ff eer ze dat kreng aan de praat hadden maar eenmaal aan de gang.... Mooi spul!!
Een 28 jarige die daar als een klein kind in een snoepwinkel aan het rond rennen was :}
zelfs vd Goorbergh nog op een Cagiva zien rijden.. niet de laatste type.. maar toch *O*
en Freddie Spencer.. gaat nog steeds als de brandweer hoor op een 500 :}
 
Godverdegodver Freek sorrie maar die zou je zo omruilen met je foto van je vrouwtje , of heb je hem ook op je nachtkasje staan. ;) :+
Dat zijn ze he. :} :}
Eerlijk gezegd hebben wij je notificatie ff uitgezet .........pfffff. :+ ;)

Ha Not's werkt weer ..pfff etters een ouwe 48 iarige man peste he :+ sow daar ook gelijk antwoord op gegeven

Denderen deden de laaste 2 takt versies zeker ,als je in assen onder het rennerskwartier-tunneltje ging staan dan dreunde het erover :9~ en al had men de cilinderinhoud ook vrij gegeven dan had de 4 takt het fijn kunnen schudden :Y maar dat was de bedoeling niet .. en dát zijn wij niet vergeten })
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik zeker nog rond zien denderen op de NSR500.
Die zwarte witte Sito Pons Honda.. hij maakte het Rossi op de RCV regelmatig nog moeilijk..
Toen hij de laatste races ook de beschikking kreeg over een RCV won die gelijk races!!
Ja die laatste twee, drie wedstrijden op topmateriaal deed veel beloven voor het jaar erop.
Hij was gewoon even onoverwinnelijk. :? Helaas kon de lijn niet doorgezet worden.
Maar twee overwinningen en zes podiums blijft wel goed. :Y
 
Mwaahhh... heb zelf eerlijk gezegd bij Barros altijd het idee gehad van 'net niet'.... :Y

Maar.... hij heeft zich al die jaren wél goed geweerd.... en dat werkt dan weer in zijn voordeel.
 
Niet iedereen is blijven hangen in de 2 takt :')

Nou ik vind de motogp geluiden ook mooi hoor vooral als ze vol terugschakelen ,....schitterend maar zit niet te wachten op die moto3 geluiden dat hoor je ook op de golfbaan ...dan komt de kreenkeeper weer aan .
Ik zei laatst tegen m'n meissie dat geluid maakt nou straks een moto3 fiets , die zei van dan mogen ze het publiek wel een blik redbull geven bij hun kaartje en pas openmaken tijdens de race om maar vooral niet in slaap te vallen. (geen grapje)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan