Sepang Test to kick start 2012 season !!!!!!!!!!!!!

Wie denk jij wie de snelste tijd gaat neerzetten ???!!!

  • Stoner

    Stemmen: 24 35,8%
  • Lorenzo

    Stemmen: 10 14,9%
  • Spies

    Stemmen: 4 6,0%
  • Pedrosa

    Stemmen: 9 13,4%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutchlow

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rossi

    Stemmen: 15 22,4%
  • Bautista

    Stemmen: 4 6,0%
  • Bradl

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dovisiozo

    Stemmen: 1 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik vind de motogp geluiden ook mooi hoor vooral als ze vol terugschakelen ,....schitterend maar zit niet te wachten op die moto3 geluiden dat hoor je ook op de golfbaan ...dan komt de kreenkeeper weer aan .
Ik zei laatst tegen m'n meissie dat geluid maakt nou straks een moto3 fiets , die zei van dan mogen ze het publiek wel een blik redbull geven bij hun kaartje en pas openmaken tijdens de race om maar vooral niet in slaap te vallen. (geen grapje)

Ik zie hem al lopen.. Happy Gilmore himself :+
 
Ze moeten gewoon met die norton wankels gaan rijden dat geluid slaat alles.
Vroegah donderdagavond lekker naar die f1 klasse kijken en speciaal naar die 2 nortons.
Tja vroegah 3,4,5,6 en zelfs 8 cilinder(guzzi)viertakten en ver na deze technische hoogstandje's kwamen de 2 takten waar ook wel weer hoogstandje's van technisch vernuft tussen zaten (konig en cresent bootmotoren)en zo zal er altijd wel een golfbeweging in de sport blijven.
Persoonlijk mooiste 500 tweetakt :Cagiva met Eddie aan boord (hij kon er zelfs mee winnen.)
En nog even dit ben ouder dan Gerrit Pfff
Cagiva en de König man wat een appart geluid.
De 12 versnelling 50ccjes je telde je helemaal suf (dat was een sport op het taluut iedereen hoorde je meetellen) _O- _O-
 
Dildo's wel..

Vibrator's niet _O-

Gerrit.. your getting to old for this shit :+


Zal best wel ............... :Y

Heb alleen verstand van mijn eigen speelgoed. _O-
full
 
Nu ik toch door al mn albumpjes aan het spitten ben, kwam deze ook nog tegen..

img1133566697.jpeg


Die heb ik genomen op de Centennial TT 2 jaar geleden alweer..
Vond het wel een mooie foto.. een man die echt helemaal alleen in zn uppie met zn hobby bezig is..
Al zn gereedschap en zn hondje in een oud busje.. matrasje aan de zijkant..

epic!! :}
 
img1133566418.jpeg


De 2 kampioensfietsen van Freddie Spencer..
in 1985 haalde hij zowel in de 250cc als de 500cc de wereldtitels binnen..

Hij ging nog als de brandweer op die dingen hoor eej :}
 
Laatst bewerkt:
Nu ik toch door al mn albumpjes aan het spitten ben, kwam deze ook nog tegen..

[afbeelding]

Die heb ik genomen op de Centennial TT 2 jaar geleden alweer..
Vond het wel een mooie foto.. een man die echt helemaal alleen in zn uppie met zn hobby bezig is..
Al zn gereedschap en zn hondje in een oud busje.. matrasje aan de zijkant..

epic!! :}

Zo stond ik erbij toen ze den Boet zijn 750 terug de bus in duwden, stonden nog drie fietsen in, wat matrasjes erbij, motor in de versnelling en klaar. Mooi om te zien. Mijn moeder vroeg nog aan den Boet waarom ie niet mee reed, och zei die misschien de volgende keer, als ze me kunne betalen :) :) schitterende kerel

Centennial was echt gaaf, gewoon bij spencer de pit in wandelen, vraagt ie: " ben je onder het lint doorgekropen?" antwoord je bevestigend..... Hij: " dat heb je goed gedaan"

Ik vond Fast Freddie ook absoluut de winnaar tijdens de centennial en niet Ago, die reed zijn rondjes en dat is evengoed indrukwekkend, maar als je freddie daar rond ziet boenderen alsof de duivel zelf em op zijn hielen zit dan zie je pas echt goeie motivatie. Ik had bij Ago zoiets van hij reed zijn rondjes en klaar. Wel een handtekening gescoord :p
 
Hadden ze Freddie wel verteld dat ie geen wereldkampioen meer kan worden tijdens de centenial ...en Ago is nog iets ouder en probeerd de boel heel te houden ..?
})
 
Hadden ze Freddie wel verteld dat ie geen wereldkampioen meer kan worden tijdens de centenial ...en Ago is nog iets ouder en probeerd de boel heel te houden ..?
})

Hij heeft nog steeds een raceschool volgens mij. was destijds achterop zn pak 'geplakt' iig... dus dat hij dagelijks nog met motoren aan het stoeien is zal ook schelen ;)
 
[afbeelding]

De 2 kampioensfietsen van Freddie Spencer..
in 1985 haalde hij zowel in de 250cc als de 500cc de wereldtitels binnen..

Hij ging nog als de brandweer op die dingen hoor eej :}

Die 250 cc is een stuk jonger, denk dat dat de fiets van Cadalora was in 1991.

Spencer had zijn kampioensfietsen te koop staan om zijn schulden af te kunnen betalen. Geloof dat daarom zijn raceschool op zijn gat ligt. Wel erg jammer, heb hem indertijd tijdens de bikers classics in Spa zien rijden en er was er geen die eau rouge zo hard omhoog ging als hij. :)
 
Die 250 cc is een stuk jonger, denk dat dat de fiets van Cadalora was in 1991.

Spencer had zijn kampioensfietsen te koop staan om zijn schulden af te kunnen betalen. Geloof dat daarom zijn raceschool op zijn gat ligt. Wel erg jammer, heb hem indertijd tijdens de bikers classics in Spa zien rijden en er was er geen die eau rouge zo hard omhoog ging als hij. :)

IEr was ik denk een jaar of 2 geleden een mooi stuk in het blad motor (toen gingen ze de grote 4 Amerikanen af, Lawson, Rainey, Spencer en Schwantz) Ik geloof als ik het me goed herinner dat hij ook iets van een persoonlijkheidsstoornis heeft ofzo..
Dat hij zwaar in de shit heeft gezeten is een feit idd..

Wat betreft de fietsen.. thanx voor de info! ;) De 250cc oogt idd wel iets moderner..
Ik weet best veel van de motorsport.. vanaf 1994 - 95 ongeveer zoiezo omdat ik vanaf toen alles bewust mee ging maken... van de periodes ervoor leer ik nog genoeg bij })
 
Foto's zijn gemaakt tijdens de bikers classics van 2008. Alleen baal van dat k*tkind, die wilde niet opzij gaan en sprak geen woord over de waalse grens. Gebaren snapte hij ook al niet.
 
:} :} mooi spul baas! :} :} Die laatste 500 is in mijn ogen ook de allermooiste 500 ooit.. zooooo mooi!!!


Mooi stukje film van Lawson op de Cagiva :9~

Wat betreft dat k*tkind.. heb je moeders gezien op de laatste foto? :X
2 theezakskes en een dikke pens wat eronderuit steekt _O-
 

John kocinski op de laatste type Cagiva :}
Die gast spoorde echt voor geen meter.. :? maar rijden :}

Alleen waarom nou weer het geluid weg word gehaald -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan