SHIT,SHIT,SHIT

Aj, brute pech B2!

Ik duim met je mee dat je in je recht word gesteld! Is de politie vaststellingen komen doen?

Al goed dat je er zelf goed vanaf bent gekomen, maar zonde van een mooie motor.

Innige deelneming...
 
Ik ben dus voorlopig motorloos (en misschien wel voor veel langer.)
Vrijdag rustig een Range Rover aan het inhalen toen die opeens besliste...he, op die parking moet ik zijn en eventjes links afdraait. Ik heb nog geprobeerd ervoor te raken maar hij bleef maar verderrijden -zag me niet-.
Dus motor: voorvork verbogen,collector gebroken,kuip volledig naar de zak...om kort te zijn: total loss ;( .
Nu wachten op wat de verzekering zegt, hopelijk goed nieuws, anders weet ik echt niet wat gedaan.

Lijkt wel veel op mijn ongeluk van vorig jaar. (zie mijn homepage). Verschil was dat we beiden de zelfde tractor wilden inhalen. Na 5 maand heeft de verzekering mij uitbetaald.

Dus veel sterkte met het lange wachten toegewenst.
 
Verdere evolutie: de expert is geweest en de conclusie is: hij is nog te repareren maar ik mag zelf kiezen wat ik ermee aanvang, aangezien het over een nogal hoge reparatiekost gaat (eens de foto's ontwikkeld zijn, zal ik ze eens op het net zetten).

schade:
- voorkuip aan diggelen
- linkerkuipdelen eraan
- voorvork krom
- balhoofd eraan
- die vier pijpen waardoor de uitlaatgassen van je motorblok naar buiten stromen (collector ?): gedeukt en gescheurd
- en nog wat optische schade

ik denk dat ik hem totall loss ga laten verklaren, want alhoewel de dealer zegt dat er niets met mijn frame kan zijn (stalen frame in tegenstelling met R6: Al. frame) ga ik het helaas niet meer betrouwen om ermee rond te rijden, ook al was ik heel erg tyevreden over het blok.

wie zou het wel nog betrouwen ?
 
Verdere evolutie: de expert is geweest en de conclusie is: hij is nog te repareren maar ik mag zelf kiezen wat ik ermee aanvang, aangezien het over een nogal hoge reparatiekost gaat (eens de foto's ontwikkeld zijn, zal ik ze eens op het net zetten).

schade:
- voorkuip aan diggelen
- linkerkuipdelen eraan
- voorvork krom
- balhoofd eraan
- die vier pijpen waardoor de uitlaatgassen van je motorblok naar buiten stromen (collector ?): gedeukt en gescheurd
- en nog wat optische schade

ik denk dat ik hem totall loss ga laten verklaren, want alhoewel de dealer zegt dat er niets met mijn frame kan zijn (stalen frame in tegenstelling met R6: Al. frame) ga ik het helaas niet meer betrouwen om ermee rond te rijden, ook al was ik heel erg tyevreden over het blok.

wie zou het wel nog betrouwen ?

Je kan een frame toch laten richten? Als de dealer dit goed heeft bekeken en mij verzekerd dat het recht is, dan maak ik d'r geen probleem van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan