Silly Season 2019

Luthi inderdaad terug naar de Moto 2, te weten Intact Gp.
Naast Schrötter dan? Goede keuze wel, jammer dat het avontuur van Lüthi in de GP klasse ten einde is. Na ruim 10 jaar in de 250cc/Moto2 rondgereden te hebben is het toch jammer dat hem geen tweede jaar gegund is.

Bastianini schijnt naar het Italtrans Moto2 team te gaan. Blijft Pasini of komt 'ie in de plaats van Locatelli, die de laatste tijd ook steeds beter rondgaat? En met Bezzecchi die naar het Red Bull KTM team gaat in de Moto2, betekent dat dan dat Bulega naar het VR46 Sky team kan doorgroeien of zou die plaats bijv. voor Pasini of Locatelli voorbehouden zijn? Want Bastianini is dacht ik geen VR46 Academy coureur.
 
Laatst bewerkt:
Quartararo vind ik toch enigszins een vreemde keuze. Geloof echt wel dat het een talent is maar prestaties zijn nog niet echt geweldig ofzo, tenminste niet zo goed dat hij met kop en schouders boven de rest uitsteekt ( zoals een bagnaia of oliveira )

Vind hem meer van het niveau van Alex marquez, goed maar niet goed genoeg.

Hoop wel dat ze volgend jaar kunnen verassen met de Yamaha.. vooral Morbidelli zie ik toch wel als top 10 rijder
 
Vind hem meer van het niveau van Alex marquez, goed maar niet goed genoeg.
Vergeet niet dat Quartararo op het SpeedUp chassis rijdt. Net als Bo moet Fabio zich in de kijker rijden met dagsuccessen als alles de goede kant op valt, niet met een consistent seizoen. Dat gaat 'm gewoon niet worden.
 
Vergeet niet dat Quartararo op het SpeedUp chassis rijdt. Net als Bo moet Fabio zich in de kijker rijden met dagsuccessen als alles de goede kant op valt, niet met een consistent seizoen. Dat gaat 'm gewoon niet worden.


Zeker ! Maar doel ook deels op het grote talent wat hem werd of word aangeschreven.

Voor een speed up rijder doet hij het heel goed en zijn dagsuccesen idd het doel.

Heel benieuwd hoe hij het volgend seizoen gaat doen ;)
 
Het nieuws waarvan je wist dat het zou komen. :P

Moet zeggen dat ik dag van bekendmaking opmerkelijk vind. Vaak zie je aankondigingen net voor een raceweekend of anders net voor een 'leeg' weekend om extra reikwijdte aan een bericht te geven. Nu komt de officiële bekendmaking net na de Grand Prix. Misschien omdat alles toch al wel bekend was?
 
Het nieuws waarvan je wist dat het zou komen. :P

Moet zeggen dat ik dag van bekendmaking opmerkelijk vind. Vaak zie je aankondigingen net voor een raceweekend of anders net voor een 'leeg' weekend om extra reikwijdte aan een bericht te geven. Nu komt de officiële bekendmaking net na de Grand Prix. Misschien omdat alles toch al wel bekend was?
't Is ook nog niet de officiële aankondiging, die komt als het goed is volgende week. Maar Jarvis weet dat iedereen het allang weet. Hij zal er wel niet meer geheimzinnig over hoeven doen.
 
't Is ook nog niet de officiële aankondiging, die komt als het goed is volgende week. Maar Jarvis weet dat iedereen het allang weet. Hij zal er wel niet meer geheimzinnig over hoeven doen.
Zal er misschien ook wel wat mee te maken hebben dat Aspar zijn KTM Moto2 team nog in Oostenrijk wilde aankondigen, en misschien een dag langer nodig had om alle details rond te krijgen? De ene bekendmaking die op de andere volgt.
 
.
full
 
Ik hoop dat Bautista in zijn hoofd ook de knop om kan zetten van Grand Prix naar SBK coureur. Gewoon rondjes rijden op basis van status gaat 'm niks opleveren, maar ik ben er redelijk zeker van dat een hongerige Bautista het in elk geval Davies nog wel eens moeilijk kan gaan maken. Dat Melandri dan vertrekken moet, tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet heel veel meer vond toevoegen. Vond het eigenlijk al jammer dat hij überhaupt terugkwam, je wist gewoon dat daar geen kampioenschapsstrijd meer in zat.
 
Het slechte nieuws is dat VDM er weer een concurrent bij heeft.
Des te waardevoller eventueel succes van van der Mark zal zijn. :)

Bautista vind ik een goede toevoeging aan het kampioenschap, maar ook blijft het afwachten hoe de nieuwe Ducati gaat zijn.
 
Fenati in 2019 op MV Agusta bij Forward. Overigens naar de foto kijkend bij het bericht op de diverse media; kan men elkaar tegenwoordig niet gewoon meer een hand geven,allemaal van die halve highfives net of men elkaars beste vrienden zijn. Vooral in de sportwereld en bekende figuren hebben hier een handje van.
 
Laatst bewerkt:
Fenati in 2019 op MV Agusta bij Forward. Overigens naar de foto kijkend bij het bericht op de diverse media; kan men elkaar tegenwoordig niet gewoon meer een hand geven,allemaal van die halve highfives net of men elkaars beste vrienden zijn. Vooral in de sportwereld en bekende figuren hebben hier een handje van.

Het zal me benieuwen, maar ik had Fenati liever op een Kalex gezien lijkt me toch competitiever.
De oude Ago, MV Agusta ambassadeur, is trouwens niet zo te spreken dat ze het ding onder de MV Agusta naam inschrijven. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan