Silly Season 2019

Fenati in 2019 op MV Agusta bij Forward. Overigens naar de foto kijkend bij het bericht op de diverse media; kan men elkaar tegenwoordig niet gewoon meer een hand geven,allemaal van die halve highfives net of men elkaars beste vrienden zijn. Vooral in de sportwereld en bekende figuren hebben hier een handje van.

Hoe zie je een high five met het voetje voor je dan?
 
Zal die arenas volgend jaar voor overwinningen cq kampioenschap kunnen gaan ?
Zie het wel gebeuren dat er veel strijd komt tussen hem en masia e.d.
 

Gemiste kans voor KTM vind ik, hij heeft veel ervaring met de RC16 en wat ik van em lees is dat hij heel goed informatie doorgeeft. KTM heeft besloten om de testrijders weinig tot geen wildcard optredens te laten doen (de crash van Kallio is wellicht een goede reden....) en dat was voor Smith iig de reden om niet bij KTM te blijven.

Aprilia...ik moet nog zien dat het wat wordt, zelfs Aleix uit toch aardig wat kritiek recentelijk.
 
Gemiste kans voor KTM vind ik, hij heeft veel ervaring met de RC16 en wat ik van em lees is dat hij heel goed informatie doorgeeft. KTM heeft besloten om de testrijders weinig tot geen wildcard optredens te laten doen (de crash van Kallio is wellicht een goede reden....) en dat was voor Smith iig de reden om niet bij KTM te blijven.

Aprilia...ik moet nog zien dat het wat wordt, zelfs Aleix uit toch aardig wat kritiek recentelijk.
Waarschijnlijk wel wildcardoptredens voor Bradley op die Aprilia,hij wilt racen niet alleen testen.
 
Gemiste kans voor KTM vind ik, hij heeft veel ervaring met de RC16 en wat ik van em lees is dat hij heel goed informatie doorgeeft. KTM heeft besloten om de testrijders weinig tot geen wildcard optredens te laten doen (de crash van Kallio is wellicht een goede reden....) en dat was voor Smith iig de reden om niet bij KTM te blijven.

Aprilia...ik moet nog zien dat het wat wordt, zelfs Aleix uit toch aardig wat kritiek recentelijk.

Ktm vond het ook niet zo geslaagd dat de test rijder tijdens de wildcard sneller waren dan de vaste jongens.
 
KTm gaat er van uit dat als ze de test jongens wildcards geven, deze dan voor eigen succes gaan rijden zodat ze in de kijker komen.. ipv testen / ontwikkelen voor de fabrikant ;)
 
MotoGP presenteert voorlopige kalender voor 2019
Nagenoeg gelijk aan 2018.

10 maart Qatar
31 maart Termas de Rio Hondo
14 april Austin
5 mei Jerez
19 mei Le Mans
2 juni Mugello
16 juni Barcelona
30 juni Assen
7 juli Sachsenring
4 augustus Brno
11 augustus Red Bull Ring
25 augustus Silverstone
8 september Misano
22 september Aragon
6 oktober Buriram
20 oktober Motegi
27 oktober Phillip Island
3 november Sepang
17 november Valencia
 
Ben je eindelijk gewend aan juli, houden ze het weer in juni. Stomme Dorna!
 
Laatst bewerkt:
Niet zo moeilijk toch....pa tikt wel een paar miljoen euro af ....kaartjes op Brno weer 5 euro duurder plus circuit huur omhoog om vrij te rijden voor ons amateurs plus de MotoGP test tonnetje omhoog en het komt wel goed.
Met een beetje maffiapraktijken kom je een heel eind met Dorna 😂😂
Wel mooi verhaal.. wie weet verbaast hij ineens met een 2018 spec Duc - en de laatste specificaties zoals het er staat. :o
En Xavier Simeon kon zijn draai ook niet echt vinden. :?
 
Folger bevestigd als testrijder bij Yamaha en Smith bij Aprilia...en Redding gaat waarschijnlijk richting BSB-Ducati
 
Laatst bewerkt:
Dat Roberts niet bij RW zou blijven, was al bekend - Simon Crafar zei tijdens de MotoGP stream tijdens Silverstone dat Roberts op zoek was naar een nieuw team. Ik hoop dat-ie een plekje vindt in het paddock!
 
Dat Roberts niet bij RW zou blijven, was al bekend - Simon Crafar zei tijdens de MotoGP stream tijdens Silverstone dat Roberts op zoek was naar een nieuw team. Ik hoop dat-ie een plekje vindt in het paddock!

Heeft ie, neemt de plek over van Sam Lowes bij het Swiss Innovative team.
 
Met weer al die standaard teksten; het is fantastisch en ik ben heel blij.

Wat moet ie dan zeggen? 'Ik verruil een geweldige NTS voor zo'n waardeloze KTM'....volgens mij gaat ie er flink op voorruit dus hij heeft alle reden om blij te zijn.
 
Als Fenati idd niet meer welkom is bij MV/Forward dan maakt dat wellicht de weg vrij voor Pasini....
 
Terug
Bovenaan Onderaan