Silly Season 2019

Heb je de rest van het verhaal wel gelezen?

Fenati was op weg naar het ziekenhuis.
Zijn opa heeft een hartoperatie moeten ondergaan en er waren complicaties.
Fenati was opgebeld om z.s.m. naar het ziekenhuis te gaan.
We praten over een boete van 80 euro...

idd beetje niveau riooljournalistiek van racesport.nl
 
Heb je de rest van het verhaal wel gelezen?

Fenati was op weg naar het ziekenhuis.
Zijn opa heeft een hartoperatie moeten ondergaan en er waren complicaties.
Fenati was opgebeld om z.s.m. naar het ziekenhuis te gaan.
We praten over een boete van 80 euro...

Yep en ook in verschillende italiaanse kranten en het komt er gewoon op neer dat meneer fenati zich zoals gewoonlijk niet kon beheersen toen de politie hem aanhield !
Je kunt nu wel roepen boete van 80 euro en niets aan de hand maar het feit blijft dat vanuit diverse italiaanse bronnen weer wordt gemeld dat het weer mis ging .

Maar we zullen zien wat de toekomst brengt maar een ding is wel zeker gezien zijn ruime geschiedenis hoor fenati gewoon niet thuis in enkele vorm van motorsport .
 
Yep en ook in verschillende italiaanse kranten en het komt er gewoon op neer dat meneer fenati zich zoals gewoonlijk niet kon beheersen toen de politie hem aanhield !

In dit geval krijgt ie van mij het voordeel van de twijfel, in zo'n situatie worden wel meer mensen pissed off.
 
In dit geval krijgt ie van mij het voordeel van de twijfel, in zo'n situatie worden wel meer mensen pissed off.

Ik zou het ook niet kunnen waarderen als je op weg bent naar een familielid het ziekenhuis wat de laatste keer zou kunnen zijn als je al op tijd komt.
 
Het gaat er om wat iemand doet in een onverwachte stress situatie. Niet wat wij zouden doen of wat wij achteraf goed of slecht vinden. Iemand zoals Fenati, die blijkbaar altijd een kort lontje heeft zoekt het ook nog eens altijd buiten zichzelf. Het is altijd een andere iets of iemand waardoor hij ontploft...Maar blijkbaar is stress of spanning iets waar hij gewoon slecht mee om kan gaan. Dus ja; in een Moto3 startveld is hij gewoon een potentiele tijdbom. Dit is gewoon weer een volgend signaal dat hij niet verandert is of gaat veranderen. Met alle risico,s van dien!
 
Het gaat er om wat iemand doet in een onverwachte stress situatie. Niet wat wij zouden doen of wat wij achteraf goed of slecht vinden. Iemand zoals Fenati, die blijkbaar altijd een kort lontje heeft zoekt het ook nog eens altijd buiten zichzelf. Het is altijd een andere iets of iemand waardoor hij ontploft...Maar blijkbaar is stress of spanning iets waar hij gewoon slecht mee om kan gaan. Dus ja; in een Moto3 startveld is hij gewoon een potentiele tijdbom. Dit is gewoon weer een volgend signaal dat hij niet verandert is of gaat veranderen. Met alle risico,s van dien!
Jou bovenstaande tekst geeft voor mij duidelijk aan dat jij al hebt geoordeeld!
Is voor mij geen probleem, je doet je zelf er waarschijnlijk wel heel vaak te kort mee ;)

Fenati ligt onder de loep.
Politie wil macht uitoefenen.

Je hebt te gehoorzamen.. maar kan me goed voorstellen dat je dat nier doet
 
Ik oordeel niet. Ik stel vast dat. Een set oogkleppen geeft geen breder zicht als zaken verder reiken dan 1 incident.
 
Ik zou het ook niet kunnen waarderen als je op weg bent naar een familielid het ziekenhuis wat de laatste keer zou kunnen zijn als je al op tijd komt.
De omschrijving van "zo'n situatie" komt dan wel van Fenati zelf, net als de omschrijving van wat er met de politie gebeurd zou zijn.
Dus de politie en de kranten wens je niet te geloven, maar een omstreden motorcoureur wel? Opmerkelijk....

Let wel: ik zeg dus niet welke verhaal wel of niet klopt, maar wel dat ik mijn vraagtekens heb bij de tegenstrijdige verhalen.
 
De omschrijving van "zo'n situatie" komt dan wel van Fenati zelf, net als de omschrijving van wat er met de politie gebeurd zou zijn.
Dus de politie en de kranten wens je niet te geloven, maar een omstreden motorcoureur wel? Opmerkelijk....

Let wel: ik zeg dus niet welke verhaal wel of niet klopt, maar wel dat ik mijn vraagtekens heb bij de tegenstrijdige verhalen.

Nogmaals zoiets verzin je niet.
Er zal best wel iets zijn voor gevallen verbaal.
Hij is niet gearresteerd dus geen fysiek geweld lijkt mij.
En als je om zo'n reden naar het ziekenhuis wordt geroepen, dan wordt je wel heel ongeduldig als onophoudt hebt.
 
Ik oordeel niet. Ik stel vast dat. Een set oogkleppen geeft geen breder zicht als zaken verder reiken dan 1 incident.
Ik vind dat jij wel oordeelt, jij vind dus van niet.
Jij gaf aan dat fenati het altijd buiten zichzelf zoekt.. Dat is toch oordelen ?!

Mochten je wijsheden gebaseerd zijn op racesport.nl dan zou ik snel een minder sensatiebeluste pagina opzoeken ;)
 
Jij oordeelt dus dat ik oordeel zonder dat je mijn bronvermeldingen weet.
Dat is geen oordeel, maar dat zijn gewoon vage aannames van je.
Fenati laat op alle social media steeds weer zien hoe weinig hij de hand in eigen boezem steekt bij problemen. als jij dat gedrag niet herkent, of het zelfs ontkent prima, maar doe dan niet net alsof anderen dom zijn als ze met jou van mening verschillen ;)
 
Jij oordeelt dus dat ik oordeel zonder dat je mijn bronvermeldingen weet.
Dat is geen oordeel, maar dat zijn gewoon vage aannames van je.
Fenati laat op alle social media steeds weer zien hoe weinig hij de hand in eigen boezem steekt bij problemen. als jij dat gedrag niet herkent, of het zelfs ontkent prima, maar doe dan niet net alsof anderen dom zijn als ze met jou van mening verschillen ;)

Uhh je geeft aan dat hij het altijd buiten zichzelf zoekt.. daar ben je geen bronvermelding voor nodig ;)

Ik kan mij bijzonder goed in fenati vinden met sommige dingen, jij blijkbaar niet.
Ik heb daar geen probleem mee.
 
Los van de reuze interessante discussie tussen motorboot en zxrh88 ( :Z NOT) is Racesport wel gewoon weer lekker hypocriet:

Column van Evert:
Deze jongeman is de afgelopen dagen al voldoende gestraft, die is geen reprimande meer nodig van een FIM-bobo, deze jongeman is juist nu jullie hulp nodig. Niet om hem morgen, volgende maand, het komende seizoen of wanneer dan maar ook weer een licentie te geven. Nee, heel andere hulp, hulp waarmee een 22-jarige jongeman als mens gezien wordt en met jullie hulp misschien in de toekomst nog weer iets kan maken van zijn leven, ook al is het als medewerker in de ijzerwarenwinkel van zijn opa.
Met sportieve groet,
Evert Slager"

En vervolgens een kop op je website waarin je dezelfde persoon aan blijft duiden als "remmenknijper" Fenati. Of zat dat in het automatische vertaalprogramma......
 
Pas nou op Tr@x... zodalijk staat er voor de zoveelste keer een jankverhaal op social media over hoe slecht “wij” over Evert en Racesport denken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan