Staaldraad onthoofdt motorrijder bijna

meten met 2 maten????? tussen iemands bezit jatten (en zelf ook meppen) en n bospaadje over rijden???

|( |( rare manier van redeneren heb jij hoor..

Je snapt het niet.
Het gaat niet over de aanleiding, maar over het eigen rechter spelen.
 
Je snapt het niet.
Het gaat niet over de aanleiding, maar over het eigen rechter spelen.

ik snap wel wat je wil zeggen hoor, maar het eigen rechter spelen vind ik helemaal ok als je bezit gejat wordt... maar omdat iets je stoort... sjonge, dan zou ik heeeel graag kabels spannen voor bendes wielertoeristen... maar dat doe ik niet, zou ook te ver gaan immers..
maar mn bezit en gezin verdedigen wel...
 
Ik lees niet selectief, ik had dat eerste stuk ook gelezen, maar je gaat jezelf tegenspreken.

Ik heb niet altijd een gelukkig leven gehad, vaak zat 't gevoel van onmacht gehad, dan krijg je op dat moment wel "extreme" ideeën, maar die ga ik dan toch echt niet uitvoeren hoor :N

Dan heb jij jezelf gewoon netjes in de hand, net als de meeste anderen.. De aanslag bij koninginnedag vorig jaar, de vele gezinsdrama's, zelfmoordpogingen (op de zeeuwse sporen al meer dan 10 dit jaar!) zijn allemaal tekenen dat niet iedereen zo stabiel is en soms die extreme ideeën ten uitvoer brengen.

Dat jij stabiel genoeg bent dat je dat niet doet geeft aan dat jij nog niet over de grens bent geduwd. Die man of vrouw die die kabel heeft gespannen is die grens al over.
niemand hangt daar zonder enige reden een kabel op, daar is een hele geschiedenis aan vooraf gegaan en die wordt hier voor het gemak vergeten.

Daarmee spreek ik mezelf niet tegen, maar nuanceer ik de feiten een beetje. Het is niet zwart-wit.
 
ik snap wel wat je wil zeggen hoor, maar het eigen rechter spelen vind ik helemaal ok als je bezit gejat wordt...

Oh, ik zou waarschijnlijk ook slaan in zo'n geval. Is een vrij natuurlijke reaktie denk ik.
Maar helemaal ok is het niet.

Daarom schreef ik ook; 'Niet alles is altijd zoals het lijkt te zijn' Zie bijvoorbeeld het verhaal van de persoon die toevallig per ongeluk de verkeerde auto van het slot probeert te halen en een klap voor zijn muil krijgt.
Best lullig, of niet??


En ja, als iemand je slot voor je neus staat door te zagen, dan is hij schuldig ja.


maar omdat iets je stoort... sjonge, dan zou ik heeeel graag kabels spannen voor bendes wielertoeristen... maar dat doe ik niet, zou ook te ver gaan immers..

:^

maar mn bezit en gezin verdedigen wel...

UIteraard, kom niet aan mijn kinderen, dan sloop ik je !! (en als je aan mijn vrouw zit natuurlijk O-) )

Maar ook hier is niet altijd alles wat het lijkt te zijn!
Een kennis van me heeft 2 kleine nichtjes waar hij wel eens op past. Hij durft echter niet de luier te verschonen of de oudste te helpen naar de wc te gaan.
Hij is op zijn dood dat 1 van die kinderen ineens iets gaat zeggen in de trant van "Ome K. heeft aan mijn plasser gezeten".
Kinderen kunnen zich niet altijd goed uiten, maar zoaiets kan heel anders opgevat worden dan het daadwerkelijk is...
Best link/lullig toch als je gelijk uitbarst en zijn hersens inslaat, terwijl er eigenlijk niets aan de hand blijkt.
 
Laatst bewerkt:
dat gedoe over de natuur gaat me echt te ver. ik ben het spug zat allemaal! bomen dit, bomen dat, natuur hier, natuur daar... die sukkels mogen van mij allemaal oprotten! leef en laat leven, klaar!


Beetje kort door de bocht vind je niet?


Zo'n draad neerhangen praat ik nooit goed maar waarom kan men als men daar NIET mag rijden dat dan niet gewoon eens respecteren?
Waarom moeten de motorrijders dat dan weer gaan verknallen met dat gecros?
En maar zeiken als men de motorrijders weer eens een slechte naam geeft terwijl men daar zelf voor zorgt op deze manier
 
Laatst bewerkt:
Bron: De Standaard 28.04.2010

ANTWERPEN - De motorrijder die afgelopen zondag in de Antwerpse Waaslandhaven levensgevaarlijk gewond raakte door een kabel die over de weg was gespannen, is opnieuw bij bewustzijn. Dat heeft zijn familie laten weten.
Joris Goos werd tot maandagavond laat door dokters van het Antwerpse Middelheimziekenhuis in een kunstmatige coma gehouden. 'Al bij al stelt hij het goed', zegt Peggy Tillon, een vriendin van de familie. 'Spreken gaat, maar nog heel moeizaam.'

Intussen proberen politie en gerecht de dader van de moordpoging te identificeren. Op het zandweggetje in de Waaslandhaven, waar de kabel tussen twee bomen was bevestigd, is maandagavond nog een reconstructie gehouden.

Collega-motorrijders verdenken 'losgeslagen natuurbeschermers' van de aanslag. Maar voor de familie van Joris, die beklemtoont dat het onderzoek ondertussen aantoonde dat Joris en zijn kompanen zich niet op verboden terrein bevonden, is daar tot dusver geen enkel bewijs voor.
 
Bron: De Standaard 28.04.2010
...
Collega-motorrijders verdenken 'losgeslagen natuurbeschermers' van de aanslag. Maar voor de familie van Joris, die beklemtoont dat het onderzoek ondertussen aantoonde dat Joris en zijn kompanen zich niet op verboden terrein bevonden, is daar tot dusver geen enkel bewijs voor.

Even voor de duidelijkheid, de info haal ik ook gewoon maar van het net.
Het gaat om dit gebied
De exacte locatie van het incident is mij niet bekend, maar er wordt gesproken van een weg in het gebied die uitkomt op de Kwarikweg (In de link verkeerd gespeld). Het gebied is het Groot Rietveld, meer uitleg hier.
Heel erg bosrijk is het niet, eerder ruigte en riet en plassen. Er mag niet worden gejaagd. Betreden van het gebied is niet toegestaan.

Dus de staalkabel hing gewoon boven een openbaar pad.. geen beschermd natuurgebied. In dat geval moet ik mijn mening herzien, dan heb ik ook geen enkele nuance toe te voegen..
Ik ging ervan uit dat men in een beschermd gebied aan het crossen was.
 
Laatst bewerkt:
Djiesus. Creepy sh*t. -O-

In Lunteren... Daar waren we vorige week nog een paar dagen genieten van de regen.
 
lijkt wel alsof er een nieuwe film is uitgekomen waarbij dit te zien is....dan heb je vaker dit soort akties waarbij mense/mogoolen dit soort dingen in het echie wil gaan doen. dat gezegd hebbende blijft mijn geld staan op pissige geluidsgevoelige omwonenden (je weet wel van die mafkezen die in het buitengebied gaan wonen voor de rust en vervolgens gaan klagen bij de boer omdat hij om 6 uur smorgens zijn dieren gaat verzorgen...)
 
kapottttttttt slaan die gatsen een draatje spannen rrrrrrrrrr snapt het wel maar een draadje spannen echt niet zijn ze gek geworden of zo
 
gisteren op het nieuw heb ik vernomen dat het tuig in de kraag gevat is. 3 jongens van 17 jaar uit Lunteren. de wereld is weer een stukje veiliger
 
De moment dat de dader de draad ophong moest hij er toch van bewust zijn dat iemand kan sterven met hetgeen hij doet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan