Stel je\'es voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal ook maar es reageren;

Ik ben Maarten, ben 26 jaar en woon in Nijmegen; geboren en getogen brabander *D . Ik studeer SPH-duaal en werk als acitviteitenbegeleider met verstandelijk gehandicapten. Ik heb 1 tatootje, daar zal er deze winter nog wel 1 bijkomen. Ik ben zoals velen hier (sinds een paar maandjes weer single.
Ik heb mijn autorijbewijs sinds \'96 en mijn motorrijbewijs sinds \'99. Ik rij in een koekblik; subaru mini jumbo, maar ja het zit droog hè? Ik heb eerst 5 maanden op een XJ600S gereden, rij sinds mei 2000 op m\'n XV750 8-) uit \'93. Enne hier is dan ook maar gelijk een pic van mij op mijn Virago.


[oeps foutje, ik zal het nog eens proberen]
 
Laatst bewerkt:
Hoi mannen!

Hartstikke tof dat jullie zoooooooooo massaaaaaaaal hebben gereageerd. :) Klasse!!
Zie je dat is de fun, nou heb niet alleen IK maar ook jullie een beetje een indruk gekregen van de personen achter de hier geposte berichten. Leuk ook die foto\'s erbij! Ik ben daar echter nog niet zo handig in dus die foto zal hier nog wel niet aan vastgeplakt worden, maar wat niet is kan nog komen. Even geduld A.U.B. :z
En ik kan hier niet alle berichten gaan quoten dus voor degene (waar ik de naam niet meer van weet) met die lange lap tekst, wil ik het volgende vragen. Heb je dit eerder gedaan? :? Je hele hebbe en houwe gooi je hier in de groep. Ben je getraind door een koppelbureau en nog steeds zoekende? Helaas mij is bezet, maar misschien zitten er tussen de lezers van deze topic wel gegadigden. :) grapje.
Maar\'uh.... heb ik hier alleen maar mannen zien reageren? Zitten op dit forum dan werkelijk zo weinig vrouwen? ;( Sodejuu tot mijn verbazing zag ik dat ik mezelf niet eens\'es netjes aan jullie heb voorgesteld. En ik zou hier nog wel de spits afbijten.... ha, ha, ha, zoals hier eerder gezegd werk\'lijk 1tje zonder personality. :9

Nou ik laat jullie niet langer in spanning, hier komt\'ie dan.

1. Vrouw, geboren \'61 (rekenen maar..) donker haar en groene ogen. Ben jong en wild. Good looking, slank en heeeeele lange benen. ;)

2. Heb sinds oktober mijn rijbewijs en ben sinds kort in het bezit van een Honda (V45) Magna, een 82\'er! Heb een tattoo en wil ze ook nog wel wat uitbreiden. Hee tattooshop in Utreg, mijn hushpup is al\'es bij jullie geweest. Ene Bianca of zo? Verder ben ik liefhebber van rock & blues o.a. Pat Travers, Gary Moore, Highlander, Metallica, Aerosmith, Rolling Stones enz.
Rijd auto en ook de fiets, deze laatste gaat wat mij betreft voor lange tijd de schuur in als de motor zijn onderhoud heeft gehad. :}
Werk op kantoor, heb 2 kids, een vent die vreselijk verslingerd is aan HD\'s maar zo op z\'n tijd gelukkig ook aan mij. Woon in \'t Gooi en heb hier ook een bikershop gehad. Een hele toffe zaak heb ik het gevonden en de reacties van bezoekers waren ook positief. Het leek op den duur wel een meetingplace te worden, maar dat was juist het
leuke ervan. Kopje koffie erbij en even wat napraten. Heb destijds met vrienden een toertocht incl games georganiseerd welke ook de krant heeft gehaald. Toch leuk. Aan het eind van de rit terug in de kroeg, lekker eten en \'s avonds een optreden van een goede rockband. Waren ook nog een tijdje lid van een MC. Reden ook wel\'es mee met de plaatselijke MV. Maar hebben toch veel meer gereden met een groep vrienden. Vrijheid & blijheid is ons motto! Heb veel op motorbeurzen gestaan, maar niet de beurzen waar jullie komen, denk ik. \ '( Laatst nog de MotorSale in Rosmalen. Ik blijf het een happening vinden, gezellige sfeer en veel moois te zien. Heb een hond en 2 konijnen. Zo, da\'s wel even genoeg voor de 1e kennismaking, de 2e zal een foto van mijn motor zijn...... please wait for the most beautifull bike on this planet! :P
Ajjj, een beetje overdreven misschien, maar toch vind ik\'um onwijs.

Oh ja, nog even dit. Bijna alles wat staat achter punt 1 moet je maar laten voor wat \'t is. Jammer he! Da\'s \'t makkelijke van internet, ze zien je toch niet en je overdrijft hier en daar een beetje.

Werkelijk een beetje? :? Jullie mogen \'t analyseren. 8-)

Garoetjes.
 
Op woensdag 05 december 2001 01:53 schreef Abby het volgende:
1. Vrouw, geboren \'61 (rekenen maar..) donker haar en groene ogen. Ben jong en wild. Good looking, slank en heeeeele lange benen. ;)

zullen we\'t erbij houden dat jong voelen relatief is? :+
 
Ja hoor... het is wel een attachment geworden, maar die kunnen jullie ook wel vinden hè?
misc.php

 
Ik kan natuurlijk ook niet achter blijven.
Mijn naam is Johan, ben net 23 geworden en woon samen met mijn vriendin in Rotterdam. Ik werk als systeembeheerder bij een groot accountanskantoor, waar deze foto afgelopen zaterdag tijdens het overwerken is gemaakt.
Ben de trotse bezitter van een CBR600F uit \'92, waarmee ik met Rev regelmatig klaverbladen te lijf ga ;)
misc.php


misc.php
 
Laatst bewerkt:
}) , ja want als ik die bekeuring niet betaald kost me dat op korte termijn geld... een vriendin, nah ja laat maar, je weet dat die geld kosten...

ps: klote bekeuring nog niet gevonden! wat kost de eerste verhoging? of kan ik ff bellen of ze me het rekeningnummer willen doorgeven?

bekeuring gevonden...
 
Ik kan natuurlijk ook niet achter blijven.
Mijn naam is Johan, ben net 23 geworden en woon samen met mijn vriendin in Rotterdam. Ik werk als systeembeheerder bij een groot accountanskantoor, waar deze foto afgelopen zaterdag tijdens het overwerken is gemaakt.
Ben de trotse bezitter van een CBR600F uit \'92, waarmee ik met Rev regelmatig klaverbladen te lijf ga ;)
misc.php


*** DEZE MAG WEG HOOR, ZAT WAT TE KLOTEN MET PLAATJES :+ ***
Ik zie twee muizen?? Links en rechtshandig misschien?

Ik zie ook twee palmpjes? hidden agenda?
 
Ik zie twee muizen?? Links en rechtshandig misschien?

Ik zie ook twee palmpjes? hidden agenda?

Een muis is van de desktop die niet op de foto staat en de ander van de laptop.
Die iPAQ heb ik net zelf gekocht en met die Palm ben ik aan het testen met Lotus Notes.
En met een agenda moet ik nog leren omgaan :+
 
Maurice, 29, samenwonend, afgestudeerd Scheikundige Technologie (TUE), werkzaam IT, Yamaha Fazer600, 7 computers, bassist...
 
Laatst bewerkt:
Nou vooruit dan..

Ik ben Pieter Jan, 21 jaar oud, woon in Emmen en studeer Hogere Informatica aan de HTS (Hogeschool Drenthe). Heb sinds 7 mei 1999 mijn autorijbewijs en sinds 12 september 2000 mijn grote brommer-rijbewijs. Een van de mooiste dagen in mijn leven!!!! Mijn brommer is een FZR600R uit \'96.
De grote vriendin..... :9~ .

misc.php
 
Op dinsdag 04 december 2001 23:26 schreef Daemon het volgende:})
ps: klote bekeuring nog niet gevonden! wat kost de eerste verhoging? of kan ik ff bellen of ze me het rekeningnummer willen doorgeven?

Geloof het dubbelle :?

gr.M.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan