Stel je\'es voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op woensdag 05 december 2001 14:08 schreef PeeJay het volgende:
Nou vooruit dan..

Ik ben Pieter Jan, 21 jaar oud, woon in Emmen en studeer Hogere Informatica aan de HTS (Hogeschool Drenthe). *en toen kwam er nog meer

Hey hoi! Ik heb jou nog nooit zien rijden in Emmen.. Zit je al lang op MF btw?

Hier nog ff een pic van mij, misschien heb je dit duo wel eens rond zien scheuren:

scar_pimp_1.jpg


Ik ben de Suz rijder... :]
 
Goed man!! Ben ik het helemaal mee eens. Zijn er hier nog meer rijders uit Emmen btw?

Er was nog 1, snoesnoekie, maar die komt hier nooit meer. Ken \'m wel persoonlijk btw, woont vlak achter me en rijdt op een GSX-R600 van \'95.

Verder heb je Speedy (aka Pimp), dat is die vriend van me op de foto met de Kawa ZX-9R. Hij schrijft niet vaak op MF, hij leest meer.

Cool trouwens dat er steeds meer mensen uit MM op MF komen. Ook leuker als er weer een MF-dag is bv, hoe meer cylinders, hoe meer vreugd :) Marc-Oh en ik zijn nu 1x meegeweest.

Enneh, iedereen is al vergeten dat ik dat filmpje van die dag nog zou capturen toch? ;)
Mijn compu lust echt geen Miro, heb \'t ding voor niks gekocht..
 
Tuurlijk moet jij ook mee! :) Heb je al ff weer rondgekeken naar een GSX-R btw?
Assen - Emmen heb ik laatst in ongeveer 15 minuten gedaan... woohoo... })
40 km volgens de routeplanner, netjes, 160 gemiddeld. ;)

Heb zelf ook wel eens 100 km in 40 minuten gedaan. :)
 
Tuurlijk moet jij ook mee! :) Heb je al ff weer rondgekeken naar een GSX-R btw?
Assen - Emmen heb ik laatst in ongeveer 15 minuten gedaan... woohoo... })

Kijken kijken, maar volgend jaar pas wat kopen. Hou m\'n oogjes wel open, zat leuks maar niet echt het moment voor mij om nu een motor te halen. Nog maandje of 3 verwacht ik :)
 
40 km volgens de routeplanner, netjes, 160 gemiddeld. ;)

Heb zelf ook wel eens 100 km in 40 minuten gedaan. :)

Oh, dan heb ik \'t nog sneller gedaan. Ik heb namelijk alleen maar tussen de 180 en 230 gereden. Meeste boven de 210.. Damn :) Morgen wordt die auto waarschijnlijk verkocht })
 
Kijken kijken, maar volgend jaar pas wat kopen. Hou m\'n oogjes wel open, zat leuks maar niet echt het moment voor mij om nu een motor te halen. Nog maandje of 3 verwacht ik :)

Ohh, dan is het net weer een beetje fatsoenlijk weer. Gaan we samen kneedowns oefenen :9
 
Naam martijn, 25 jaar, eigen bedrijf in witgoed + klein huishoudelijke app. woonachtig in kampen (met mooie dijkjes in de buurt *D )
Foto van mij op een van m´n eerste circuit dagen, toen nog geen kneedown, of zoals we hier zeggen, vet petten.....
(volgens mij, in de preview te zien, krijg ik een foto erbij plaken niiet voor elkaar..
Ik druk op bladeren en zoek het juiste plaatje rebij, druk op preview, en dan? nix ??
Nog een keer proberen)
Ik zie het al, attachement staat Recht onder.

misc.php


edit pooh: plaatje \'getoont\'

Bijlage: fireblade.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik als newbie op dit forum zal mij ook maar even voorstellen:

Jouke, 23 Jaar, sinds anderhalf jaar het rijbewijs en gelijk begonnen op een Kawa ZL1000 Eliminator, daarna nog even kort een Honda XL600 gehad voor erbij, maar die is inmiddels alweer verkocht...

Ik zit (zoals half nederland) in de IT en vermaak me in m\'n vrije tijd met motor rijden, websites bouwen, computer gamez, sleutelen en natuurlijk met mijn vriendin (die altijd bijna meegaat achterop de fiets)...

Aankomende winter gaan we de fiets geheel verbouwen, dwz. andere uitlaten (Henko Custom made), ander achterspatbord, ander stuur (lager en smaller), buddy opnieuw bekleden, zwarte delen opnieuw spuiten, fork braces, Mezeler voorband, Nieuwe Accu en als het even meezit een dynojet stage 3 kit... Eens kijken of we na de winter nog wat sneller bij het stoplicht weg kunnen zijn en het handling van de fiets wat kunnen verbeteren... *D

Plaatje bijgevoegd, want niet iedereen kent de Eliminator...

misc.php


edit pooh: plaatje \'getoont\'

Bijlage: zl1000.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
40 km volgens de routeplanner, netjes, 160 gemiddeld. ;)

Heb zelf ook wel eens 100 km in 40 minuten gedaan. :)

Zo\'n gemiddelde heb ik nog niet gereden.
Snelste was Emmen-Rotterdam in 1,5 uur :] (moest rustig aan doen, mijn broer zei dat er errug veel geflitst werd.
En Assen-Emmen in iets meer dan 20 minuten (Klote-weer, ik kwam van de Rizla Racing Day II. Je voelde de motor op de witte streep glijden tijdens het inhalen, maar in de spray achter een auto blijven rijden is ook nix).
 
Nou...dan zal ik me ook maar es voor gaan stellen...en binnenkort toch es beginnen met die gallerij inelkaar te zetten...
Ben dus Max...21 jaren jong...rij op een R1...Woon in zoetermeer, zit graag op 1 wiel :P , heb 2 banen, werkzaam in de IT, en werkzaam als uitsmijter :) Sinds 2 maanden weer single...sport graag, en veel...
En hoogste lange afstandgemiddelde wat ik heb gereden is Leeuwarden Amsterdam in 36 min...
 
Maximum> Op 1 of 2 wielen??? ;)
BTW lukt het jou al te schakelen van 1 naar 2? of van 2 naar 3??
Lukt me half, dan duikt dat v-wiel weer naar beneden, bah
 
Op donderdag 06 december 2001 15:12 schreef Spider het volgende:
Oke, ik dan ook maar.
Nienke, 26 jaar en ben 178 centimeters lang.
Ik heb gestudeerd voor fotograaf en ben nu werkzaam in de marketing. Ik heb sinds een jaar m\'n rijbewijs en rijd sinds dien rond op een zwarte Fazer. Woon in de buurt van Utrecht en ben ruim 7 jaar samen met Fastcruiser. En de naam Spider? Die staat op m\'n schouder en hangt regelmatig (in het zilver) in m\'n oor of om m\'n nek.
En vanwaar dan die Black Widow??
 
Maximum> Op 1 of 2 wielen??? ;)
BTW lukt het jou al te schakelen van 1 naar 2? of van 2 naar 3??
Lukt me half, dan duikt dat v-wiel weer naar beneden, bah

Lukt aardig jah...en als je hoog genoeg zit hoef je amper te schakelen...maar schakelen op je achterwiel tot je 214 rijdt is het ook leuk :) en dan landen...als je voorwiel grond raakt isset alsof er een vliegtuig landt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan