Student op de motor! - Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoor er denk ik ook wel bij :)

school: Kellebeek College
opleiding: 6 VWO (voor de 2e keer ;( )
Motor: Suzuki GS 500 E
Modificaties: nog geen (ga de begrenzer er nog uit naaie }) )

Foto-F3AGJKYE.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor er denk ik ook wel bij :)

school: Kellebeek College
opleiding: 6 VWO (voor de 2e keer ;( )
Motor: Suzuki GS 500 E
Modificaties: nog geen (ga de begrenzer er nog uit naaie }) )

Welkom 2 :+


Oja: We hebben een lustrum!!! Moet dat niet gevierd?!?! Bier?? *O* :}
 
-XX-

School: MBO Horizon College
Opleiding: Doktersassistente
Motor: SZR 660
Modificaties: MF sticker en een roze knijptoeter.

Foto:

image3.jpg


Morrie. :W
 
Laatst bewerkt:
Bloody hell, nummer 5 alweer. Laat ik in dat geval ook even m'n andere brommer erbij zetten :+.


kimjansen

School: TU Delft
Opleiding: Electrical Engineering: MSc Computer Engineering
Motor: Honda VFR800FI 2001 en Yamaha FZ750 2MG 1989
Modificaties (Honda): PowerCommander III, BOS Carbon Highmount, K&N Airfilter, Hyperpro veren rondom, Snorkel verwijderd, Pro-Oiler en een Pyramid hugger.
Modificaties (Yamaha): BSM Vampire, VFR750 spiegels en handvatverwarming *O*.

Foto:
8ab337af33860b1291379b006615e022

5300d93bce2dacf8c8694456b2f5c891

 
Laatst bewerkt:
gisteren nog deel 4 en nu alweer pagina 2 deel 5, ik meld me weer aan. op naar deel 6 *O*

vanochtend lekker naar me werk gereden door file getourd en genoten bij het horen van boze automobilisten die toeterden. stomme lease rijders *O*



alle nieuwelingen *O* *O* *O* *O* welkom :W
 
gisteren nog deel 4 en nu alweer pagina 2 deel 5, ik meld me weer aan. op naar deel 6 *O*

vanochtend lekker naar me werk gereden door file getourd en genoten bij het horen van boze automobilisten die toeterden. stomme lease rijders *O*

alle nieuwelingen *O* *O* *O* *O* welkom :W

Ik zeg dan altijd dingen in m'n helm... :+

"Haha, sukkels, koop een motor...!"

"Haha, ik ben lekker snellerrrrr! :P"


O-)
 
wow nieuw topic en gelijk zootje nieuwe aanmeldingen!

welkom allemaal :W

Zo jongens...als echte studenten verwacht ik toch wel dat we dit topic wat sneller vol krijgen.

Als we nu gewoon ff een eindsprintje maken...dan zijn we weer snel bij deel 6 :)

bij het cbr600f topic hebben we deeltje 8 in 10 dagen vol gekregen... maar dan moet er wel echt veeeeel gespamd worden ;)
 
Present :W

Oh, en zouden de mods van m'n CBR aangevuld kunnen worden met: Titanium Duo-Tech, stalen remleiding voor, taartschep weg, in achterlicht geïntegreerde knipperlichten.

Danku *D
 
wow nieuw topic en gelijk zootje nieuwe aanmeldingen!

welkom allemaal :Wbij het cbr600f topic hebben we deeltje 8 in 10 dagen vol gekregen... maar dan moet er wel echt veeeeel gespamd worden ;)

Dan gaan we daar toch mee beginnen :)

@alle nieuwe: Welkom *O*

@ -XX-: Waar zit die roze knijptoeter dan? Ik kan hem niet zien op de foto! Of is dit nog een oude foto? :?
 
Sjesus wat een poser pics :+ Moet er ook maar eentje zien te maken _O-

Ad is in deel 5 ook van de partij 8-) EN ik sta bovenaan in de OP O-)
 
Welkom alle nieuwe peoples! Helaas weer geen weer om te rijden, nu weer aan het regenen. Wel blij dat ik woensdag nog even heb kunnen rijden, dat was HARD nodig :) . Ik blijf me verbazen over de achterlijke trekkracht van die Triple. Gewoon van helemaal onderin tot in de begrenzer loeihard doorlopen. En ook niet zeuren als je em afknijpt tot 50 in z'n 6, in het kader van het zuinige rijden :P (nee, doe ik normaal niet, maar was een leuk experiment :P ). En het geluid wat er boven de 6500rpm uitkomt... HEERLIJK. Ik geloof niet dat er bij mij snel nog wat anders komt dan een Triple!

Waar is Gobet btw? Toch al aardig wat posts, en heb em nog niet gezien! Wannabe student :P
 
Laatst bewerkt:
Deel 5 alweer *O*

en ik zie dat mijn foto in de openingspost het niet meer doet -O-

zet deze er dan maar in:
a6cadc2de00a93a2b443fc6ec077e037
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan