Superbikes 2003 saai???!!!

Wat vinden jullie van de qualiteit van de superbikes races

  • zeer slecht

    Stemmen: 9 25,0%
  • slecht

    Stemmen: 4 11,1%
  • matig

    Stemmen: 19 52,8%
  • goed

    Stemmen: 4 11,1%
  • zeer goed

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Dit jaar zit er niet veel spanning in het WSBK maar ik hoop dat het allemaal weer goed komt :) :?
Het is m.i. hoofdzakelijk aan de heren Flammini en hun twijfelachtige houding te danken. Paar jaar geleden zouden alleen motoren met kit mogen meerijden maar die regel werd voordat hij werd ingevoerd alweer ingetrokken. En daar was mn Yamaha, die veel centjes in de ontwikkeling voor hun R7 hadden gestoken niet blij mee.
Nu hebben ze weer met die viercilinder regel veel te laat gereageerd. Als fabrieken niet weten volgens welke regels ze moeten werken tsja dan vraag je erom :r . En ik ben nog niet echt overtuigd van die restrictor maatregel, maar we zullen zien.
Ik ben al jaren WSBK fan en ga al jaren naar het WSBK in Assen. Dit jaar sla ik over, kijk nog wel naar Eurosport en naar het BSB :9~
Volgend jaar :? Als het WSBK overleeft wordt het vast weer mooi :)
 
..de WSBK is :} :} ..ook al wordt dit veeeeeeeeeeel beter als je BBC2 aanzet..deze geven tenminste commentaar (deze lui zitten echt op het puntje van hun stoel met heel veel adrenaline !! geweldig !!) er is alleen een maar:

Niets kan tegen de British Superbikes op :} :} :} helemaal te gek ! OOK WEER OP DE BBC NATUURLIJK !!!!!!!!!! zet nooit EUROSPOT aan...da's echt :R en vooral helemaal niks waard..beetje rondetijden voorlezen en vertellen wat zijn moeder toch een emotionele driekwartsmaat vol heeft gejankt bij zijn eerste overwinning..bah wat een gezeik daar.. GO FOR BBC !!! Morgen zijn ze er weer...
 
..de WSBK is :} :} ..ook al wordt dit veeeeeeeeeeel beter als je BBC2 aanzet..deze geven tenminste commentaar (deze lui zitten echt op het puntje van hun stoel met heel veel adrenaline !! geweldig !!) er is alleen een maar:

Niets kan tegen de British Superbikes op :} :} :} helemaal te gek ! OOK WEER OP DE BBC NATUURLIJK !!!!!!!!!! zet nooit EUROSPOT aan...da's echt :R en vooral helemaal niks waard..beetje rondetijden voorlezen en vertellen wat zijn moeder toch een emotionele driekwartsmaat vol heeft gejankt bij zijn eerste overwinning..bah wat een gezeik daar.. GO FOR BBC !!! Morgen zijn ze er weer...
Eurosport is heel goed te verteren als je het engelse commentaar opzet. :)
(aldus TurboTeunis die geen BBC kan ontvangen :( )
 
grumfff ik heb nog zo'n oude TV met 12 voorprogammeerbare zenders '( ..geen teletext en vooral geen keuze: aan/uit..hard/zacht en 1-12..maar hij is wel formaat slagschip ik ben wel benieuwd hoe eurosport het in het engels doet!! En voor het geval je dichtbij Utrecht woont: je bent welkom om de BBC aan te horen en zien ! :) die huiskamer alhier moet vol met superbike liefhebbers namelijk !
 
..de WSBK is :} :} ..ook al wordt dit veeeeeeeeeeel beter als je BBC2 aanzet..deze geven tenminste commentaar (deze lui zitten echt op het puntje van hun stoel met heel veel adrenaline !! geweldig !!) er is alleen een maar:

Niets kan tegen de British Superbikes op :} :} :} helemaal te gek ! OOK WEER OP DE BBC NATUURLIJK !!!!!!!!!! zet nooit EUROSPOT aan...da's echt :R en vooral helemaal niks waard..beetje rondetijden voorlezen en vertellen wat zijn moeder toch een emotionele driekwartsmaat vol heeft gejankt bij zijn eerste overwinning..bah wat een gezeik daar.. GO FOR BBC !!! Morgen zijn ze er weer...
Wat het commentaar op BBC betreft, is de max maar dat held ook voor Eurosport in het Engels dan.
Maar ik heb vroeger andere tijden meegemaakt zonder Eurosport,internet en teletext waar ik mijn hanse Zondag thuis zat te wachten om toch maar een glimp op te vangen van de GP race dan.
Omdat het in progammablad stond, je zag de start en het was gedaan (zenderTF1)
Studio sport toonde soms een kleine samenvatting behalve tijdens de TT en de RTBF de GP Francorchamps ook de BBC toonde zijn GP en de nationale races.
Ik zou zeggen wees blij wat we nu hebben.
 
EN DAT BEN IK ZEKER !!! *D *D meer dan dat .. maar ik heb altijd zoveel mogelijk (niets op andere zenders, tenzij de BBC een compleet andere invulling van die dag had..bvb Snooker) naar de BBC gekeken..jammer dus dat het de laatste jaren pas veel op TV is...had best wat eerder gemogen.

De tweede rit was nog beter dan de eerste he !! :} :} was 'ie zelfs bijna verslagen die Brit... maar geweldige laatste ronde !! (waar kwam hij ineens vandaan ???)

Volgens mij volgende week BSB !!
 
nou als het slecht was dan gaat het iig het goede kant op. gewoon bbc 2 kijken in plaats van eurosport enne....... de actie op monza was vandaag echt goed :} :} :} :} :} :} ik zat op het puntje van de bank
wat een spanning, heb ik lang niet meer gehad bij wsbk :}
 
Ondanks de overmaat aan ducati's is dit jaar nog elk raceweekend het WSB spannender geweest dan het WSS.
Zelfs de MOTOGP is niet zo spannend. Dus wie beweert er nog dat de superbikes saai zijn?
 
Ondanks de overmaat aan ducati's is dit jaar nog elk raceweekend het WSB spannender geweest dan het WSS.
Zelfs de MOTOGP is niet zo spannend. Dus wie beweert er nog dat de superbikes saai zijn?
Nou, tot vandaag beweerde ik dat, maar vandaag was het smullen bij de Superbikes ondanks de toch nog oppermachtige Hodgson
Zijn machine liep in de eerste manche wel 10 tot 15 km harder op het rechte stuk.

Het mooiste waren toch wel die slides van Lavilla bij het opkomen van het rechte stuk :} :}
 
Op zondag 18 mei 2003 19:56 schreef Ronald Voncken het volgende:Het mooiste waren toch wel die slides van Lavilla bij het opkomen van het rechte stuk :} :}

Lavilla is voor mij wel de held van de dag!
Race 2 was echt geweldig :}
 
Nou, tot vandaag beweerde ik dat, maar vandaag was het smullen bij de Superbikes ondanks de toch nog oppermachtige Hodgson
Zijn machine liep in de eerste manche wel 10 tot 15 km harder op het rechte stuk.

Het mooiste waren toch wel die slides van Lavilla bij het opkomen van het rechte stuk :} :}
Maar goed dat je toch nog hebt gekeken dan ;)

En wat Lavilla betreft:
Ongelofelijk, vorig jaar reed hij nog een tamelijk kleurloos seizoen (terwijl Chili toch heel wat beter had weten te presteren op die Soes), maar dit jaar is hij absoluut de smaakmaker van het WSB aan het worden. :} :} :}
 
"Lavilla op het randje van de adhesie" zei die gast van Eurosport. Dat vond ik wel een goeie.
 
" ....and Chili on a bit of an Agriculturule-tour..com'on stay on the track please !!" . *D *D .ook geinig van de BBC als Chili even het gras raakte...!!
 
Als dit WSB weekend saai was dan vrees ik voor mijn hart als het spannend wordt, whahahaa. De eerste plek was niet zo spannend maar wat daar achter gebeurde niet normaal man wat werd daar geknokt zeg. :}
 
56317.jpg


Hij ging ook lekker rond! :}
56320.jpg
 
chili is en blijft een van de betere rijders, jammer dat zijn machine niet zo goed is als de soes 1000 en de duc 999, dan kan hij volgens mij echt wel makkelijk winnen
 
Ja ja dit was eindelijk weer eens een leuke WSB, alhoewel Lavilla de vorige wedstrijd ook lekker aan het knokken was. En het commentaar op de BBC met Colin erbij was ook een verademing (eindelijk geen geouwehoer van Eurosport). Nu nog een beetje meer eindvermogen erbij en Lavilla kan de rol van Edwards van vorig jaar overnemen })
 
Terug
Bovenaan Onderaan