Peterselie
MF veteraan
Zo'n TLR is natuurlijk de tofste van de opties die je hebt, maar ik ben bang dat je die voor 3000 niet zal vinden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
voordeel van een 2 cilinder ook. Genoeg koppel als je de bocht uitkomt
als ik in een rechte lijn maar sneller ben , vind ik het goed.
ik hoef hun niet in de bochten bij kunnen houden (dat zegt mij niet zoveel)
Meneer houd niet van bochten...
hallo
ik rij nu op een rf600r en dat is mijn 1e motor.
volgend jaar wil ik een andere motor kopen en daar wil ik ongeveer 4 jaar op sturen.
mijn maten rijden allemaal 600 rr en rijden mij nu aan alle kanten zoek.
dus daar moet verandering in komen.
in een rechte lijn wil ik hun bij of liever voor blijven.
ik zoek een betrouwbare motor waar ik lange tochten mee kan maken.(zit positie maakt mij niks uit)
mijn budget ligt zo rond de 3000 euro.
ik dacht zelf aan
gsx750r srad bj 96/99
tl1000r.
zx9r tot bj 99 ofzo
thunderace bj 2000
of als mijn pa een beetje bij wil springen een gsx750r bj 2001. (die heb ik het liefst )
vraag.
wat zijn jullie ervaringen met deze motoren.
hoe betrouwbaar zijn ze.
wat zouden jullie doen.
hoe rijd zo,n tl1000r .
bedankt
volgend jaar wil ik een andere motor kopen en daar wil ik ongeveer 4 jaar op sturen.
mijn maten rijden allemaal 600 rr en rijden mij nu aan alle kanten zoek.
vergeet niet dat ik nog maar 1 jaar mijn rijbewijs heb.
ik zoek dus iets met meer vermogen dan dak nu heb om met duo te rijden.
en sportief als ik er alleen op zit.
Een honda fireblade? Volgens mij is het vrij simpel, als het niet uitmaakt hoe de zich in de bochten houdt, hoe je erop zit en je alleen maar hard rechtuit wilt. Dan moet je zoveel mogelijk vermogen hebben. Dan zou ik ook niet gaan voor een twee cilinder. De modernste sportmotor met zoveel mogelijk CC als in je budget past.
Duh, en dan ga je leren rijden van een motor met veel vermogen?
Nee man, dan heb je alleen maar een excuus om je bochtentechniek niet te hoeven verbeteren.
Nou en? Zulke discussies met en over rechtdoorrijders bestaan al net zo lang als dat de eerste motorfiets op de weg kwam.
ik woon vlak naast duitsland en wil daar zo hard mogelijk rechtdoor binnen mijn budget wel te verstaan.
Jaaaaajaaja heb 1 keer op 600 rr gereden en vond dat niet zo bijzonder om eerlijk te zijn.
het rijd als een brommer met een dik blok eronder.
ik heb liever wat dikkers.
ik woon vlak naast duitsland en wil daar zo hard mogelijk rechtdoor binnen mijn budget wel te verstaan.
oja ik zou graag wat ervaringen horen over de motoren uit mijn lijstje.
ook van de olie zuiper
Jaaaaajaa
ja heb 1 keer op 600 rr gereden en vond dat niet zo bijzonder om eerlijk te zijn.
het rijd als een brommer met een dik blok eronder.
ik heb liever wat dikkers.
ik woon vlak naast duitsland en wil daar zo hard mogelijk rechtdoor binnen mijn budget wel te verstaan.
ps uiteraard kom ik ook wel eens door een bocht
ook snel, maar niet met een knee down.
ik heb 2 kapotte knieen dus die houd ik boven het wegdek
@ trolls...ik rijd vaak met me geile chickie achterop , zeg maar 90%. ~Dan zou ik een Buell nemen... trilt lekker
@ trolls...ik rijd vaak met me geile chickie achterop , zeg maar 90%. (lol dat moest ik van haar zeggen).
Anders eerst eens Zuid-Limburg en de Ardennen, om te oefenen. En inderdaad, van dat soort ritten leer je heel erg veel.Maar om een lekkere bocht te maken hoef te toch niet per se met je knie aan de grond te zitten? Is toch wel een aanrader hoor, om eens een keer alleen met je maten naar de Eiffel te gaan om wat haarspeldbochtjes te oefenen. Geeft een geweldige kick en een hoop vertrouwen met de machine. Moet je na zo'n weekendje weer eens gewoon met je maten in Nederland rijden, gaat echt een stuk beter
Inderdaad.... Zonde hoor, het motorrijden is zoveel mooier dan dat!Gevalletje één jaar rijbewijs, nooit echt leren rijden, en een dikke fiets nodig hebben om dat te compenseren.
Koop er een lichte motor bij, en ga aan je bochtentechniek werken! Een lichte allroad bijvoorbeeld. Goed wendbaar, en uitstekend om te leren sturen.