USB stick als contactsleutel

Jammer dat de politie zo moeilijk doet over je smartphone gebruiken tijdens het rijden want mijn voet wordt altijd zo moe van handmatig schakelen...
 
Pfff, leven jullie in het sten tijdperk of zo? Ik heb al jarenlang deze app op m'n smart phone:

[afbeelding]

Maakt naar keuze verbinding via bluetooth of wifi, en bedient de meeste noodzakelijke functies: aan, uit, vooruit, achteruit, harder, zachter, geluid aan, geluid uit, naar huis:

[afbeelding]

Oja, en je kunt ermee schakelen:

[afbeelding]

Eigenlijk hoef je alleen nog maar zelf te sturen. Handig toch?


:+


nog ff iets voor het stuur fiksen en dan rijd je gewoon thuis vanuit de bank je motor naar huis als die nog bij de kroeg staat :+
 
Ik vind het niks. Heb nu al altijd gezeik met een usb-stick goed om in de port te steken. Het is ALTIJD de derde manier!

Eerste keer; nope past niet
Draai usb stick om
Tweede keer; nee past ook niet
Draai usb stick weer naar eerste positie
Derde keer; fits! Wtf!?
 
Ik vind het niks. Heb nu al altijd gezeik met een usb-stick goed om in de port te steken. Het is ALTIJD de derde manier!

Eerste keer; nope past niet
Draai usb stick om
Tweede keer; nee past ook niet
Draai usb stick weer naar eerste positie
Derde keer; fits! Wtf!?

hahahaha :^

nog een extra uitdaging: de modernere fietsen hebben een transponder in de sleutel zitten en het contactslot leest deze.

Als alles dan goed is word de startblokkering opgeheven en kan je de motor starten..
 
Handig als je een keer in een winkel bij zo'n krachtige magneet staat (om alarmen er af te halen) je komt bij je motor rfid chip gewist... jammer zit daar met je chip in je hand
 
hmm bij nader inzien zou je hem voor van alles kunnen gebruiken, ook betaal zaken enzo ff tanken een recever in het tankpistool en whoppa niet meer naar binnen om te betalen, handschoenen aanhouden helm ophouden! geniaal doen we!
 
Handig als je een keer in een winkel bij zo'n krachtige magneet staat (om alarmen er af te halen) je komt bij je motor rfid chip gewist... jammer zit daar met je chip in je hand
Het heet niet voor niets RFID, anders hadden we het wel magneetstrip genoemd.
Je OV kaart vergeet toch ook niet als je boodschappen gedaan hebt?
 
Het heet niet voor niets RFID, anders hadden we het wel magneetstrip genoemd.
Je OV kaart vergeet toch ook niet als je boodschappen gedaan hebt?

Je hebt gelijk, dan gaat het wel een keer mis als je met je magnetron bezig ben, een oplazer van je stopcontact of whatever het ging mij erom dat die dingen ook stuk kunnen gaan. En je niet zo makkelijk een "extra chip" ergens hebt liggen als een reserve sleutel. Zeker niet als hij in je lichaam zit
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, dan gaat het wel een keer mis als je met je magnetron bezig ben, een oplazer van je stopcontact of whatever het ging mij erom dat die dingen ook stuk kunnen gaan. En je niet zo makkelijk een "extra chip" ergens hebt liggen als een reserve sleutel. Zeker niet als hij in je lichaam zit

Je zou natuurlijk 1extra kunnen plaatsen op een plek waar die niet zo snel kapot gaat xD
 
Ik vind het niks. Heb nu al altijd gezeik met een usb-stick goed om in de port te steken. Het is ALTIJD de derde manier!

Eerste keer; nope past niet
Draai usb stick om
Tweede keer; nee past ook niet
Draai usb stick weer naar eerste positie
Derde keer; fits! Wtf!?
_O- :Y
 
Even een kijkje in de toekomst ???

Straks krijgen we allemaal een NFC chip geïmplanteerd in de hand.
Met daar op Je Persoonlijk dossier (Paspoort,rijbewijs,Bankpas)
Deuren gaan open op het moment dat je de deurknop aanraakt.

Wie weet...
 
Even een kijkje in de toekomst ???

Straks krijgen we allemaal een NFC chip geïmplanteerd in de hand.
Met daar op Je Persoonlijk dossier (Paspoort,rijbewijs,Bankpas)
Deuren gaan open op het moment dat je de deurknop aanraakt.

Wie weet...


Als ik maar beam me up scotty kan zeggen en er gaat iets open ben ik al tevreden *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan