vaarwel collega...................

Gecondoleerd.veel sterkte voor jou en de familie van je collega.Ik leef ;( met jullie mee
 
nee toch.... ;(

wat ellendig om weer zo'n naar bericht te lezen

heel veel sterkte voor familie en vrienden de komende tijd
 
Gecondoleerd...

Het kan zomaar afgelopen zijn, onrechtvaardig, maar helaas realiteit.. '(

zoiets zet je altijd weer aan het denken..heb het een tijd terug ook zelf ervaren bij een maatje van me (geen dodelijk ongeluk, maar wel heftig)..

suc6 met het verwerkingsproces...en vooral het motorrijden niet op geven!
 
Je wordt hier even stil van.
Zo zie je maar hoe betrekkelijk alles is, het kan een ieder van ons overkomen 'out of the blue'....

ride with the wind..........
 
Heel veel sterkte.
Af en toe heb ik na een (heftige) rit ook wel eens zoiets van "tsja waarom neem ik eigenlijk het risico"
Maar moet je niet te lang bij stil staan...al zetten dergelijk voorvallen je wel weer aan het denken '(
 
Godverdomme man, weer zo'n k*t bericht. Ik krijg het er echt koud van. Moet er niet aan denken dat me zoiets gebeurd. Door deze verhalen ben ik er de laatste tijd erg mee bezig. Ik blijf "gassen" de leukste hobby vinden die je maar voor kunt stellen, maar ik wordt de laatste tijd wel erg vaak geconfronteerd met verliezen en/of blijvend letsel!. Ik gas door, want ik kan het niet laten. Mannen (en ook de vrouwen onder ons) watch your ass!!!
Veel sterkte met het verwerken van dit verlies!!!. Gek ik ken de persoon helemaal niet maar toch rolt er een traan over mijn wang!!! Sorry, Erwin
 
Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt en het is heel raar om te bevatten dat
iemand waar je dagelijks mee omgaat er ineens niet meer is! ;(
Ik wens jou en de familie veel sterkte toe! Ik leef met jullie mee!
Pascal
 
gecondoleerd en sterkte ,ik heb zelf veel motorrijdende collega's en kan me een voorstellen als er eentje ineens niet meer is dat dat erg schrikken is .
 
sterkte , en laat je er niet door afschrikken om nog te rijden het is zoals je zegt er worden zoveel mensen te voet overreden ...
 
Ook namens mij sterkte met het verwerken '( Sta er niet te lang bij stil, de wereld draait door, ook voor jou. Het blijft leuk ook al kost het telkens weer een mensenleven, te veel :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan