VFR-Rit, De fotos.

Warempel hij staat er! Nu een programma voor het verkleinen van de bestanden en dan een aantal foto's van de meeting! :}
nog even eentje
full
 
Ja het was een :9~ gezicht al die VFR-en !!! top dag gehad bedankt iedereen!

Was ook leerzaam voor mij ik ben opzoek naar een andere demper en kom mooi wat potjes bekijken... en horen })

Ik heb ook nog 25 foto's of zo, hoe krijg ik die online (ik heb geen plek meer)

( heb wel kabel internet en dus ergens 5MB of zo maar geen idee hoe je een website maakt )

Iemand sugesties ?

Gr Senseo
 
Ja het was een :9~ gezicht al die VFR-en !!! top dag gehad bedankt iedereen!

Was ook leerzaam voor mij ik ben opzoek naar een andere demper en kom mooi wat potjes bekijken... en horen })

Ik heb ook nog 25 foto's of zo, hoe krijg ik die online (ik heb geen plek meer)

( heb wel kabel internet en dus ergens 5MB of zo maar geen idee hoe je een website maakt )

Iemand sugesties ?

Gr Senseo

Gebruik de onderstaande gegevens.

ftp naar ->
ip: 130.89.170.43
user: vfrpics
pass: quadrocilindro

Maak even een directory aan en upload de foto's daarheen.
Dan kan iedereen ze daar weer vanaf halen. :P

Dus:

ftp 130.89.170.43
username : vfrpics
password : quadrocilindro
mkdir vfrdag
cd vfrdag
bin
prompt
mput *.*
bye

Jan
 
Een 911, een nieuwe mini en volgens mij een nieuwe BMW 7 serie en dan alles wat ik niet kan ontcijferen. Niet slecht :+
Ja inderdaad EdVFR, en ze zijn gemaakt bij Lauswold, een landgoed met hotel en golfbaan, hier vlak bij Drachten in Beetsterzwaag. Heb er al eens naast een heuse Diablo gestaan :} :}
Vond de VFR er wel tussen passen 8-)
 
Wie kan ik mijn digi-foto's sturen van gisteren? Dan staan ze misschien wat vlot op het net, ik heb denk ik ernstige bijscholing nodig :+ , mij lukt het zo niet, wel stuk voor stuk, maar of dat nou de bedoeling is........... :]
Het zijn orginineel bestanden van rond de 450 kb, kan ze verkleinen tot ongeveer 80 kb, het zijn er 16 stuks in totaal.................... :]
 
Wie kan ik mijn digi-foto's sturen van gisteren? Dan staan ze misschien wat vlot op het net, ik heb denk ik ernstige bijscholing nodig :+ , mij lukt het zo niet, wel stuk voor stuk, maar of dat nou de bedoeling is........... :]
Het zijn orginineel bestanden van rond de 450 kb, kan ze verkleinen tot ongeveer 80 kb, het zijn er 16 stuks in totaal.................... :]

Japo,

Stuur ze maar naar mij <janvg-nospam@knoware.nl>
Even de "-nospam" ( :P ) weghalen als je me een email stuurd.


Dan zet ik ze wel ergens neer zodat iedereen erbij kan.

Jan
 
Hee Jan, de foto,s zijn op dit moment onderweg naar jou, maak er maar wat moois van en bedankt dat je wou helpen! :}
 
wie was dat eigenlijk met die rode-gele campina "dubbelvla" vfr ?

mooi pak had deze beste gast aan !

maarten
 
Al de foto's die ik tot nu toe heb gekregen of gedownload zijn op de volgende
link te vinden "http://vfr.vgnet.nl/"

Als je nog foto's aan de site wil toevoegen stuur ze naar me toe, en ik zet ze erbij.

Als er misbruik gemaakt wordt van de site gaat het slot er op :(

Veel plezier ermee *D

Jan
 
Mooi gedaan iNeo/Jan :} (gallery roels!)
Waar zijn overigens Speedy z'n filmpjes gebleven?

Een ritje Brabant sla ik niet af, laat even weten wanneer.. :]

Het valt me trouwens wel op dat rood nog steeds de meest populaire kleur is en dat ik ga sparen voor een GPS en een sportpijp O-)
 
Speedy, wbt je foto's zie je mail. Ander vraagje voor je: rij jij met de standaard bandenmaten, of heb je een 180 achter?

Rij gewoon met de staandaard maten, met pilot sport, misschien dat er door de dwarsstrepen t wat breder lijkt *D

VFRiendelijke groetuh
Speedy

trouwens een VFR meeting in Branbant lijkt me wel beregezellig, als ik kan, kom ik!
Als t moet kan ik zo weer ff een polletje maken voor de fav data's (en nu niet weer gaan valsspelen *D ) kom je erzo achter wat de data is die de meesten uitkomt, hoor t wel als ik iets voor ja ken betekenen)

iNeo : ik ben ingelogd via FTP op jou server maar ik zie helemaal niets in die direcorie? verbinding is oke maar heb je alles er alweer afgehaald? of doe ik toch niets vaudt ?
 
Laatst bewerkt:
Hou er bij die prijs rekening mee dat deze pijpen nooit vervangen of repacked hoeven te worden omdat ze 100% RVS zijn. En dus ook nooit wegrotten. Oftewel de levensduur van je motor mee gaan. Is ook wat waard, en als je een andere pijp na verloop van tijd eraf moet gooien omdat ie versleten is ben je duurder uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan