Volvo rijders

en wat weer een vreselijk goed topic :X
[me]fighternorrie snapt ook niet waarom hier geen slotje op komt,gaat volgens mij over een zinloze discussie over koekblikken.[/me]
 
Ach in kixcstart stond een aantal jaren geleden een artikel, waarin werd beschreven hoe een motorclub bezig was in het verzinnen van allerlei manieren om een Volvo op de juiste wijze te passeren. Volvo probleem (ook mercedes met z'n voorrangsster en audi's en golfjes) is dus allang bekend.
Het was overigens een trailclub :P

Overigens Vroembert geeft een Volvo liever voorrang dan dat hij de sterkte van de constructie test. :X Haal die eikel of eikelin daarna snel genoeg weer in ;)
 
Laatst bewerkt:
Ach in kixcstart stond een aantal jaren geleden een artikel, waarin werd beschreven hoe een motorclub bezig was in het verzinnen van allerlei manieren om een Volvo op de juiste wijze te passeren. Volvo probleem (ook mercedes met z'n voorrangsster en audi's en golfjes) is dus allang bekend.
Het was overigens een trailclub :p

Overigens Vroembert geeft een Volvo liever voorrang dan dat hij de sterkte van de constructie test. :X Haal die eikel of eikelin daarna snel genoeg weer in ;)
Een probeer versie?
 
Heb anders ook een paar ughly experiences met andere merken.
Opel Kadeath die zijwaarts schuivend achter me langs de bocht uitvloog. (niet fijn als je op de moto zit)
Hyhunda H 200 die ging inhalen in een bocht, waar ik met de moto al inzat. Ehh sindsdien rij ik dus VFR........

Kortom alle koekblikkers zijn gevaarlijk !!!!! |(
 
Heb anders ook een paar ughly experiences met andere merken.
Opel Kadeath die zijwaarts schuivend achter me langs de bocht uitvloog. (niet fijn als je op de moto zit)
Hyhunda H 200 die ging inhalen in een bocht, waar ik met de moto al inzat. Ehh sindsdien rij ik dus VFR........

Kortom alle koekblikkers zijn gevaarlijk !!!!!
Kijk,daar kan ik me wat bij voorstellen..........
 
Vandaar dat ik ze ook zo snel mogelijk achterlaat, heb je alleen nog maar te maken met tegenliggers en voorrangsproblemen. :+
 
Op zondag 02 januari 2005 11:00 schreef vroembert het volgende:[/b][/url]
Heb anders ook een paar ughly experiences met andere merken.
Kortom alle koekblikkers zijn gevaarlijk !!!!! |(

Da's een feit... :} :} :+

Cindy (mede ook een part-time koekblikker) :P
 
Vroembert is helaas door z'n werk meer partime motorrijder en kent de problemen ook gezien vanuit het blik. Hebben zich dit jaar ook bijna 2 motorrijders in vroembert's blik geboord. Tja inhalen op een invoegstrook is niet echt slim.
 
Ja superslurper, Je hebt gelijk.

Als ik ruzie heb met een automobilist dan rijdt hij/zij in een groene volvo. Invoegen daar waar ik rij. Ritsen daar waar ik rij. auto's die mij snijden. Afijn ik kijk extra goed uit. Maar dat doe ik toch al. Maar ik klaag ook altijd over volvo's.

MP
 
We kunnen MF natuurlijk ook gewoon plat gooien in de winter, als je met deze topics de database moet vervuilen...

Nee ik rijd geen volvo...
 
We kunnen MF natuurlijk ook gewoon plat gooien in de winter, als je met deze topics de database moet vervuilen...

Nee ik rijd geen volvo...
Heb jij de sleutel dan?

Ook ik ben weer lekker met de Volvo naar m'n werk gereden........... :) :) heerlijk
 
ik heb meer last van grijs kenteken busjes,van die bouwgasten met die gedeukte vito,s en transporters en koeriersbedrijven. en vooral oude mensen die kijken echt nergens naar,zitten maar voor hun uit teturen! rij zelf een grijze v40,lekker burgelijk
 
Ik rijd ook motor en tevens een BMW blik. Dat is ook heel ernstig, heb ik begrepen...

:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan