Volvo rijders

Ik heb nu alleen nog maar een motor, maar als ik zometeen afgestudeerd ben en een fatsoenlijke baan heb, schaf ik zo'n V70 aan. Heb er laatst in 1 gereden met ingebouwde navigatie/DVD speler, dolby 5.1 er in, hout, climate en wat voor troep nog meer...

Geef mij maar volvo :}

[me]Chef had als kleine jongen al een zwak voor de 850 ;) [/me]
 
Laatst bewerkt:
Zelfs in de ruimte ben je niet veilig.

fredinspace.gif




Klootzakken rijden volvo :)

fbastard.gif






gelieve al het bovenstaande niet serieus te nemen :P
 
Jaja !! zit je in je awd t5 300pk ...denk je hee motorracer..ff aan de kant, gaan ze gewoon gezellig achter je rijden !! hoe kan dat nou ?? hopa kickydown toe en wegwezen dan maar weer.................. |(

lullig dat het eerste de beste Renaultje veiliger is dan een Volvo in de crash tests............ :?
 
Leuk die foto, maar ik heb er ook nog één van mijn Volvo op de duitse autobahn.

full


Voor iedereen die het niet lezen kan, de teller staat op een dikke 260 8-)
En ik zeg je: dan komen niet zoveel motoren meer voorbij hoor }) Ow ja....en die ene BMW haakte van ellende maar af :Z

Zo nu hou ik op met stoer doen, want dat past niet bij mij O-)
 
In Engeland is dit fenomeen wat Superslurper aansnijdt alom aanwezig ja. En ja superslurper ik let ook extra op deze pantserwagens op de weg, want idd zijn ze vrij onkwetsbaar en zijn ze wat gemakkelijker in het "nemen" van zaken in het verkeer. Kijk in ben een motorrijder met een auto erbij. De meeste mensen die hier een volvo of andere grote bak rijden hebben denk ik een auto en daarbij een motor, correct me if I'm wrong....
Hier was de volvo de zwakste :)
1vrijdag261vb.jpg


Alleen moest er in die tank wel erg veel benzine.
 
:9~ Een Sherman Firefly daarmee win je elke verkeersdiskussie.
Ben wel blij dat ik de benzine van zo'n ding niet af hoef te rekenen. Er zit een vliegtuigmotor in dat ding, die lust wel wat liters per km.
Overigens Vroembert heeft wel eens leopards stoppies zien maken, staan binnen 6 mtr stil. Das tenminste een korte remweg :}
 
Als dat bij 100 km/uur is,is dat zeker kort te noemen volgens mij komen er dan wel wat G-krachten vrij :)
 
idd: better wear your safety belt. Vermogen is wel prettig ong 2000 paardjes
straatstenen trekker dus :)
 
ik heb trouwens in de file ook vaak last van die "mannetjes" die zo nodig met open uitlaat en vol in toeren tussen de file door racen. maar daar hoor je niemand over.
 
Leuk die foto, maar ik heb er ook nog één van mijn Volvo op de duitse autobahn.

(Afbeelding)

Voor iedereen die het niet lezen kan, de teller staat op een dikke 260 8-)
En ik zeg je: dan komen niet zoveel motoren meer voorbij hoor }) Ow ja....en die ene BMW haakte van ellende maar af :Z

Zo nu hou ik op met stoer doen, want dat past niet bij mij O-)

hehehe }) lekkere karretjes he !! :)
 
Lada rulez! :}

Ik hoop dat als ik later groot ben een Lada-sport kan kopen
(zoéén met een tennisballetje op de trekhaak).


Economisch gezien ook voordelige auto....


..als je hem volgooit (met peut) is ie meteen het dubbele waard!
:)
 
Lada rulez! :}

Ik hoop dat als ik later groot ben een Lada-sport kan kopen
(zoéén met een tennisballetje op de trekhaak).


Economisch gezien ook voordelige auto....


..als je hem volgooit (met peut) is ie meteen het dubbele waard!
:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan