Vraagje aan de dames

mag hoor, doen we gewoon klagen voor gevorderen *D

Daar heb ik nooit problemen mee! })

;)

Op donderdag 01 januari 2004 20:18 schreef Starterke het volgende:
Ik wens jullie dan voor dit nieuwe jaar de leukste speeltjes toe die jullie maar wensen !

(en de nodige vergunningen natuurlijk }) )

Je bedoelt zo'n langwerpig, roze papiertje! Heb ik! *D

EDIT: en voor de rest van de dingen; illegaal is ook leuk! })





:+
 
wat ik mij afvraag:
hoelang hebben jullie je rijbewijs en hebben jullie al een ongeluk(je) of missertje gehad?
want dat laatste gebeurd bijna elke motorrijder. van een kuil in de weg bij stoplichten waardoor de motor bovenop je valt tot een ernstig ongeval.

wie weet leer ik wat uit jullie antwoorden ;)
 
wat ik mij afvraag:
hoelang hebben jullie je rijbewijs en hebben jullie al een ongeluk(je) of missertje gehad?

'k Heb mijn rijbewijs sinds juni 2003 en gelukkig een schadevrij 2003 achter de rug.

Tijden lessen wel 1 keer goed gevallen...beviel niet! :9 Vallen met je lesmotor is wel goedkoper als met je eigen fietsie!
 
Ik heb hier geen rijbewijs moeten halen voor de moto.
In België bestaat er een regel dat je kan motorrijden als je je B rijbewijs lang genoeg hebt (vóór 1989 geloof ik). In mijn geval is dat zo en heb dus geen examen moeten doen voor de moto.
Natuurlijk ben ik wel lessen gaan volgen, het is absoluut onverantwoord om zo de weg op te gaan.
Die lessen waren heel boeiend. Ik ga er zeker in de lente weer wat volgen. Je kan nooit genoeg leren.
Ik rijd ook paard en ook daarvoor heb ik veel lessen genomen. Ik wil het graag goed doen.

Gevallen ben ik natuurlijk ook al (van paarden trouwens ook)
Maar dat waren kleine ongevalletjes die weinig om het lijf hadden, behalve dat ik er weer van geleerd heb.
Vorige week nog in de berm gelegen, mals en modderig, omdat het achterwiel begon te slippen in de modder :z

Ik heb een allroad, maar de offroadkwaliteiten heb ik er nog niet uit kunnen halen helaas, hopelijk komt dat nog.

Groetje,
Leuk zo'n damesthreadje :}
 
wat ik mij afvraag:
hoelang hebben jullie je rijbewijs en hebben jullie al een ongeluk(je) of missertje gehad?
want dat laatste gebeurd bijna elke motorrijder. van een kuil in de weg bij stoplichten waardoor de motor bovenop je valt tot een ernstig ongeval.

wie weet leer ik wat uit jullie antwoorden ;)

Rijbewijs sinds 2001, afgelopen juni heel hard de bocht uit gegaan, beidde armpjes helemaal in het gips....maar nog steeds zwaar verslaafd!! *D
 
wat ik mij afvraag:
hoelang hebben jullie je rijbewijs en hebben jullie al een ongeluk(je) of missertje gehad?
want dat laatste gebeurd bijna elke motorrijder. van een kuil in de weg bij stoplichten waardoor de motor bovenop je valt tot een ernstig ongeval.

wie weet leer ik wat uit jullie antwoorden ;)
Sinds 1996 mijn motorrijbewijs en geen ongelukjes en dergelijke gehad in die tijd *D
 
Ik sinds 2000 (veel te laat) en 1 keertje eraf gegaan. ;(
Mede door de vro-cursus viel de afloop gelukkig erg mee.
 
leuk al die ervaringen :)
hoop toch echt dat ALS ik eens onderuit ga, dat inderdaad met de lesmotor is O-)
maar ga ervan uit dat het niet gebeurd.

het lessen was vandaag erg koud, maar ging wel goed eigenlijk.

hoe vaak hebben jullie examen moeten doen voordat je die stempel kreeg?
hoor dat het steeds moeilijker wordt. ik ga ervan uit dat ik hem ook niet in 1 x haal. zal mooi zijn als dat wel het geval zal zijn, maar financieel hou ik er maar rekening mee.
 
Ik heb mijn rijbewijs A in 1999 gehaald, toen was ik 32...neej! geen midlife crisis :P :P :P gewoon omdat het niet eerder kon, het geijkte verhaal he..zoals meerdere hier, kindertjes kwamen, eigen huis enzo :) tja dan gaat het geld vaak op aan andere dingen..altijd al graag gewild, en inderdaad wel enigzins in de familie een motor rijdende familielid en met opzet me er niet zo veel mee "bemoeit" omdat ik het dan nog erger vondt dat ik nie kon motor rijden...mijn eerste motor was een GPZ 550..en nu een TDM :} mijn volgende wordt een gsx..ninja of cbr..kzie wel, khou van snelheid en die wil ik er zo optimaal mogelijk uithalen..wheelie kan ik nog nie maar dat komt wel, maar de knieen aan de grond lukt me wel vrij aardig *D ..motorrijden is voor mij mijn passie en uitlaatklep, kheb verschillende vrienden en daaronder valt ook mijn eigen vriend die motorrijden! kga er ook mee op vakantie en dat is voor mij helemaal
full

Meiden, ik wens jullie hele fijne gezonde en veilig motorritjes voor ut jaar 2004 en die daar op volgen! :} :} :}
 
Hoi Janice,

Na 15 uurtjes rijles, heb ik op 19 december 2003 mijn rijbewijs in 1x gehaald en dat was zo'n super gevoel!! Kon die examinator wel zoenen ;-) En dan kun je eindelijk rijden zonder dat gebler van je instructeur in je oor...!!!

Heel veel suc6 met je lessen en het examen!!
 
Hoi Janice,

Na 15 uurtjes rijles, heb ik op 19 december 2003 mijn rijbewijs in 1x gehaald en dat was zo'n super gevoel!! Kon die examinator wel zoenen ;-) En dan kun je eindelijk rijden zonder dat gebler van je instructeur in je oor...!!!

Heel veel suc6 met je lessen en het examen!!

hartstikke goed man!!!!!
geloof dat ik die man ook ECHT ga zoenen als ik hem in 1x haal ;)
nu nog mooi weer, kun je lekker volop genieten!!
 
Als hij nou écht een lekker ding was, die examinator, dan had ik het ook zeker gedaan, maar dat kon ik van deze niet zeggen. Zat zo'n beetje tegen zijn pensioen aan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan