Ik heb gelest en gereden op een 3ta, t tellertje wapperde met wind mee 125 km/uZo heb ik een 250cc eencilindertje van 69 jaar oud en dat loopt prachtig en gaat 120 km/u.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb gelest en gereden op een 3ta, t tellertje wapperde met wind mee 125 km/uZo heb ik een 250cc eencilindertje van 69 jaar oud en dat loopt prachtig en gaat 120 km/u.
Wat nou "besteld"? Een gloednieuwe?Ik loop niet mee met een kudde op leeftijd mee . Heb mij zojuist een MT-10 besteld….
beetje koopwoede de laatste tijd,laatst nog een scootah.Nouja, meer hooligan achtig is het geworden…MT-10
Jij snapt m Coert , de beste man kent mij ook niet ,dat scheelt natuurlijk ookHet is gewoon het appels en peren verhaal weer. Als @Spitser zich prettiger voelt op z'n 650, is dat toch prima?
Ook ik heb een ZRX met 127pk, en kan me er prima op inhouden ook, soms echter, maar dat is persoonlijk (net als de keuze van @Spitser ).
Rij ik op de ZRX ga ik vaak over de grens heen, omdat dat dan kan, rij ik met m'n z650, (een oudje), kan ik veel meer gas geven, maar ook dat is leuk. Het is gewoon iemands persoonlijke keuze.
Het verhaal, een zware is je ware, zoals dat vroeger altijd beweerd werd, is allang niet meer van toepassing. Het is gewoon het plezier wat je beleeft op je motor, DAAR gaat het werkelijk om. Zijn ZRX is nu bij iemand die er ook weer plezier aan heeft, en er blij mee is. En @Spitser met zijn 650, en dat is alleen maar goed.
Arme pensionado's, ja ja ...beetje koopwoede de laatste tijd,laatst nog een scootah.
Het is altijd een kwestie van smaak, maar ik vind het een brute motor. En het fijne van deze motor is de enorm brede zg powerband en dat maakt hem veel sneller dan hij er uitziet.Even afwijken maar ik vind dit echt een hele mooie vette motor Han S.
Mijn zwager had er vroeger ook 1 en ik een vfr.
Allebei v4.
En als ik op zijn supermagna reed reed dat wel gaaf en was erg snel.
Maar het ziet er wel gaaf uit met die uilaatdempers en kleur rood
Dacht meer aan kww kieken wat wordtbeetje koopwoede de laatste tijd,laatst nog een scootah.
Zeker niet…Wat nou "besteld"? Een gloednieuwe?
Brrrrrrr
Veel van die oude motoren zijn idd slap in het frame. Als je een oude Triumph bij het stuur pakt als je er naast staat en je gaat heen en weer, gaat de achterkant als een stuk rubber zwaaien.En vroeger rij al 36 jaar motor was een 500 al heel wat maar frames waren van elastiek en het zwabberde in lange bochten als je gas gaf.
Wel spannend en de remmen waren niet zoals nu .
Banden etc en alles erom heen is in de loop der jaren sterk door ontwikkeld.
En vroeger gingen motoren vaak stuk en zat je uren te sleutelen.
Tegenwoordig zijn ze beter en gaan niet meer zo snel kapot.
We zitten maar wat te stangen .Het is gewoon het appels en peren verhaal weer. Als @Spitser zich prettiger voelt op z'n 650, is dat toch prima?
Ook ik heb een ZRX met 127pk, en kan me er prima op inhouden ook, soms echter, maar dat is persoonlijk (net als de keuze van @Spitser ).
Rij ik op de ZRX ga ik vaak over de grens heen, omdat dat dan kan, rij ik met m'n z650, (een oudje), kan ik veel meer gas geven, maar ook dat is leuk. Het is gewoon iemands persoonlijke keuze.
Het verhaal, een zware is je ware, zoals dat vroeger altijd beweerd werd, is allang niet meer van toepassing. Het is gewoon het plezier wat je beleeft op je motor, DAAR gaat het werkelijk om. Zijn ZRX is nu bij iemand die er ook weer plezier aan heeft, en er blij mee is. En @Spitser met zijn 650, en dat is alleen maar goed.
En zo hoort t ookWe zitten maar wat te stangen .
Ik ben zowat 70, maar mijn knieën die kraken echt nog niet.Je hebt nu eenmaal ouwe mensen van 40 en jonge van 70 maar ik heb wel het idee dat het motorrijdende deel van onze natie zich toch wat jonger voelt ook al kraken de knieën wel een beetje.
Maar daarvoor kun je als pesionado gewoon naar de sportschool, daar heb je tenslotte tijd zat voor!
Die V-strom die parallel-twin blijkt te zijn?Vroeger mijn eerst motor gt 750 kwam van een Zundapp brommer in de vakantie kwam ik een stel tegen en mocht op zijn gt 750 rijden om te kijken of het wat is Ja dus en een lening af gesloten en rijden 67 pk een hoop voor die tijd in 1977 .
Nu 48 motoren verder van zware motoren tot lichte motoren rij ik nu een v strom raad eens 67 pk
Veel van die oude motoren zijn idd slap in het frame. Als je een oude Triumph bij het stuur pakt als je er naast staat en je gaat heen en weer, gaat de achterkant als een stuk rubber zwaaien.
Norton kwam begin jaren 50 met het featherbed frame, een dubbel wiegframe en dat is erg stijf (rigid) en dat stuurt ook heel fijn. En het remt erg goed voor trommelremmen.
En dat featherbed frame is gewoon weer nieuw te koop.
Je hebt het punt gemist, dus hier: .Ik heb o.a.een verlicchi,geen featherbed nodig
Een featherbed dus niet . <- puntJe hebt het punt gemist, dus hier: .
Behalve op MfDe meeste mensen waren vroeger ook leuker
Waar het om ging was de frames van de jaren 50 motoren als Matchless/AJS, Ariel, Triumph en dergelijke en het Norton featherbed was een enorme verbetering op dat gebied.Een featherbed dus niet . <- punt
Weer die boeren met dat gas gedoeGasgeven kan elke boerenlul, de rest is wat moeilijker.
Slim gasgeven is dan weer een ander verhaal .Gasgeven kan elke boerenlul, de rest is wat moeilijker.
Grapjas .Nou, ideaal ook als je wat ouder bent, lage opstap, comfort.