Waar koop je een kentekenplaat die je kan omklappen ???

Ik deed altijd een donkere panty over mijn kentekenplaat.Heb je er ook zo weer vanaf als je hem ergens parkeer.
De boete voor het niet kunnen lezen van een kenteken is vele male minder dan scharnierend.

pssst klein geheimpje, dat helpt niet, gewoon foto in negatief zetten en alles is zichtbaar ;)

Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen.

Bij het misdrijf (apart artikel) is de opzet een intrinsiek deel van het strafbare feit en moet wel degelijk aangetoond worden. Zonder opzet is er geen misdrijf.

Bij de overtreding hoeft er geen opzet aangetoond te worden.
Voorbeeld: een kapot achterlicht. Natuurlijk zul je die niet met opzet kapot hebben gemaakt. Maar een overtreding levert dat wel op, tenzij je kunt aantonen dat jou geen enkele schuld treft. Dat is vrijwel onmogelijk......
Daar heb je helemaal gelijk in, dit zit precies op het scheidingsvlak van misdrijf en overtreding. installatie = misdrijf, verminderde zichtbaarheid is een overtreding en daar is het inderdaad zoals je schrijft
 
Een kennis van mij heeft zelf een systeem gemaakt, hij had een hendeltje bij zijn stuur zitten waarmee hij hem kon omklappen, en weer terug.

Vind het niet slim, maar goed, moet je zelf weten :W
 
Een kennis van mij heeft zelf een systeem gemaakt, hij had een hendeltje bij zijn stuur zitten waarmee hij hem kon omklappen, en weer terug.
Vind het niet slim, maar goed, moet je zelf weten :W

Probleem is ook dat je een eventuele flitser wel moet opmerken en snel moet reageren, zo niet dan ben je alsnog het haasje.
Word je dan ff later aan de kant gezet voor de plaat, dan ben je dubbel de l*l. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan