Waar parkeer jij je motorfiets?

Die van mij staat ook in een garagebox. Moet wel een minuut lopen om bij de garagebox te komen. Gallerei aflopen, trappen naar beneden, parkeerplaats overlopen en dan ben ik er eindelijk. Maar hij staat wel veilig binnen. Gewoon op de parkeerplaats durf ik niet aan. Want dan is hij na 1 nacht buiten staan niet meer van mij. Ik woon namelijk in een nogal criminele buurt.
 
gewoon in de voortuin, met een schijfremslot en stuurslot (en startonderbreking)
en omdat die grote rooie kat zo graag op het zadel ligt heb ik een hoesje gemaakt voor over het zadel... vorige motor had een geperforeerd zadel omdat Poes zich zo graag lekker uitrekt met zijn nageltjes in de skai (en dan die bagger van die pootjes en zo. Geen feest).
 
8ertuin. Moet wel door een steeg van 20 meter met bocht (2 X steken) met dat zware ding lopen. En dat bijna iedere dag.....(heb geen auto).

Best wel wat werk hoor, iedere keer als ik naar mijn werk ga moet ik 15 minuten uittrekken eer ik weg ben: omkleden, hoes er af, 2 sloten er af, helm op + handschoenen, via de steeg naar de straat duwen (ik wil geen herrie maken voor de buren, ben geen aso), starten en wegwezen.....

Volgende huis heeft een garage.
 
Een kwartier is wel erg lang. Misschien makkelijk om de volgende keer het ding achteruit erin te rijden ? Dan moet jij erachter staan om het ding over het drempeltje te trekken.
Dat ga ik proberen.
Dus dan gaan we de tuin in,keren,de brandgang terug in,en dan achteruit insteken.
En dan mag hij 'm over de drempel trekken. :)
'sKijken hoelang we daar over doen.
 
Mijn motor staat gewoon op de stoep voor het huis (in de regen en kou maar 'who cares'). Met 1 slot door het achterwiel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan