Waarom zo rustig?

Zal nog wat worden met mij, straks tijdelijk rijbewijs, moet ik 5 jaar (waarvan 3 jaar zonder vermogens restrictie) niet meer dan 30km/u te hard rijden...
Het is meer een puntenrijbewijs toch? :?

Iedere keer dat je schuld hebt bij een ongeluk/30 km te hard rijdt of met drank rijdt (dacht ik) gaat er een punt af. Na drie punten mag je opnieuw examen doen :j
 
Is dat nieuwe puntenrijbewijs alleen voor automobilisten of ook voor motorrijders?
 
Ik heb dit weekend gewoon lekker gereden. beetje uitkijken waar blad op de wegh ligt en dan is het prima te doen. Het was 14 graden dus echt koud kun je dat niet noemen. Daarom heb ik dit weekend weinig op het forum gezeten.
 
Was lekker een lang weekendje weg *D . Ik moet van m\'n baas m\'n vakantiedagen opmaken, dan doe ik dat toch?
 
Was lekker een lang weekendje weg *D . Ik moet van m\'n baas m\'n vakantiedagen opmaken, dan doe ik dat toch?
Is lekker he! Bij ons komt dadelijk de drukste periode van het jaar: alles moet in meldingen komen te staan en dit jaar ook nog de euro erbij. Ik ga echter volgende week donderdag lekker de deur uit tot 2 januari!!
 
Dit is niet normaal hier. Het afgelopen uur is er gewoon niets gepost!! Gasten: Wakker worden

Ja ik verveel me op mijn werk en moet nog een uurtje gaan!!! Ik wil weekend (mijn ouders :r , schoonouders :r , verjaardag van een vriendin van mijn vriendin :r , maar als afsluitertje de motorbeurs in rotterdam :9 )
 
Terug
Bovenaan Onderaan