Warning (PPP & A4)

zo mag ik het graag lezen...iedereen weer normaal tegen mekaar...
ik ben het niet altijd met max eens, maar ik vind wel dat die coppers een keertje normaal moeten doen.

t heeft niks met verkeersveiligheid te maken, gewoon centjes cashen, en machtstrijdverhouding...(wij (coppers)winnen van jullie...stelletje motorrijders..)

er zitten ook heleboel toffe agenten bij, die ok zijn, en er zijn ook een aantal klootviolen bij....maarja..dat hebbie ook gewoon op je werk, dat hoeft niet speciaal politie te zijn... :)

het komende jaar ga ik ook samenwerken met politie(motor)agenten en ik kan super met ze opschieten, en ontzettend met ze lachen...het 2 dagen op de beurs gestaan, en alleen maar in een deuk gelegen van alle exotische verhalen...

dus....
 
het komende jaar ga ik ook samenwerken met politie(motor)agenten en ik kan super met ze opschieten, en ontzettend met ze lachen...

dus....

Ja, maar jij DENKT ook altijd dat je het beter weet, dus je past er mooi tussen. hahahaha ;) ;)
 
Heb een hoogst illegale demper onder de motor hangen. Maar de buren vroegen laatst al of ik 's ochtends uberhaupt wel wegging. Ze hadden me nog niet één keer gehoord. Als ze dan toch 2-wielers op geluid willen controleren, dan moeten ze die stomme-klote skooters pakken. Doet af en toe gewoon zeer aan de oren als ze langskomen....
 
Op woensdag 26 februari 2003 13:45 schreef Shakey het volgende:
....maar voor homo uitgemaakt worden door iemand die geen argumenten aanvoert tegen de mijne .....

met HOMO (zie eerdere reactie)bedoelde ik jou niet hoor!!!!!!!!! Maar de agent die mij bekeurde tijdens een lekker stukje NORMAAL!!!!!!!!!! touren met een collega. Verder scheld ik niemand op dit forum uit. Dus als iemand zich aan gesproken voelt: Hoeft niet!
 
Als het van de zomer druk is,moet we niet tegelijk met 40 man van ppp richting brug,maar in groepjes van 4 met kleine spatie van een paar 100meter.
Ze kunnen dan hooguit 4 groepen controleren,de rest gaat knallen!!!!
Ook niet op 1 kluit verzamelen,krijgen we dat weer.
 
Er bestaan db killers voor mn yoshi, maar die worden afgeraden door yoshimura zelf :z omdat het motorblok er warmer van wordt :P

En mét db killer zit ik nog dik boven de db norm })
 
Ik vind gewoon dat het zuigt.

Idd als wij braaf zijn dan is er geen camera meer nodig en agenten kunnen afgeschaft worden. Maar wij zijn geen anaal Moraal ridders, wij reken ons onder de mensen en jah, wij rijden graag af en toe, zo nu en dan, doch sporadisch }) Eens wat harder door een bochtje maar omdaar nu een complete politie macht voor op de been te brengen..... :x

En Nappo, sommige agenten zijn oke. Die gasten die op het MF komen weten wat er speelt en begrijpen tenminste waar we mee bezig zijn. Deze moeten we koesteren maar overdrijven is ook een vak.
 
maar nogmaals, het is niet zo moeilijk te begrijpen.

motorrijders (andere verkeersdeelnemers voldoen ook) zijn makkelijk te pakken en leveren nog geld op ook.

aanrandingen zijn veel te veel werk en het levert geen cent op...
 
Hoe het bij de PPP zit, weet ik niet, maar hier in de buurt kwamen ook altijd veel jongeren bij elkaar op (een) industrieterrein(en) om te crossen (weliswaar in blik, maar gaat om principe). Nou dus ook veel Politie daar. Maar nou heb ik over de scanner eens ghoord: 'Er is weer geld te verdienen op 't industrieterrein'.
Toen ik dit hoorde, walgde ik echt van het justitiele apparaat...

Koz
 
Hoe het bij de PPP zit, weet ik niet, maar hier in de buurt kwamen ook altijd veel jongeren bij elkaar op (een) industrieterrein(en) om te crossen (weliswaar in blik, maar gaat om principe). Nou dus ook veel Politie daar. Maar nou heb ik over de scanner eens ghoord: 'Er is weer geld te verdienen op 't industrieterrein'.
Toen ik dit hoorde, walgde ik echt van het justitiele apparaat...
Ach, dat zijn waarschijnlijk de geintjes onderling. Je zou eens moeten horen wat wij in het ziekenhuis riepen als we weer naar pathologie moesten om piccies te maken })
 
Als het van de zomer druk is,moet we niet tegelijk met 40 man van ppp richting brug,maar in groepjes van 4 met kleine spatie van een paar 100meter.
Ze kunnen dan hooguit 4 groepen controleren,de rest gaat knallen!!!!
Ook niet op 1 kluit verzamelen,krijgen we dat weer.

LUI, nog ff deze keer goed lezen... :}
Zulk soort ideen hebben we allemaal wat aan?! Of iets gaan bedenken als we er met zijn 40-en staan en ze gaan lastig doen, gewoon lekker laaaangzaam die bochten nemen voor 15 min, heeerlijk, kalm, aan... Dat is namelijk NIET illegaal! })
 
Terug
Bovenaan Onderaan