Wat doe je als je een andere motorrijder tegenkomt

.....

Hierna gaat het vaak een van de twee kanten op:
1 - het word groen; dus ik ben al weg voor ie doorheeft dat het tijd is om het gas open te trekken.
2 - we staan er nog even, en klinkt het; ´elektrisch??´ waarna diens mening over stekkermotoren middels een duimpje omhoog/glimlach, of een norse blik en snel weer voor zich uit kijken ge-uit word. :)
Dit heb ik ook al zo vaak meegemaakt :Y
Eerst verbazing en dan idd: ´elektrisch??´

Blijkbaar is het een aparte ervaring. :+
 
Ik kom bijna nooit mensen tegen die een beetje doorrijden helaas. Sowieso niet als ik woon werk rij.

Wie weet volgende week onderweg naar Assen :]
 
Om eerlijk te zijn: 9 van de 10 keer geen interactie, anders dan een knikje ofzo.

Heel soms, vooral als het wachten even duurt (brug open), willen er wel eens wat kreten uitgewisseld worden. Toen ik nog wel eens op de Duke 125 van junior reed had ik wel vaker aanspraak. Zo’n mini-brommer wordt toch wel leuk gevonden en degenen die zelf hun A1 hebben waren altijd benieuwd naar de ervaring.

(Een schaap in wolfskleren noemde ik hem altijd: stoer uiterlijk, maar onder de tank was er niemand thuis)
 
We moeten onszelf bezig blijven houden he
' that's what she said '
Season 3 Nbc GIF by The Office
 
Als ducati bezitter altijd een praatje, zelfs de politie is ‘erin’ voor een kort duimpje….. Honda is gewoontjes, niets dus……..ben benieuwd hoe het met de bmw gaat…..:+
 
Misschien een kort knikje of een duimpje. Maar een gesprek komt er niet van. Hoor ik niets van met mijn oordoppen in en muziek aan
 
Note to myself: uit de buurt blijven van motoren met MF stickers bij verkeerslichten...
Haha, een paar gehad dat ik een motor met MF sticker tegenkwam en de berijder echt geen flauw idee had waar ik het over had toen ik hem aansprak *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan