Wat dragen jullie ONDER je leren motorpak?

Heel goedkoop thermopakje van de Intersport. Kostte totaal 20 euro voor een shirt en broekje. Bevalt prima. :Y
 
dhb-3-4-b-tights-ss07.jpg



_O- _O- _O-
 
Ik heb zo'n onderpak van Alpinestars. Is speciaal voor de zomer. Voelt koel aan vreemd genoeg. En zonder krijg ik mijn overall niet uit. Ook niet onbelangrijk. Kostte iets van 7 tientjes.
 
70 euro :o :o :o :o

da's heel wat geld voor wat onderkleding
Valt toch wel mee?

Meeste shirts en broeken kosten los per stuk al snel rond de 30 a 40 euro. Een combi-pak voor 70euro is dan best normaal.

Zit zelf ook te zoeken naar iets voor eronder... Hou dit topic dus goed in de gaten :Y
 
Ik heb de Rev It Scorpion, vandaag aangehad tijdens een circuitdag.
En zonder hulp mijn raceoverall uitgekregen *D *O*
Dat is me nog nooit gelukt :N

Gekocht bij Motozoom in Amsterdam, prijs weet ik niet meer, dacht 70 euri's
 
Gewoon onderbroek en t-shirt. Vanmiddag een uur in de hitte gereden en dan is inderdaad een groot nadeel dat je hulp nodig hebt om je leren broek uit te trekken.
Maar als ik jullie reacties lees, ga ik toch eens kijken naar zo'n thermopak. Lijkt mij in de winter ook wel lekker.
 
weer je ook de naam van dit pak? Evt link / foto?

Alpinestars Sommer Tech-Race Hemd en Alpinestars Sommer Tech-Race Hose
Hier gekocht destijds (goede prijzen voor als je een koe zoekt):
ondergoed
Is flink duurder na een jaartje.. In Brabant heb ik ze toen ergens goedkoper gezien, maar ik ben de naam van dat bedrijf vergeten.
 
Da's 't Alpinestars Coolmax spul waar ik 't over had. Ik heb een losse broek en shirt maar ga d'r nog een pakkie aan een stuk bij halen. Top spul! :Y
Denk dat een totaal pak net iets lekkerder zit... nog meer voor/na delen?
Alpinestars heeft ook een totaalpak? Over het algemeen is dat toch een kwalitatief 'beter' (en duurder) merk ten opzichte van bijvoorbeeld Rev'it ?
 
Denk dat een totaal pak net iets lekkerder zit... nog meer voor/na delen?
Da's de reden dat ik die er nog bij wil gaan halen. Losse broek en shirt zit op zich prima, maar wil er toch een setje bij hebben zodat ik altijd een fris setje heb als er eentje in de was zit.

Dat Sommer Tech is hetzelfde als die Coolmax die ik heb.

Nadelen? Behalve dat ik hier thuis wordt uitgelachen als ik met m'n 'net geen sixpack zeg maar' door 't huis loop met alleen dat strakke spul aan eigenlijk geen nadelen.... :)
 
Laatst bewerkt:
heb een broek van alpinestar. Perfect spul, krijg je je leren broek tenminste weer uit met dit weer. De rek gaat er zo langzamerhand ( 2 jaar) wel zo'n beetje uit. Binnenkort ff een nieuwe halen. Heb een shirt van Craf met lange mouwen.....perfect spul rijd niet meer zonder.
 
Da's de reden dat ik die er nog bij wil gaan halen. Losse broek en shirt zit op zich prima, maar wil er toch een setje bij hebben zodat ik altijd een fris setje heb als er eentje in de was zit.

Dat Sommer Tech is hetzelfde als die Coolmax die ik heb.

Nadelen? Behalve dat ik hier thuis wordt uitgelachen als ik met m'n 'net geen sixpack zeg maar' door 't huis loop met alleen dat strakke spul aan eigenlijk geen nadelen.... :)

:Y Herkenning. Niet charmant, man in maillot, wel super goed en vast niet al te duurzaam.
Die nederlandse zaak waar ze mijn maat net niet meer hadden maar die wel goedkoper is was: http://www.motopoint.nl/
 
Ik heb mijn vader thermo shirts van US army mee laten nemen uit Afghanistan. Komend weekend uit proberen (heb ze nu net 2 dagen ;)), want zweet me soms rot in het leer..
 
Terug
Bovenaan Onderaan