Wat te doen, schademotor gekocht

waarschijnlijk zegt ie dat omdat ie geel is gespoten en over een gedeelte van het frame carbon stickers heeft waar waarschijnlijk een deukje van de clipon zit.
 
waarschijnlijk zegt ie dat omdat ie geel is gespoten en over een gedeelte van het frame carbon stickers heeft waar waarschijnlijk een deukje van de clipon zit.
:^

1+1= meestal 2, inderdaad. Zou kunnen. Zo'n deukje heb ik vaker gezien bij die blades.

Het is trouwens geen '2000 model'. het is de tweede lichting SC33 (98-99). Maar waarsch op kenteken gezet in jan. 2000 ("overjarig model). Supervette motor, weinig km's, alleen jammer dat hij goudse kaas geel is :X (omg wat erg). Soort van overjarige kaas dus eigenlijk.

Ff doorsparen en deze kopen :9~ : http://link.marktplaats.nl/610713683
 
Laatst bewerkt:
Nou, dat moet je ook maar weten!
heel veel blades die vallen hebben dat soort schade. heb ik echt al zooo vaak gezien. maar, het frame van een blade is zo sterk dat dat niet veel uitmaakt. er zit daar ook een dwarsbalk die de boel nog stijver en sterker houdt dan het al is.
 
heel veel blades die vallen hebben dat soort schade. heb ik echt al zooo vaak gezien. maar, het frame van een blade is zo sterk dat dat niet veel uitmaakt. er zit daar ook een dwarsbalk die de boel nog stijver en sterker houdt dan het al is.

Dan is het misschien toch nog niet zo'n slechte fiets dan! ;)

Hier nog een cherryfresh father trouwens, twin-father!
 
Terug
Bovenaan Onderaan