Wheelie les gehad van "Da Liks" ..chapeau

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha ouwe mannen kunnen niet tegen herrie he.. je zou die gozer eens moeten zien rijden op die scooter daar word je wel stil van :}
 
haha ouwe mannen kunnen niet tegen herrie he.. je zou die gozer eens moeten zien rijden op die scooter daar word je wel stil van :}

Ouwe man? Nouja dat vat ik dan maar op als een compliment :P

Hij zal best leuke dingen kunnen doen, maar ik word gewoon strontziek van dat geluid.. hoor dat regelmatig als er weer eens een paar gasten met een scoot wat stoer gas zitten te geven, op het fietspad naast mijn huis :r
 
Hij zal best leuke dingen kunnen doen, maar ik word gewoon strontziek van dat geluid.. hoor dat regelmatig als er weer eens een paar gasten met een scoot wat stoer gas zitten te geven, op het fietspad naast mijn huis :r


hahaha volgens mij ben je zelf nog maar net brommer af en rijd je nu "beginnend" motor. Daarnaast merk ik ook nog enige vorm van jaloezie :Y :Y .
Laat die brommer lekker zn ding doen.
Wat heeft t nou voor zin om dr op af te geven. Vroeger (voor jou ook nog maar een paa jaar geleden) waren wij toch net zo. En keken wij ook toch op
tegen "mannen net grote motoren".
Ik wel althans en durf het ook toe te geven. Vind het harstikke knap van hem.
Powerwheelies/balasnwheelies (hoge snelheid) zijn geen probleem voor me en opschakelen in de lucht lukt ook nog wel aardig maar wheelies op die snelheden vind ik erg knap omdat je dan veel balans nodig hebt met veelal gebruik van de achterrem. Hulde voor die gozer :}
 
vanmiddag een wheelielesje gehad...

(Afbeelding)

kort filmpje voor degene die denkt dat dat niet kan met een Z750...

filmpje


(Afbeelding)

vreselijk goeie stuntman, "Da Liks" uit Capelle a/d IJssel...goeie leermeester, nu ik nog... in ieder geval bedankt voor de tips.
meer beelden volgen nog... (moet ik nog ff editen)

Kdenk al zo kun jij niet wheelien na een 1e oefening maarja toen zag ik het jasje en het broekje en ja hoor toen was het duidelijk ;) . (Niet dat Liks een slechte leraar is ofzo want wil ook nog s in training :+ )
Kzie btw een Slider (ultieme stuntscooter) maar hadden jullie niet ook een Street Magic :?
 
he maar alex, die je dat nou met of zonder koppeling op die 750?

Want ik hoor hem niet heelveel meer toeren maken,
Dus dat zou betekeken zonder koppeling, en dan ook nog met weinig gas?
 
he maar alex, die je dat nou met of zonder koppeling op die 750?

Want ik hoor hem niet heelveel meer toeren maken,
Dus dat zou betekeken zonder koppeling, en dan ook nog met weinig gas?

idd, laat de je koppeling nu heel even slippen?
 
ja! de truc is veel gas weinig slip.. maar dr is een bepaalde techniek voor en die kan je wel komen oefenen als je wil. tegen een zeeeer redelijk tarief *O*
en op de z750 ook met de koppeling, op de r1 ook met de koppeling, op de cb750 ook met de koppeling, op de .....
 
ja! de truc is veel gas weinig slip.. maar dr is een bepaalde techniek voor en die kan je wel komen oefenen als je wil. tegen een zeeeer redelijk tarief *O*
en op de z750 ook met de koppeling, op de r1 ook met de koppeling, op de cb750 ook met de koppeling, op de .....

Ik gebruik ook altijd de koppeling...
Maar hoe doe je het met een staande?

Ik doe het dan op het vermogen, bij 6000tpm.


Maar ik ga een schade F2 kopen, want vind het toch ''zonder''
voor de 10. En, ik wil ook wel eens wheelyen met een snelheid
van 20km/u 8-)
 
ook met de koppeling.. liggend ook met de koppeling.. er naast rennend ook met de koppeling..
koppeling

KOPPELING!!


Arjan kommie een lesje nemen dan? en kan nog veeel langzamer dan 20 hoor! krijg m onder de 5!
 
ook met de koppeling.. liggend ook met de koppeling.. er naast rennend ook met de koppeling..
koppeling

KOPPELING!!


Arjan kommie een lesje nemen dan? en kan nog veeel langzamer dan 20 hoor! krijg m onder de 5!
Niet af laten slaan dan hé :+

Heb naast de pot gepist met een schetsplaat op ebay, ben nu op marktplaats aan het bieden, hoop deze week de schetsplaat te hebben.
 
ook met de koppeling.. liggend ook met de koppeling.. er naast rennend ook met de koppeling..
koppeling

KOPPELING!!


Arjan kommie een lesje nemen dan? en kan nog veeel langzamer dan 20 hoor! krijg m onder de 5!

Ik wil zeker wel een keer komen ;)

Maar langzaam wheelyen met een 10 is lastig, door die lange 1e versnelling...(166km)

Maar ik zit meestal (de laatste tijd) een beetje op de autobaan te kloten, heb wel wat ruimte nodig. Maar ik zal de staande ook eens met koppeling proberen. Misschien wel een optie om die ook ff in 2 te gaan oefenen.

Hmmm, ik wil toch wel heel snel een echte stunt fiets.
Dan is de drempel zo veel lager denk ik. Gewoon omdat je dan
met een fiets rijdt waarmee het niet uitmaakt dat er krassen oid op komen.
En als je te ver gaat, dat je dan altijd nog een wheelybar hebt. Denk dat je
dan makkelijk went aan het gevoel van ver over je balans punt rijden. Want met
de 10 zit ik er op, of er net voor.

Laatst op zo'n ding gereden, en das echt heel apart!
En die kerel die kon het echt :Y En dan komt bij mij dus echt die
drang om zo'n fiets erbij te kopen.
 
dat van die wheelybar kun je vergeten, das een mythe.. die houdt je dus niet tegen!

I'm a Mythe-Buster 8-)

Maar je kan dus langzaam aan richting het schrapen van die bar werken.
Dat is ook mijn eerste doel.

Langzaam wheelyen met achter-rem, en dan zonder te versnellen.
Vandaar uit ga ik het wel uitbreiden.

Eerst maar eens echt leren balanceren, zal wat blauwe plekken opleveren B|
 
I'm a Mythe-Buster 8-)

Maar je kan dus langzaam aan richting het schrapen van die bar werken.
Dat is ook mijn eerste doel.

Langzaam wheelyen met achter-rem, en dan zonder te versnellen.
Vandaar uit ga ik het wel uitbreiden.

Eerst maar eens echt leren balanceren, zal wat blauwe plekken opleveren B|

Reken op eerst minimaal een half jaar keihard oefenen voor je het voor het eerst gecontroleert die bar aan kan tikken hoor ;) maak je geen illusies ... tis allemaal net even wat lastiger als het lijkt , zo'n stuntmotor maakt niet veel verschil in de moeilijkheids graad ...
 
ja! de truc is veel gas weinig slip.. maar dr is een bepaalde techniek voor en die kan je wel komen oefenen als je wil. tegen een zeeeer redelijk tarief *O*
en op de z750 ook met de koppeling, op de r1 ook met de koppeling, op de cb750 ook met de koppeling, op de .....

redelijk tarief?? zak drop :) :) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan