Wie is de beste race sportverslaggever?

Beste Racesportverslaggevers

  • Zijn de engelsen

    Stemmen: 52 77,6%
  • Zijn de italianen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zijn de spanjaarden

    Stemmen: 1 1,5%
  • Is vd Goorberg

    Stemmen: 8 11,9%
  • Is Iwan vd Valk

    Stemmen: 5 7,5%
  • Is een duo;1 feitenkenner en 1 sportenthousiast

    Stemmen: 1 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    67
de engelse mannen van BBC2! echt genieten..

de nederlanders die verslag doen bij de WSBK, opzouten, erger mij kapot aan de foutieve naam uitspraken en ander gedoe. komen na 2 ronden pas achter uitvallers, roepen verkeerde rijders omdat hun motor er ook 'zo veel op zou lijken' etc etc.. |( :r :r
 
Laatst bewerkt:
+1
Nog altijd op 1e plaats, de onovertroffen Murray Walker.

Naar mijn mening, de beste commentator of in ieder geval de meest legendarische, is Murray Walker!

Vooral bekend van het F1 commentaar samen met John Watson. Maar Murray Walker is ook erg bekend in motorland in de UK. Komt oa aan het woord in "The legacy of Barry Sheene".

Het zal hier voornamelijk over het heden gaan, maar vind dat deze naam wel genoemd moest worden :Y
 
Het seizoen begint weer en dus is zoals elk jaar het afzeiken richting de commentatoren ook weer begonnen. Diederick de Vries is een mongool uit de Achterhoek en Patrick van de Goorbergh een bezopen Brabander. Alle Nederlandse commentatoren zijn slecht en alle Engelse geweldig. Beetje ongeloofwaardig allemaal.
 
Ik heb nog nooit echt een goeie NL sportcommentator gezien/gehoord.
Ze zijn wel informatief, maar waar is de drama en de spanning?
Waarom altijd zouteloos, gekunsteld, flauw en saai.
Dat is hetzelfde met autoprogramma's, "Gek op wielen" vs Topgear bijvoorbeeld.
Wat een ongelofelijke flapdrol, wat een kinderlijke sjappie van een presentator, hoe komen ze aan zo iemand?
Met voetbal soortgelijk iets, in spanje hoor je dan een halve minuut lang "gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool"!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Het seizoen begint weer en dus is zoals elk jaar het afzeiken richting de commentatoren ook weer begonnen. Diederick de Vries is een mongool uit de Achterhoek en Patrick van de Goorbergh een bezopen Brabander. Alle Nederlandse commentatoren zijn slecht en alle Engelse geweldig. Beetje ongeloofwaardig allemaal.
Ik kan me overigens, om aan Tet's bericht toe te voegen, wel goed voorstellen dat het enthousiasme en de welwillendheid om iets te organiseren (lees: uitzenden) dat motorsport gerelateerd is in Nederland afneemt in navolging van alle negatieve reacties.

Ook ik prefereer het Engels boven het Nederlands om eerder aangegeven redenen maar je kunt je afvragen hoelang het dan nog blijft duren eer motorsport volledig van de Nederlandse televisie verdwijnt. Op zich een interessant punt om over na te denken, zeker met de opkomst van Internet TV. Je surft naar websites die sporten (of iets anders) streamen die jij interessant vindt, een soortement van online verzuiling. Nog even en daar worden positieve commentatoren voor gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me overigens, om aan Tet's bericht toe te voegen, wel goed voorstellen dat het enthousiasme en de welwillendheid om iets te organiseren (lees: uitzenden) dat motorsport gerelateerd is in Nederland afneemt in navolging van alle negatieve reacties.

Ook ik prefereer het Engels boven het Nederlands om eerder aangegeven redenen maar je kunt je afvragen hoelang het dan nog blijft duren eer motorsport volledig van de Nederlandse televisie verdwijnt. Op zich een interessant punt om over na te denken, zeker met de opkomst van Internet TV. Je surft naar websites die sporten (of iets anders) streamen die jij interessant vindt, een soortement van online verzuiling. Nog even en daar worden positieve commentatoren voor gevonden.
Sluit ik mij bij aan, gaan we weer...

iBr@ToR in "Jasper Iwema's topic"

Klagen is zo gemakkelijk, ga dan zelf commentaar geven.
 
Beetje ongeloofwaardig allemaal.

Net zoals jou reacties altijd.

En volgens mij was er al een topic waar het commentaar in werd afgezeken :Y

Ben ook geen fan van het Nederlands commentaar, maar het Italiaanse is ook niks, want dat versta ik niet :+
 
Laatst bewerkt:
Het nederlands commentaar is redelijk, maar ik heb toch altijd liever het engelse.
motogp kijk ik altijd op de bbc, behalve het goede commentaar is het duo cal crutchlow en matt roberts ook altijd goed voor een paar mooie momenten op de grid.
Crutchlow zet Matt vrijwel altijd in de zeik, heerlijke flauwe grappen.
 
Het seizoen begint weer en dus is zoals elk jaar het afzeiken richting de commentatoren ook weer begonnen. Diederick de Vries is een mongool uit de Achterhoek en Patrick van de Goorbergh een bezopen Brabander. Alle Nederlandse commentatoren zijn slecht en alle Engelse geweldig. Beetje ongeloofwaardig allemaal.

Afzeiken? Gewoon je mening geven heet dat op MF _O-

Neem het niet te zwaar op allemaal. Vd Marks' topic vervuilde hevig, that,s why ;)
 
En teammaat van Barry Sheene. En 2 voudig europees kampioen truckracen. En een man met een voorkeur voor briljante practical jokes.
Van Wikipedia:

-He is permanently banned from the Chinese administrative region of Macau after blowing a brothel up with a home-made bomb made out of firecrackers, when several of his fellow riders were being 'serviced' inside.

-He has burnt down a toilet block in Poland.

-He once posed as a medical doctor to allow John Hopkins to fly from Japan to the Australian GP.

-He has upset his fellow village residents by registering PEN 15 as his car number plate.

-He once sabotaged a Mini Moke belonging to Team Bike, (a group of benefactors, mechanics, racers, journalists and helpers) by undoing every single wheel-nut to the last thread, in a revenge prank. The prank was discovered shortly before the vehicle was going to be driven off.

-He once posed as Barry Sheene in a qualifying session when the two were team-mates, as Sheene had turned up to the session with a hangover. Parrish put on Sheene's helmet/overalls and qualified on his behalf, then put his own clothing back on and qualified further down the grid as himself.

-Parrish owns an ambulance and has been seen using the ambulance to park on double yellow lines with the doors open in visits to his local bank.

-He also owns a fire engine and once hosed down the inside of a friend's packed pub on a Sunday afternoon.

_O-

Inderdaad jah, tweevoudig truckrace kampioen. Hij vond het wel leuk om lekker gemeen anderen van de baan te rammen en flink tegen andere aan te bonken.
Zag ik laatst in een interview, waar was dat toch weer... :?

de engelse mannen van BBC2! echt genieten..

de nederlanders die verslag doen bij de WSBK, opzouten, erger mij kapot aan de foutieve naam uitspraken en ander gedoe. komen na 2 ronden pas achter uitvallers, roepen verkeerde rijders omdat hun motor er ook 'zo veel op zou lijken' etc etc.. |( :r :r

Die Diederick de Vries met z'n steevaste Fujiwari, i.p.v. Fujiwara... en dan die bijnamen verkeerd noemen... op een gegeven moment noemde die pannenkoek McCoy notabene "The Samurai of Slide"..... :X ( We weten allemaal dat dat Haga is )
En dan nog die mislukte spreekwoorden erbij... kansloos...

Moet trouwens ook zeggen dat ik Jonathan Green, die voor Infront het commentaar deed, ook niet om aan te horen met z'n hoge piep stemmetje en z'n geschreeuw. Gelukkig zat Steve Martin daar dan weer bij, die heeft nog wel iets toe te voegen, net als PvdG :)
En heb Keith Huewen nu ook een aantal keren gehoord, onder de Isle of Man TT verslagen, maar daar kan je ook beter Parrish en Witham voor hebben :)
 
Ik denk dat vd Goorberg de slechtste verslaggever is, die beste man kan geeneens fatsoenlijk nederlands spreken.
 
Als ik jou was, zou ik mijn eigen post even terug lezen _O-

Hij heeft het niet over schrijven :+


Zolang ene zekere flapdrol,genaamd Mart Smeets zich er niet mee bemoeit vind ik het allang goed.

Kan me nog een rel herinneren dat ie zelfs door studiosport teruggefloten werd omdat ie weer vreselijke opmerkingen maakte bij een dodelijk raceongeval :X

Mart Fart was een betere bijnaam voor ,m geweest.
 
Als ik jou was, zou ik mijn jouw eigen post even terug lezen _O-
Als ik jou was, zou ik mijn eigen post even terug lezen _O-

Hij heeft het niet over schrijven :+


Zolang ene zekere flapdrol,genaamd Mart Smeets zich er niet mee bemoeit vind ik het allang goed.

Kan me nog een rel herinneren dat ie zelfs door studiosport teruggefloten werd omdat ie weer vreselijke opmerkingen maakte bij een dodelijk raceongeval :X

Mart Fart was een betere bijnaam voor ,m geweest.

Daarnaast, als jij een taalnazi wil spelen dan moet jij dan ook zelf geen taalfouten maken. Hetgeen wat ik bedoel is dat vd Goorberg woorden als "kantie" gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Daarnaast, als jij een taalnazi wil spelen dan moet jij dan ook zelf geen taalfouten maken. Hetgeen wat ik bedoel is dat vd Goorberg woorden als "kantie" gebruikt.

Jij begint over het gebruik van de Nederlandse taal. Als je commentaar hebt op taalgebruik, zorg dan dat je de taal zelf in ieder geval beheerst.

En vervolgens maak je jezelf echt belachelijk met deze reactie.
 
Zelfs Arabieren kunnen het..

"Over the top", Japanners _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Whitham en Burnickle! Heerlijk om daar naar te luisteren. Als het dan toch echt moet en echt niet anders kan luister ik ook naar vd Goorbergh, wel saai maar technisch erg goed onderlegd *D
 
Laatst bewerkt:
Jij begint over het gebruik van de Nederlandse taal. Als je commentaar hebt op taalgebruik, zorg dan dat je de taal zelf in ieder geval beheerst.

En vervolgens maak je jezelf echt belachelijk met deze reactie.
Ja ik begin over taalgebruik, ik stoor mij aan het taalgebruik van vd Goorberg. Iemand die op TV commentaar geeft behoord normaal nederlands te spreken. Dat heeft niets te maken met mijn taalgebruik. Patrick praat geen nederlands met zijn verzonnen en aan elkaar geplakte woorden.

Voor de 2e keer, als jij mij op mijn taalgebruik wijst, doe het dan zelf ook goed. Want nu doe jij precies waar jij bij mij naar wijst! Jij gebruikt 2 keer over "je", waar "jij" moet staan. Nu genoeg off-topic geleuter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan