Dat is het wel zo’n beetje, het is handig als je het donorblok er naast heb liggen. Wat niet uit de foto’s blijkt: in het grootste tandwiel zit een rollager. De binnenring daarvan heb je ook nodig want bij blokken die zonder kicker geleverd werden zat daar een simpele afstandsbus ipv. die ring. Het gebeurt wel eens dat die ring lastig te verwijderen is van het donorblok of simpelweg bij een partij onderdelen niet meegeleverd wordt. In dat geval: SKF lagers, LR 35x40x16.5. Dat is die ring maar die is dan weer 0.5 mm te breed, breedte 16 mm kan ik nergens vinden. Dat wordt dan dus laten slijpen tot 16 mm want afdraaien lukt niet met dat geharde staal.Mooie fotorapportage. Dan nog een vraagje over de foto waar een zooi losse onderdelen liggen, is dit allemaal benodigd voor het ombouwen van een 850 blok naar kickstart ?
Er staat hier namelijk een 850 zonder kickstart en er zijn ook twee bakken met blokonderdelen (zou eens kunnen kijken wat er allemaal aanwezig is).
vinden wij ook Wim, wil nog wel eens een keer een ander setje wielen opknappen. Had deze alleen laten stralen, en in de blanke lak gezet. Overigens is dit jou kroonplaatsetje en ‘opbok’ beugelAch volledig origineel lukt meestal toch niet.
Maar ik blijf het originele kleurenschema van de wielen er mooi. Zeker omdat de motor flink wat zwarte delen heeft.
Verder geldt dat deze echt fraai is. Ik heb ze zelf nog niet zo mooi gehad