zijn we motorrijders of gaan we teveel op in de kerstsfeer

ik vraag me af welke idioot hier mee gaat rijden... nog ff en helmen mogen alleen oranje zijn met ingebouwd zwaailicht erop

op die dag trek ik mijn nieuwe motorpak aan.
ghillie_suits-airsoft.jpg
_O-
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je zelf last van.
Ook door de reflectie.
Eigenlijk gevaarlijk.
 
zichtbaarheid voor motorrijders wordt pas verbeterd als automobilisten wat minder op hun GSM apparaat spelen ... dan hebben ze tenminste tijd om mij te zien ipv de laatste geert wilders tweet ....
 
Het ziet er naar uit dat motorrijders langzaam transformeren naar Transformers. Zowel qua hun kleding als de huidige motorfietsen.

Bah. :W :W
 
Alleen als het een volledige LED matrix is met dan een paar voorgeprogrammeerde boodschappen die worden weergegeven in spiegelbeeld.

"Ga naar rechts"
"Leg die GSM neer"
"87035705"
enzovoort...
 
Ik ben er voor om die kerstboomverlichting verplicht te stellen voor alle beroepsmotorrijders. (En geen uitzonderingen toestaan) Kan je de undercover agenten ook herkennen :P
 
Ik blijf erbij dat het belangrijk is jezelf zichtbaar te maken door plaatsing op de weg en goede verlichting op de motor zelf. Geel hesje draag ik dan ook alleen als het erg slecht weer is (mist, sneeuw, etc) en/of snel donker. Maar zo'n jas ziet er toch veel beter uit dan zo'n geel hesje?

Zal me alleen niet verbazen als er binnenkort dezelfde jas op de markt komt, maar dan in 't geel. En het liefste hebben ze ook nog een knalgele helm met ledjes :+ :')
 
Ik blijf erbij dat het belangrijk is jezelf zichtbaar te maken door plaatsing op de weg en goede verlichting op de motor zelf. Geel hesje draag ik dan ook alleen als het erg slecht weer is (mist, sneeuw, etc) en/of snel donker. Maar zo'n jas ziet er toch veel beter uit dan zo'n geel hesje?
:^
Aangezien je zelf je eigen airbag bent vind ik dit het belangrijkst en kom de rest op de tweede plaats.
 
Afschuwelijk, veiligheid is een goed iets maar je kan ook overdrijven.. :r
 
Ik wil geen LEDs, ik wil LASERS!

Al die sloapers op de linkerbaan desintegreren! Volledig verpulveren!
Yeah!
}) }) }) }) }) })
 
opzich er word over na gedacht om zichtbaarder de weg op te kunnen..

maar... deze jassen zijn pas vanaf maar 44 als ik het goed heb gelezen..
dus de mensen met een kleinere maat kunnen deze niet aan..

Lieve kerstman

zou er ook zo een jas kunnen komen in vrouwen model?
 
Terug
Bovenaan Onderaan