Zou jij wel een elektrische motor willen of niet?

Wil jij een elektrische motor?

  • Ja, die zou ik graag willen hebben.

    Stemmen: 193 58,1%
  • Nee, die wil ik niet.

    Stemmen: 114 34,3%
  • Interesseert me niet.

    Stemmen: 25 7,5%

  • Totaal aantal stemmers
    332
Ik heb het volste vertrouwen in Ducati. Kymco zit in het kleine spul, Kawasaki is nu nog aan het prutsen met mechanische versnellingsbakken.
Er zijn ook voordelen aan een bak.
En de Kymco RevoNEX kan je geen klein spul noemen.
Ook een zesbak trouwens. :+

Kawasaki ontwikkeld al een decennium achter de schermen.
Ducati kan misschien wat worden met steun van Audi.
Claudio Domenicale heeft wel verklaard dat ze voorlopig alleen in het topklasse segment willen komen.
Al kan je al een E-bike en scooter (SuperSoco) kopen. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ducati levert komend seizoen de motoren voor de Moto-E.
Dus die zullen al wel ver zijn qua ontwikkeling.
 
Ducati levert komend seizoen de motoren voor de Moto-E.
Dus die zullen al wel ver zijn qua ontwikkeling.
Ze hebben nog niets gepubliceerd en er zou ook geen link zijn met een wegmodel. Maar de toekomst zal het leren. :Y

2023 dus ze mogen nog even geheimzinnig doen. ;)
 
9F377A8E-EBFF-4A55-A948-642C72E12877.jpeg
 
Laatst bewerkt:
hij lijkt een beetje op een r1 2007. Vet ding wel!
 

Bijlagen

  • Screenshot 2021-12-20 at 21.01.27.png
    Screenshot 2021-12-20 at 21.01.27.png
    131,6 KB · Weergaven: 20
Ik heb de C-Evolution ook geprobeerd want ik zocht eigenlijk een scooter. Alleen heeft de BMW weinig voordelen boven een conventioneel model maar wel een paar nadelen.
Het rijdt best goed maar toch gekozen voor de Zero omdat die twee keer zo ver komt op een lading, veel compacter en lichter is en hij kostte mij iets meer dan de helft.

Het is dus maar net waar je voor kiest en wat jouw eerste indruk bepaalt.

Het grootste voordeel van de C Evolution is zijn windbescherming tov een conventionele motor denk ik persoonlijk. Zeker wanneer hij met groot scherm geleverd is. Voor de commuter in mijn ogen een ongeëvenaarde oplossing. Het is oh zo jammer dat BMW de C evolution niet verder heeft laten door evolueren met een prijs a la CE 04.
 
ik vind van wel ,wat is motorijden ??je snelheid ennnnn je toerenteller in oog houden mooi voor de bocht terugschakelen in de juiste versnelling zitten een mooi geluid (900 rs met originele uitlaat) anders word het een saai emotieloos rijden(verplaatsen) ik vind trouwens met automaat auto ook maar niets ,ik ben waarschijnlijk ouderwets 65 plus maar ga samen met vrouwtje ieder weekend 2 tot300 km rijden in eifel denk dat het met elek naaimaschiene niet gaat lukken.
 
sorry hellracer ben tot 15 jaar naar school dan op leercontrakt in bouw 45 jaar hard labeur (riool buizen leggen)nooooit nog een pen ter hand moeten nemen nu na pensioen probeer ik wat op pc te tokkelen met eeeeen vinger dus nogmaals sorry.
 
sorry hellracer ben tot 15 jaar naar school dan op leercontrakt in bouw 45 jaar hard labeur (riool buizen leggen)nooooit nog een pen ter hand moeten nemen nu na pensioen probeer ik wat op pc te tokkelen met eeeeen vinger dus nogmaals sorry.
Toch zou ik het wel proberen. Na een zin een punt en beginnen met een hoofdletter moet je ook kunnen. Zoals dit:

Ik vind van wel. Wat is motorijden? Je snelheid en je toerenteller in het oog houden, mooi voor de bocht terugschakelen, in de juiste versnelling zitten en een mooi geluid (900 rs met originele uitlaat). Anders word het een saai emotieloos rijden(verplaatsen). Ik vind trouwens met automaat auto ook maar niets. Ik ben waarschijnlijk ouderwets 65 plus maar ga samen met vrouwtje ieder weekend 2 tot300 km rijden in de eifel en denk dat het met een elektrisch naaimaschiene niet gaat lukken.
 
ik vind dit uitermate moeilijk ik heb ook al eens geprobeerd om geld te geven aan mf maar dat blijkt onmogelijk voor mij kan ook geen hoofdletters vinden ik ga dan ook niets meer posten en alleen lezen zo word ik niet meer uitgemaakt gr marcel
 
ik vind dit uitermate moeilijk ik heb ook al eens geprobeerd om geld te geven aan mf maar dat blijkt onmogelijk voor mij kan ook geen hoofdletters vinden ik ga dan ook niets meer posten en alleen lezen zo word ik niet meer uitgemaakt gr marcel

Joh. Laat je niet op je kop zitten.
Je doet je best, dat is niet over iedereen te zeggen.
Hoofdletters is niet zo belangrijk, probeer af en toe een punt of komma te zetten. Daar wordt je verhaal al veel makkelijker leesbaar van.
Het is geen schoolexamen.;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan