Zware straf voor 230 op de motor.............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, jij bent lekker bezig! om gelijk iedereen die hier niet reageert zoals jij dat wilt een vmbo 'er te noemen, nog afgezien van het feit dat je vmbo'ers daarmee te kort doet, slaat die hele opmerking nergens op. Wat mij betreft heb je bonuspunten gescoort !

:}

En nee ik heb geen vmbo, ik heb hgo.

Zo en nu ga ik weer kerst vieren, vrede op aarde enzow *:)

-O- ik dacht dat hij een compliment maakte...

Ik heb op de g.o.m. school gezeten vandaar... :+
 
En jullie noemen jezelf volwassen kerels? Een beetje zo'n gastje die een beetje stoer praat helemaal afbranden over zijn grammatica en vervolgens uit zijn tent lokken. Hij blijft dan eerst nog vrij netjes tegen iedereen, en dan komt zijn breekpunt en gaat ie schelden en beginnen jullie over een ban? Zeker jullie eigen jeugd vergeten he? Begin zo langzamerhand een beetje onpasselijk te worden van sommige vmbo-ers hier. :r :r :r


Grappig, je verdedigt juist de posts van ieman die VMBO-er is... :+
 
Dat vmbo-er sloeg op sommige mensen die met een opgeheven vingertje over zijn grammatica aan het zeuren waren. Verder heb ik geen moeite met wat voor reactie dan ook, het gaat alleen om de manier waarop. Het is de toon die de muziek maakt.

En ook jij een zalig kerstfeest en een knallend nieuwjaar. *:)

Bedankt ! jij ook uiteraard !

En laten we niet te dramatisch doen, dit jongetje leeft nog in zijn eigen fantasiewereld waarin hij lekker anoniem op internet kan doen of hij heel wat is. Dus als er dan eens wat aan zijn fantasieboompje gerammeld wordt moet ie daar ook mee om leren gaan.
En dna hoeft hij dus niet gelijk te gaan schelden, dat doet ie maar op het schoolplein als ze aan zijn fietsje zitten :

0000000007.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt ! jij ook uiteraard !

En laten we niet te dramatisch doen, dit jongetje leeft nog in zijn eigen fantasiewereld waarin hij lekker anoniem op internet kan doen of hij heel wat is. Dus als er dan eens wat aan zijn fantasieboompje gerammeld wordt moet ie daar ook mee om leren gaan.
En dna hoeft hij dus niet gelijk te gaan schelden, dat doet ie maar op het schoolplein als ze aan zijn fietsje zitten :

[afbeelding]

_O- _O- _O-
 
:^
heel erg crimineel ben je hoor als je 114km/h rijdt waar je 60km/h mag |(
op een buitenweg wat altijd 80 km/h was ,zonder zijwegen met wel 4 boerderijen en 4 mooie bochten achter elkaar B|

:^

En in de meeste gevallen hier in Zeeland staat er nog geeneens een boerderij. Je moet dan wel heel erg veel zelfbeheersing hebben om je niet te laten verleiden tot hoogst illegale snelheden. Zelfs met het koekblik.
 
Niet alle Belgen zijn hetzelfde hoor!!!! :W *:)
Godzijdank zeggen we dan maar.
Het is gewoon de jaloezie natuurlijk, dat een Belg jaar op jaar het groot Nederlands dictee wint :+

Zo, en nu niet allemaal elkaar steeds in de haren vliegen en gewoon genieten van de kerst *:)
 
Godzijdank zeggen we dan maar.
Het is gewoon de jaloezie natuurlijk, dat een Belg jaar op jaar het groot Nederlands dictee wint :+
Awel zotteke, zodra uwe bovenlandse gierigheid ook wat scheutiger zal zijn in de leestekens, dan maakt ge waarschijnlijk -na goed studeren- een welgemeende kans. :+

WB is VMBO-/- :+
 
:^

zat voorbeelden van gezien, die het wel hebben gered , je motor kan wel hard, maar kan de bestuurder daar wel mee omgaan.

Yeahhh, ik heb 180 pk'tjesssss , maar ik kan er maar 80 aan. :X |(
Ik weet dat er hier op het forum ook mensen zijn, die tussen ommen en hardenberg achtervolgd zijn met een heli na een meeting. Knappe jongen als je die eruit rijdt... Helicopter view helpt erg bij het coordineren van politie acties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan