€500 challenge 2024: Honda VFR RC36

Gebruik wat je hebt geeft het volgende als resultaat. Nu ik het zelf zie denk ik bij mezelf dat ik vroeger misschien wel wat te veel naar Bassie en Adriaan heb gekeken😂
 

Bijlagen

  • 20230827_185544.jpg
    20230827_185544.jpg
    223 KB · Weergaven: 7
  • 20230827_183959.jpg
    20230827_183959.jpg
    222,8 KB · Weergaven: 8
  • 20230827_183908.jpg
    20230827_183908.jpg
    274,6 KB · Weergaven: 7
  • 20230827_183832.jpg
    20230827_183832.jpg
    484,9 KB · Weergaven: 8
Het doel is nu eerst om een proefrit te maken. Zo gauw als de revisieset voor de benzinekraan uit Engeland komt kan deze met de tank er weer op. Hopelijk volgend weekend de eerste meters er mee rijden. De rest van het spuitwerk komt later.. of volgend jaar.
 
Het doel is nu eerst om een proefrit te maken. Zo gauw als de revisieset voor de benzinekraan uit Engeland komt kan deze met de tank er weer op. Hopelijk volgend weekend de eerste meters er mee rijden. De rest van het spuitwerk komt later.. of volgend jaar.

Grappig! De topkuip is gewoon dezelfde kleur als wat ik ook heb :Y

Ziet er netjes uit zo.
 
Ehhhh. 🤔 kuipen zijn al groen zonder de blanke lak. Maar ik zie er wel wat in zo. Zelf was ik meer aan het denken wat ik met dat rode zadel moet.
 
Wacht nog steeds op de revisieset voor de benzinekraan die uit Engeland moet komen. Ze waren mijn bestelling waarschijnlijk vergeten want na een mailtje van mijn kant bleek die dus een dag later verstuurd te zijn 👍. Hopelijk komt die van de week nog binnen zodat ik dit weekend eindelijk een testritje kan maken.
 
Een bestelling vanuit The UK die in dezelfde week binnenkomt als waarin hij besteld is.?
Na Brexit..?
Blijf dromen...😉
 
Besteld op 22 augustus, daarna blijven liggen tot ik er naar informeerde en tot op heden niet geleverd. Wachten duurt lang...
 
Ik heb 12 wkn mogen wachten op een pakkingset die ik destijds voor mijn Salira bestelde...
Fietsend had ik er zelf waarschijnlijk 4 wkn over gedaan...
 
Nou het is me duidelijk waarom de revisieset zo lang op zich laat wachten... Bericht van postnl of ik nog even 10 euro en 42 cent wil dokken voor de invoer van een onderdeel van een tientje uit de UK. Heb even 2 keer gevloekt en maar betaald.
 
Bestellen in Engeland doe je alleen als het ECHT NIET anders kan.

Ze hebben zichzelf echt gestraft door uit de EU te stappen. Want voorheen maakte het mij niet veel uit waar het vandaan kwam. Nu kies ik ervoor om zeker niet in de UK te bestellen.
 
Ik ga elk/ om het jaar naar de UK op vakantie...haal ik spul zelf op óf laat het naar de camping/ hotel/ B&B sturen.
Dat scheelt niet alleen geld, maar ook de ergenis van het wachten is weg..

Ook dat is een voordeel van het hebben van meerdere motoren; geen haast hoeven hebben, want er is er altijd wel eentje die rijdt.
 
Het vfr project ligt wat stil momenteel door andere drukte(werk voornamelijk).
Ik moet mezelf weer even motiveren om de schuur in te duiken en deze rijklaar te maken. Met de kerstdagen weer een paar dagen vrij dus hopelijk dan.
 
Wat mooi is , heb veel met @G. BRASLETTI samen gereden, de vorige eigenaar van jouw VFR.
Als ik dacht een bommenwerper te horen dan wist ik dat hij naast me zat.
Grappig dat deze motor nu ook mee rijdt in de challenge.
 
Terug
Bovenaan Onderaan