Motorrijder stopt alcomobilist. Mr. Hawkeye?

Hoevaak wordt dit topic nog opnieuw gestart vandaag?

  • 1 keer

    Stemmen: 1 2,1%
  • 2 keer

    Stemmen: 1 2,1%
  • 3 keer

    Stemmen: 1 2,1%
  • 4 keer

    Stemmen: 2 4,2%
  • 5 keer

    Stemmen: 1 2,1%
  • 6 keer

    Stemmen: 3 6,3%
  • 7 keer

    Stemmen: 1 2,1%
  • > 10 keer

    Stemmen: 38 79,2%

  • Totaal aantal stemmers
    48

R(emco)1

MF veteraan
30 jul 2002
16.130
12
Motorrijder haalt dronken automobilist van de weg

Uitgegeven: 1 december 2005 11:43

KLAASWAAL - Een 37-jarige motorrijder uit Strijen heeft woensdag eind van de middag in Klaaswaal een dronken automobilist aan de kant gezet. De Strijenaar reed achter de 53-jarige beschonken chauffeur en zag dat de man enorm slingerde.

Tegenliggers moesten uitwijken of stoppen in de berm om niet aangereden te worden, aldus de politie donderdag De motorrijder kon de levensgevaarlijke situaties niet langer aanzien en passeerde de slingerende bestuurder. De man parkeerde zijn motor midden op de weg met de knipperlichten aan. De automobilist moest remmen en kwam op de verkeerde weghelft tot stilstand. De motorrijder liet de dronken bestuurder uitstappen.


Een andere automobilist die ook was gestopt, zette de auto van de man netjes aan de kant.

Een blaastest wees uit dat de automobilist, afkomstig uit Mijnsheerenland, veel te veel had gedronken. Hij is zijn rijbewijs nu kwijt.

:N _O-
 
Verdenk jij hem ervan die motorrijder te zijn?





















Of die automobilist })
 
geef die motorrijder een lintje. of de rest van zijn leven vrijstelling van wegenbelasting. of een jaar gratis tanken. of alles tegelijk.

maar wat ik me afvraag: als die automobilist nou op de motor was geklapt, had die motorrijder dan fout gezeten omdat-ie het ding midden op de openbare weg had geparkeerd?
 
Dacht laatst ook al ergens te lezen dat er een 53 jarige man uit Mijnsheerenland teveel gedronken had. Het zou me niks verbazen als het dezelfde is.
 
Ik zat het ook net te lezen ja :X

Mijn god, die motorrijder heeft echt heel grote massief stallen kloten :} :}
 
Koning :}

Wel een flink risico dat die kerel nam zeg, voor hetzelfde geld rijdt die dronken malloot vol over je heen :X
 
Was ook 'aan het eind van de middag'

Wie gaat zich nou lamzuipen in de middag :?

Hulde voor de motorrijder trouwens (mits hij het zo veilig mogelijk heeft gedaan :) )
 
Eerst wordt ik beschuldigd van een hoog "Margriet" gehalte door Spinnetje...en nu is deze slecht te herkennen :N

Als je de topictitel leest weet je toch meteen waarover het gaat? :Y O-)
 
Eerst wordt ik beschuldigd van een hoog "Margriet" gehalte door Spinnetje...en nu is deze slecht te herkennen :N

Als je de topictitel leest weet je toch meteen waarover het gaat? :Y O-)
Waar heb ik je beschuldigd van een hoog LibelleMargriet gehalte :?

Ow wacht, hier bedoel je :+
 
ik heb even de topictitel aangepast. Ik weet dat de grap nu weg is, maar er werden zoveel topics over geopend omdat niemand dit topic ziet ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan