advies motorkleding(spoed)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb momenteel geen echte motor kleding, omdat ik het zo vervelend zit en je kan er niet echt de stad mee in, maar ik ben van plan om binnenkort op circuit te gaan

Je hebt nu geen motorkleding maar je gaat wel binnenkort het circuit op? B|
Heb je wel een motor dan?
 
Laatst bewerkt:
Je hebt nu geen motorkleding maar je gaat wel binnenkort het circuit op? B|
Heb je wel een motor dan?


ja een motor heb ik wel, daarom wil ik dus ook een pak kopen (om er mee op circuit te kunnen) :P met binnenkort bedoel ik uiteraard voorjaar ;) ik heb het altijd al eens willen doen
 
Maar wat heb je dan nu aan als je motorrijdt?

afhankelijk van het weer, wat ik ook buiten aantrek. maar meestal oudere schoenen, want ze gaan heel snel kapot aan de bovenkant als ik schakel.



ja die site was idd erg duur en de andere sites waren allemaal in het Japans dus daar kon ik niets mee. maar straycat stuurde deze link en daar stonden de buurten waar veel winkels zouden moeten zijn *O* .


http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=120069
 
afhankelijk van het weer, wat ik ook buiten aantrek. maar meestal oudere schoenen, want ze gaan heel snel kapot aan de bovenkant als ik schakel.

Ik moet eerlijk zeggen dat het me verwondert dat er nog motorrijders zijn die met gewone kleding, dus zonder enige bescherming, gaan motorrijden. Weer wat geleerd vandaag.
 
Tokyo durf ik niks over te zeggen. Uit ervaring weet ik wel dat de Ducati en Harley dealers in China de kleding aanbieden voor dezelfde of duurdere prijs. Daar komt bij dat het leven in Tokyo nog steeds duurder is als waar ik was in Shanghai.

En vergeet niet dat veel kleding makers europees of amerikaans zijn.
 
Als je maar zo kort in Tokyo bent, ga je toch leukere dingen doen dat winkels afstruinen op zoek naar een (goed) motorpak?! :/

Bezoek de Japanse tempel Senso-ji, ga naar de elektronicawijk Akihabara , lekker naar Yoyogi Park... er is echt in Tokyo zoveel te zien dat je, volgens mij, echt niet nadenkt over het kopen van een pak.

Maar goed, als je toch per se wilt:
Bike Street: Exit the Ueno station on the east side, (Opposite Ueno Park). Then go North (left) parallel to the station. Walk a few blocks and you see a couple of bike shops to your right. Keep going until you see the taller Corin buildings. You are now in the middle of Bike Town

Online-shop in Japan (om prijzen te vergelijken):
http://ec.rs-taichi.co.jp/

Mijn ervaring van Tokyo was dat ALLES twee keer zo duur is als in NL. Zelfs Nikon foto-apparatuur was nagenoeg net zo duur (=goedkoop voor japanners), kleding was echt duur, restaurants gewoonweg superduur (omdat je twee porties moet bestellen omdat je maag groter is dan die van hun), transport redelijk goedkoop.

Have fun! We zijn jaloers. *O*
 
ja die site was idd erg duur en de andere sites waren allemaal in het Japans dus daar kon ik niets mee

Wen er maar aan: in Japan staat alles in het japans en kun je dus NIKS vinden/lezen/begrijpen. Het moto is: proberen/rond-klikken/gokken. :+

Note: als een japanner zegt 'seven-ten-thousand', bedoelt hij 'zeven keer tienduizend' en niet 'zeven-tien-duizend'.
 
Nee joh je moet gewoon uit verpakking etc halen bij juwelen altijd omdoen en dan een hele goede smoes bedenken bijvoorbeeld dat je in Japan op circuit heb gereden oid ;).


Gewoon alles aantrekken (ook eventueel je daar gekochte helm) en bij de douane zeggen dat dit helpt tegen je vliegangst....

Fijne vakantie!
 
Plaats om te beginnen eens een foto van jezelf met zo min mogelijk kleding.

Op basis daarvan kan ik zeker advies geven over kleding wel of niet.
 
Nee joh je moet gewoon uit verpakking etc halen bij juwelen altijd omdoen en dan een hele goede smoes bedenken bijvoorbeeld dat je in Japan op circuit heb gereden oid ;).

Student notarieel recht? Goed bezig. Nee, jij gaat nog een grote worden. :Y

Fantastisch....veel plezier in Tokyo
 
Laatst bewerkt:
dag allen,

ik ga a.s. donderdag naar Tokyo *D , ik vroeg me af of het beter(goedkoper) is om daar nieuwe motorkleding te kopen. alles schijnt daar duurder te zijn dan hier, maar ik weet niet of dit ook zo is voor motor kleding aangezien de meeste motoren uit Japan komen. ik heb momenteel geen echte motor kleding, omdat ik het zo vervelend zit en je kan er niet echt de stad mee in, maar ik ben van plan om binnenkort op circuit te gaan dus ik dacht als het in Tokyo goedkoop is ga ik zeker eentje kopen *D

Dus heeft iemand advies/ervaring over/met motorwinkels in Tokyo en omgeving.
Graag met spoed want ik ga overmorgen avond weg.




Misschien heb je, icm. sommige andere linkjes, hier iets aan.

Valuta.nl >> Overzicht vreemde valuta koersen
 
Wen er maar aan: in Japan staat alles in het japans en kun je dus NIKS vinden/lezen/begrijpen. Het moto is: proberen/rond-klikken/gokken. :+

.

Ze gaat op familie-bezoek, ik mag dan aannemen dat die familie wel Japans kan lezen/spreken.

Wij hadden tijdens ons verblijf in Japan vaak een hele lieve vrouw (Yoka) mee, die Engels aan het leren was en dit graag met ons sprak en zo een beetje aan het tolken was. We zijn hele stukken van het land afgescheurd in haar piep-kleine autootje, echt leuk :} .

Grappig trouwens ook dat je op den duur bepaalde Japanse tekens begint te herkennen.
 
Nee joh je moet gewoon uit verpakking etc halen bij juwelen altijd omdoen en dan een hele goede smoes bedenken bijvoorbeeld dat je in Japan op circuit heb gereden oid ;).


valt te proberen maar bij de douane zijn ze niet gek natuurlijk ;)
 
Als je maar zo kort in Tokyo bent, ga je toch leukere dingen doen dat winkels afstruinen op zoek naar een (goed) motorpak?! :/

Bezoek de Japanse tempel Senso-ji, ga naar de elektronicawijk Akihabara , lekker naar Yoyogi Park... er is echt in Tokyo zoveel te zien dat je, volgens mij, echt niet nadenkt over het kopen van een pak.

Maar goed, als je toch per se wilt:
Bike Street: Exit the Ueno station on the east side, (Opposite Ueno Park). Then go North (left) parallel to the station. Walk a few blocks and you see a couple of bike shops to your right. Keep going until you see the taller Corin buildings. You are now in the middle of Bike Town

Online-shop in Japan (om prijzen te vergelijken):
http://ec.rs-taichi.co.jp/

Mijn ervaring van Tokyo was dat ALLES twee keer zo duur is als in NL. Zelfs Nikon foto-apparatuur was nagenoeg net zo duur (=goedkoop voor japanners), kleding was echt duur, restaurants gewoonweg superduur (omdat je twee porties moet bestellen omdat je maag groter is dan die van hun), transport redelijk goedkoop.

Have fun! We zijn jaloers. *O*


Dankjewel, ik was niet van plan om langer dan 1dag op zoek naar motorkleding te gaan(wel meer shoppen voor andere kleding *D schijnt daar heel goed te kunnen). ik ga zeker toeren in Tokyo maar helaas niet buiten Tokyo.
ja ik weet dat alles in Tokyo heel erg duur is, maar volgens mij moeten ook in Tokyo wijken zijn waar je goedkoop en lekker kunt eten toch? want ik was vorig jaar ook in Dubai en iedereen zei van te voren dat alles daar is, maar tot mijn verbazing waren er ook wijken waar alles echt super goedkoop was in vergelijking met Nederland.

nogmaals bedankt voor je advies
 
Misschien slim ook op straat motorkleding te dragen als je lijf je lief is.
Zoek je motorkleding ga eens bij Termaat krijgen in Nijmegen.

Hoef je het ook niet mee terug te nemen in het vliegtuig.
 
ik dacht ach het is warm. alles aan op me leren broek na.

heb 2.5 maand later nog de wond op me knie zitten... geneest voor geen meter....
en owja ik ging wel een enorme 5km d uur in een bochtje toen ik onderuit gingxD pokke put deksels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan