Auw

Sterkte ermee...

Toch vind ik het raar dat mensen een motor+berijder over het hoofd kunnen zien :?
Blijkt maar weer dat kijken belangrijker is dan de meeste mensen denken.
 
:o das zwaar klote zo'n crash, ik zie het ook vaker om heen gebeuren.
Vind dat de overheid meer moet doen om automobilisten er op te wijzen dat er meer is dan hun en fietsers. Stel voor een soort van verplichte vro voor automobilisten. Helemaal onder de groep 18 tot 23 jaar, de goeden daar buiten gelaten! :]
 
Toch vind ik het raar dat mensen een motor+berijder over het hoofd kunnen zien :?
Blijkt maar weer dat kijken belangrijker is dan de meeste mensen denken.
Het is niet zozeer het kijken, maar het zien. Automobilisten kijken wel in je richting, maar in hun hersenen wordt geselecteerd wat gezien wordt. Dus lantarenpalen en geparkeerde auto's en dergelijke worden eruitgefilterd. En als je pech hebt, die motorrijder ook, want daar zijn ze niet naar op zoek. Tenzij de motor wit met oranje strepen is... dan zien ze em opeens wel.
 
die onderdelen in dat aanhangertje,zijn die van die auto???????????????
Nee, gelukkig/jammer genoeg niet. ;)
De foto's zijn genomen bij het bergingsbedrijf, waar hij nog gestald staat voor technisch onderzoek van de politie. Ik kon dus ook niet zien hoe het frame er aan toe is.
 
Net ff je foto's bekeken, je hebt nog meer geluk dan je dacht. Je 8Rband was ver heen, dus die moest toch vervangen worden. Maar om daar nou je motor voor op te vouwen, da's wel erg drastisch. :+

Iig ben ik blij dat je beschermende kleding aan had, scheelt je een hoop pijn.
 
Net ff je foto's bekeken, je hebt nog meer geluk dan je dacht. Je 8Rband was ver heen, dus die moest toch vervangen worden. Maar om daar nou je motor voor op te vouwen, da's wel erg drastisch. :+

Iig ben ik blij dat je beschermende kleding aan had, scheelt je een hoop pijn.
:?
net nieuwe banden volgens mij...
 
Vette high-mount. Alleen die tailriser vind ik wat overdreven... ;)

Ziet er erg naar uit Yuri, achteraf valt het gelukkig mee wat jij er zelf aan over hebt gehouden als ik die foto's zo zie...
 
Veel succes man, en uit de foto kan ik opmaken dat je flink door de lucht vloog dan? :X

Wat een lul zeg, voor het zelfde geld reed je harder...

Gaat mij puur om het principe, inzichtloze sukkel.
 
Balen voor je. Mooi topic verder, leest lekker weg na een avondje popcorn en cola uitermate duidelijk met pics van elke situatie, zowel van de motor alsvan de verkeerssituatie :+

:P
 
Mooi topic verder, leest lekker weg na een avondje popcorn en cola uitermate duidelijk met pics van elke situatie, zowel van de motor alsvan de verkeerssituatie :+

:P
:j :P

Btw, nu ik jouw avatar zie herinner ik me het weer: toen ze me meenamen in de ambulance zag ik 1 of andere halve zool (met een Kawa, zoals op jouw avatar ;) ) in z'n katoenen Kawasaki-jas en spijkerbroek vrolijk een peukie staan roken. |(
 
Hey yuri, mooi kloten man! Ziet er allemaal niet best uit, maar gelukkig ben je zelf nog heel!!!
 
Non de juu, das balen, gelukkig heb je zelf niet veel.

En zo kom je toch nog van je motor af.
Hij is echt wel total-loss.

Nu maar hopen dat je een leuk bedrag terug krijgt en dat je snel weer een KAWASAKI terug kan kopen 8-)

Wat zonde van die Yoshi.
 
wel een gaaf gemonteerde uitlaat jammer dat je er zoveel werk voor moet doen.

sterkte met je zelf en succes met waarschijnlijk de aanschaf van een nieuwe bike
 
Terug
Bovenaan Onderaan