Gevallen, 5 fracturen in 2 armen. Auw!

Fade Stop Brake Coolers? Nee, die heb ik niet. Net even naar gezocht. Lijkt op een heatsink van een computer. Ik kan er weinig over vinden met gebruik op motorfietsen.

Lama, laat op gang vandaag.
Had ff gezocht wat fading ook alweer precies inhield, kom ik weer op een autosite. :+ :$
Lijkt me wel ook iets voor de circuitmotor :9
 
1/4 seconde reactie tijd om je rem te lossen is prima te doen, het is een schrikreactie.

Nadeel is dat je nadertijd je rem weer moet aanleggen etc, daar is een abs systeem een stuk sneller in.
 
Is jouw toeter zo groot dan :?

Nee dat niet, maar sinds een interessant topic op MF over toeters heb ik een zwaar heftige toeter gemonteerd. En sindsdien merk ik gewoon dat ik beter wordt gezien. Zeker gezien het aantal middelvingers. Maar dat komt omdat koekblikkers jaloers zijn.
 
Laatst bewerkt:
Nee dat niet, maar sinds een interessant topic op MF over toeters heb ik een zwaar heftige toeter gemonteerd. En sindsdien merk ik gewoon dat ik beter wordt gezien. Zeker gezien het aantal middelvingers. Maar dat komt omdat koekblikkers jaloers zijn.

Je word dus echt beter gezien door een heftige toeter.... :?
 
Je word dus echt beter gezien door een heftige toeter.... :?

Beduidend beter. Tis echt een verademing. Raad het iedereen aan, vooral je mede weggebruikers waarderen het echt, daarnaast past het perfect bij de moderne motorrijder met een hoog calimero gehalte.


Nee zit te ouwehoeren, toeters zouden verboden moeten worden. Behalve in de auto natuurlijk want het blijft zo fijn om heerlijk op je toeter te rammen en daarmee bijna je airbag te activeren
 
Laatst bewerkt:
Beduidend beter. Tis echt een verademing. Raad het iedereen aan, vooral je mede weggebruikers waarderen het echt, daarnaast past het perfect bij de moderne motorrijder met een hoog calimero gehalte.


Nee zit te ouwehoeren, toeters zouden verboden moeten worden. Behalve in de auto natuurlijk want het blijft zo fijn om heerlijk op je toeter te rammen en daarmee bijna je airbag te activeren

En met fluoriderend gekleurde jassen horen ze je beter ?
 
Zelfde type vloeistof, maar dan nieuw en zonder vocht helpt ook al uiteraard. Maar kokende vloeistof resulteert meestal niet in een langzaam afnemende remdruk, maar alle remdruk in 1x weg.
Het klinkt eerder als fading.
ik las deze zin ff verkeerd denk ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan